Судың қаупі

Бекітемін :  ———————–

Сабақтың тақырыбы: Судың қаупі.

Қабдыкәрім Ыдырысов. «Қап, қап, қарағым»

Мұғалімнің аты-жөні: Мукаева Э.Н

Күні: 

СЫНЫП:  2 «А» Қатысқан оқушылар  саны: Қатыспаған  оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.1.1 – шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсету.Бір-бірімен татулықпен  қарым-қатынаста болу.Құрмет, ынтымақтастық.
Тілдік құзіреттілік Жемістер-фрукты,
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған  қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,фломастер,бейнежазба.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған

Уақыт

Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

3мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Көңілді сынып» образын көрсету. 1)  Топ  басшы . 2)Спортшы оқушы. 3) Үлгілі оқушы. 4)Өнерлі оқушы. 5)Сотқар оқушы. 6) Мұғалім. Берілген рөлдерге кіріп, суретке түсу.

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.

 

Топқа бөлемін : « Құрастыру»  әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.

1- топ: «Өзен»,2- топ: «Теңіз»,3-топ : «Көл»,4-топ «Мұхит»

Рөлге бөлініп, суретке түсе білу.

 

 

 

 

 

Құрастыру  арқылы топтарға бөлу.

 

Өткен сабақ

3мин

«Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін ».

«Мен білемін!»ойыны жемістер мен көкөністердің аттарын 3 тілде жазу.

Жемістер мен көкөністерге қандай тіршілік көзі керек? Су

3 тілде жазу

 

 

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

«Кім тапқыр?»

     І топ:”Өзен”

Сылқ –сылқ күледі,

Аяғы жоқ жүреді.

ІІ топ :“Теңіз”

Құйсаң шығар гүл өсіп,

Қатады қыста сіресіп.

     ІІІ топ:”Көл”                      

Дәмі де жоқ,түсі жоқ,

Пайдаланбас кісі жоқ.

     ІVтоп:”Мұхит”

Жылт-жылт етеді,

Жылғалардан өтеді.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Нақыл сөздерді оқы және түсіндір.

1. «Өзен»тобына: Сулы жер-нулы жер.

2. «Теңіз » тобына : Су тіршілік көзі.

3. «Көл»тобына: Судың да сұрауы бар.

4. «Мұхит» тобына:   Сулы жер құрақсыз болмас.

 

Жұмбақ  шешу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

Жұпқа  біріктіру.

1
2

 

      Түсініп оқы.

«Қап, қап, қармағым»өлеңін,

«Өзен»тобына:1-шумағын,

«Теңіз»тобына:2-шумағын,

«Көл»тобына:3-шумағын,

«Мұхит» тобына:4-шумағын оқытып, топ болып сұрақтар қойып, жауап беру.

      Өлеңнің авторы кім? Қабдыкәрім Ыдырысовтың өмірбаянымен таныстыру.

Сызбаны пайдаланып, автор туралы әңгімеле.

Автор жөнінде қосымша мәліметтер беру.
Ортасы

5 минут

 

 

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Дауыс ырғағын дұрыс қойып, дауыстап айт.

Қап,қап, қармақ, қаба ғой.

Қап, қап, қайран қармағым!

 

Оқулық,

түрлі-түсті маркерлер

 

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті. Оқушылар қимылды жаттығу жасап  сергіп қалады.
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10минут

Ой қорыту   “Ойлан, Бірік, Бөліс” әдісі

1 топ: «Тілек айту ». (Суреттегі балаға тілегін жазу )

2 топ : «Суда сақ болу» ережелерін құрастыру.

3. топ.  «Суретін  сал»  өлеңнен түсінгенін сурет арқылы жеткізу .

4. тобына:  «Әңгіме құра». (Сурет бойынша әңгіме құрап,жазады, мәтінге ат қояды).

 

Кері байланыс
 

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау

Маған қызықты, үйрендім
Ұнады, бірақ ұсынысым бар
Мен күткендей болмады

2минут

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

 

 

 

   

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жемістерге  жабыстырады.

 

 

 

 

                               Ы.Ноғайбаев атындағы 18 орта мектебі МКМ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       Ашық сабақ

 

Әдебиеттік оқу

Судың қаупі. «Қап,қап, қармағым»

 

 

 

                                         2 «А» сынып: Мукаева Эльмира

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *