Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні : математика Мектеп: №18 Ы. Ноғайбаев атындағы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Жунусбекова Смагуль Турсынбаевна |
|
Сынып: 1 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Ортақ тақырып: | Өзім туралы |
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.2.5 ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды/ 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
Сабақтың тақырыбы | Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз |
Сабақтыңмақсаты | Барлық оқушылар:
Ондықтанаттамай,бір таңбалы 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуға байланысты берілген тапсырмаларды орындау |
Көптеген оқушылар:
20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастыру арқылы, есептер шығару , дәлелдеу |
|
Кейбір оқушылар:
100 көлеміндегі сандарға суреттер арқылы, жұмбақтар құрастыра алу. |
|
Бағалаукритерийі | 1.Ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды.
2.20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады,дәлелдейді. 3.100 көлеміндегі сандар, суреттер, жұмбақтар құрастыра алады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:10-100 дейінгі сандарды тура және кері санайды.
Сандарды бір-бірінен ажырата алады. |
Пəндік лексика жəне терминология: 100-ге дейінгі сандардың аталуы ,толық ондықтармен санайды | |
Диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
Талқылау: 1.Санды жазу үшін қандай цифрлар керек? 2.Көршілес сандарды атай аласың ба? 3.Санда неше оныдық,неше бірлік бар? |
|
Үштілділік:Ондық – десятки – dozens
Дөңгелек сан -круглые десятки- round scores Он-десять-ten Жиырма-двадцать-tventy |
|
Құндылықтарға баулу | Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау арқылы еңбекке,шығармашыққа ,ынтымақтастыққа,өмір бойы білім алуға баулу. |
Пәнаралық байланыс | Музыка -сергіту сәті: «Бес саусақ» әні , сауат ашудан жұмбақтар құрастыру,ағылшын пәнінен сандарды атау,санау. |
Акт қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта арқылы Сергіту сәті, суреттер
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім | 1-100 ге дейін тура және кері санау
|
Сабақбарысы |
Сабақтың басы
3-минут
2-минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу, әр топ өз тобының атын қорғайды,геометриялық фигураларды сипаттайды. 1 топ –шаршы 2 топ – үшбұрыш 3 топ – дөңгелек 4 топ- конус |
Геометриялық фигуралар |
||||||||||||
5мин
3 минут
|
Саралау түрі : Ашық сұрақтар (Ұ)№1.Оқушыларға «Ашық сұрақтар» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу мақсатында қолданамын. «Серіппелі доп» ойыны арқылы сұрақтар. 1.Сандар не үшін қажет? 2 Сен нешінші сыныпта оқисың? 3 Сенің жасың нешеде? 4.1 сағатта неше минут бар? 5. 1 дм- да неше см бар? 6. 1 ғасырда неше жыл бар? 7. сенің сыныбыңда неше оқушы бар? Бағалау критерийі: Оқушылар ортақ тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере алады және өлшем ,уақыт бірліктерін айта алады. Дескриптор: Сұрақтарға жауап алу арқылы сандар,дөңгелек сандар туралы түсінік қалыптасады. Кері байланыс: «Басбармақ» әдісін қолданамын.
|
Оқулық 1сынып
доп
«Басбармақ» |
||||||||||||
Сабақтың ортасы
5-минут
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Үйге тапсырма
|
Саралау тәсілі «Қарқын»
№2.тапсырма ««Бір қадам алға…» әдісі арқылы оқушылардың жылдамдығын арттырамын. Ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды ондықтарды ауызша қосу және азайтуды тура және кері санайды, жазады. 10,20,30,40,50,60,70,80,90,100 100,90,80,70,60,50,40,30,20,10 Интербелсенді тақтаны пайдалану арқылы сандарды қазақша,орысша,ағылшынша айтқызамын Ондық – десятки – dozens Дөңгелек сан -круглые десятки- round scores Он-десять-ten Жиырма-двадцать-tventy Бағалау критерийі: Ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды. Дескриптор Оқушылар ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандармен санайды, ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды. Кері байланыс: «INSERT.» әдісі
