Судың қаупі
Бекітемін : ———————–
Сабақтың тақырыбы: Судың қаупі.
Қабдыкәрім Ыдырысов. «Қап, қап, қарағым» |
Мұғалімнің аты-жөні: Мукаева Э.Н
Күні: |
||||||
СЫНЫП: 2 «А» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсету.Бір-бірімен татулықпен қарым-қатынаста болу.Құрмет, ынтымақтастық. | ||||||
Тілдік құзіреттілік | Жемістер-фрукты, | ||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,фломастер,бейнежазба. | ||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||||
Сабақтың жоспары | |||||||
Жоспарланған
Уақыт |
Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||
Басталуы
3мин
2 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Көңілді сынып» образын көрсету. 1) Топ басшы . 2)Спортшы оқушы. 3) Үлгілі оқушы. 4)Өнерлі оқушы. 5)Сотқар оқушы. 6) Мұғалім. Берілген рөлдерге кіріп, суретке түсу. Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.
Топқа бөлемін : « Құрастыру» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді. 1- топ: «Өзен»,2- топ: «Теңіз»,3-топ : «Көл»,4-топ «Мұхит» |
Рөлге бөлініп, суретке түсе білу.
Құрастыру арқылы топтарға бөлу.
|
|||||
Өткен сабақ
3мин |
«Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін ».
«Мен білемін!»ойыны жемістер мен көкөністердің аттарын 3 тілде жазу. Жемістер мен көкөністерге қандай тіршілік көзі керек? Су |
3 тілде жазу
|
|||||
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
«Кім тапқыр?» І топ:”Өзен” Сылқ –сылқ күледі, Аяғы жоқ жүреді. ІІ топ :“Теңіз” Құйсаң шығар гүл өсіп, Қатады қыста сіресіп. ІІІ топ:”Көл” Дәмі де жоқ,түсі жоқ, Пайдаланбас кісі жоқ. ІVтоп:”Мұхит” Жылт-жылт етеді, Жылғалардан өтеді. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Нақыл сөздерді оқы және түсіндір. 1. «Өзен»тобына: Сулы жер-нулы жер. 2. «Теңіз » тобына : Су тіршілік көзі. 3. «Көл»тобына: Судың да сұрауы бар. 4. «Мұхит» тобына: Сулы жер құрақсыз болмас. |
Жұмбақ шешу
Оқулық, мәтіндер.
Жұпқа біріктіру.
|
|||||
Түсініп оқы.
«Қап, қап, қармағым»өлеңін, «Өзен»тобына:1-шумағын, «Теңіз»тобына:2-шумағын, «Көл»тобына:3-шумағын, «Мұхит» тобына:4-шумағын оқытып, топ болып сұрақтар қойып, жауап беру. |
|||||||
Өлеңнің авторы кім? Қабдыкәрім Ыдырысовтың өмірбаянымен таныстыру.
Сызбаны пайдаланып, автор туралы әңгімеле. |
Автор жөнінде қосымша мәліметтер беру. | ||||||
Ортасы
5 минут
|
Қолдану
Дәптермен жұмыс. Дауыс ырғағын дұрыс қойып, дауыстап айт. Қап,қап, қармақ, қаба ғой. Қап, қап, қайран қармағым!
|
Оқулық,
түрлі-түсті маркерлер
|
|||||
Сергіту сәті
2 минут |
Сергіту сәті. | Оқушылар қимылды жаттығу жасап сергіп қалады. | |||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10минут |
Ой қорыту “Ойлан, Бірік, Бөліс” әдісі
1 топ: «Тілек айту ». (Суреттегі балаға тілегін жазу ) 2 топ : «Суда сақ болу» ережелерін құрастыру. 3. топ. «Суретін сал» өлеңнен түсінгенін сурет арқылы жеткізу . 4. тобына: «Әңгіме құра». (Сурет бойынша әңгіме құрап,жазады, мәтінге ат қояды).
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
Бағалау
2минут
Кері байланыс 3 минут
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жемістерге жабыстырады. |
||||||
Ы.Ноғайбаев атындағы 18 орта мектебі МКМ
Ашық сабақ
Әдебиеттік оқу
Судың қаупі. «Қап,қап, қармағым»
2 «А» сынып: Мукаева Эльмира
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718