Мұғалімнің түсіндірмесісурет көрсету арқылы Дөңгелек сандарды қосуды және азайтуды үйрету,түсіндіру,жазылуын көрсету. 10+20 = 1 онд+2 онд = 3 онд=30 30-10=3 онд -1 онд=2 онд=20 Оқулықтағы берілген суреттер арқылы бірліктермен санату арқылы ондықты шығарып алу 5+5+5+5+5+5=30=3 онд екінші сурет бойынша ондықпен санату арқылы дөңгелек сандарды шығарту. 10+10+10+10=40=4 онд 3 онд+4 онд=? онд 30+40=? Саралау түрі –тапсырма Тапсырма №3. (Т)“Ұшқыр ой ?” әдісі арқылы әр топқа қима қағаздар таратып беремін.Торсықта қандай ондық сандар жасырынып тұрғанын табу керек. 1 топ Торсық+10+10+10= 60 2 топ Торсық -10-10-10=60 3-топ Торсық -10-10-10=30 4-топ Торсық+10+10+10=30 Бағалау критерийі. 20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастыра алады Дескриптор: Дөңгелек сандарды қосу әдісін түсінеді Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын
Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету тәсілі Тапсырма №4 (Ж)«Ой толғау» әдісі бойынша өз бетінше дөңгелек сандармен жұмбақ құрастыру. Мен бір сан ойладым.Ол санға 50 қосқанда 80 шықты. Мен қандай сан ойладым? Бағалау критерийі. 100 көлеміндегі сандар, суреттер, жұмбақтар құрастыра алады. Дескриптор 100 көлеміндегі сандарды пайдалана отырып қосу азайту амалына өрнектер құрады. Кері байланыс; «Көршіңе көмектес » Сергіту сәті «Бес саусақ» Саралау тәсілі; жіктеу түрі Тапсырма №4 «Үштік» әдісті пайдалану арқылы 4 топқа тапсырма беремін. Жабық конвертте дөңгелек сандарды қосу ,азайтуға байланысты құрылған өрнектер беріледі. Дөңгелек ондықтарды бірлік ондықтармен алмастырады. Бірлік ондықтарды дөңгелек ондықтармен алмастырады. Бағалау критерийі. Оқушылар берілген тапсырмаға сәйкес өрнектерді ондықтармен жіктеп жазады және бірлік ондықтармен алмастыра алады. Дескриптор Тапсырмаға сәйкес дөңгелек ондықтарды жіктей алады. Кері байланыс : «Б.Б.Б» кестесін толтыру.
Дөңгелек сандарға қосу ,азайту амалдарына байланысты 5мысал жазып келу. |
Оқулық жəне дəптер.
сандар
АКТ
кесте
Оқулықтағы суреттер
АКТ
Қима қағаз
Суреттер
Бағдаршам суреті
Үштік әдіс
+
Жабық конверт |
||||||||||||
Қосымша мәліметтер | ||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай
көбірекқолдаукөрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғары оқушыларғақандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау –оқушылардыңматериалдымеңгеру деңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
Мен қолданғансаралау түрлері :тапсырыма,диолог,жіктеу арқылы оқушыларға оқыту деңгейіне қарай беріп отырдым. |
Денсаулықжəне
қауіпсіздіктехникасының сақталуы. |
||||||||||||
Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, топтық жұмыстарды,жеке жұмыстарды ұйымдастырамын. | Тапсырмаларға берілген дескрипторлар арқылы оқушыларды бағалаймын. Сұрақтарды ауызша талқылау барысында оқушылардың жауаптарын қадағалап, беріп отырамын. Сабақ барысында оқушылардың белсенділігіне қарай мадақтаймын. Топтық бағалауды қолданамын. Кері байланыс арқылы өзін-өзі бағалауды ұйымдастырамын.
|
Техника қауіпсіздігін, өмір қауіпсіздігін сақтауды ескертемін.
|
||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМқол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?
|
Оқу мақсаты өзгермейді.Осы оқу мақсатына қарай сабақ мақсатын қолжетімді құрылды.
Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді.Себебі, саралау сабақ кезеңінде дұрыс бағытта жүргізіліп отырды.
Сабақтың уақытық кезеңдері дұрыс сақталды.Себебі, мұғалім сабақты жоспарлаған кезде оқушылардың жасерекшеліктері ескеріліп,қызықты тапсырмалар болды.
Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. Сабақ жоспарындағы берілген тапсырмалар толығымен орындалады. |
|||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:«Қарқын әдісі», «Ұшқыр ой», «Ой толғау» әдістерін пайдалану арқылы оқушылардың ой өрісін ,қызығушылығын арттырдым. 2.Топтық жұмыста ынтымақтастық орнатылды. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал әсер етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар үлестіру.2: АКТ қолдану. Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?
Келесі сабақта әр оқушы деңгейіне қарай жекелеген тапсырмаларды оқу мақсатына қарай саралап беру туралы шешім қабылдадым.
|