Сөз құрамы. Түбір және қосымша

 

Сабақтың тақырыбыСөз құрамы. Түбір және қосымша Мұғалімнің аты-жөні: Атабаева Т.О.

Күні:   24. 01.2020ж

 
СЫНЫП:  2«Ж»

 

Қатысқан оқушылар  саны:  23 Қатыспаған  оқушылар саны: 0  
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.4.2.1   Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

2.1.2.1  Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.1.4.1   Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.3.2.1   Үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және ас әзірлеу рецептісін жазу

90-91
Сабақ  мақсаты:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Түбір мен қосымшаны ажыратады. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Мәтіннің мазмұнын болжайды.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

 
Бағалау  критерийі ·         Түбір мен қосымшаны ажырата біледі

·         Тақырып бойынша мазмұнын болжайды

·         Мәтінді қайта құрастырып жазады және мәтіннің түрін ажыратады

 
Құндылықтарға баулу Өзіндік білім алу дағдыларын жетілдіру және спортқа деген қызығушылықтарын арттыру  
Ресурстар Оқулық, шаңғының суреті,  кесте, тақтайшалар, маркер, топтық тапсырмалар, стикер, үнтаспа.  
Пәнаралық байланыс  Дүниетану, әдебиеттік оқу  
Алдыңғы білім Сөз және оның мағынасын және антоним,синоним, омонимді біледі және ажырата алады.

 

 
Сабақтың жоспары  
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы :

Ұйымдастыру кезеңі

 
Басталуы

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Өсеміз біз күліп ойнап,

Он саусақтың саласындай,

Өсеміз біз күліп ойнап,

Бір адамның баласындай.

 

Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Антоним дегеніміз не?

·         Синоним дегеніміз не?

·         Омоним дегеніміз не?

·         Сөздің мағынасы нешеу

·         Дені саудың мағынасын қалай түсінесің?

ҚБ:  Мұғалім тарапынан  бағалау жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

.

 

Үлестірмелі қағаздар

 
 

Сабақтың басы

 

    Ой қозғау

–          Балалар, бәріміз терезеге қарайықшы, қазір жылдың қай мезгілі?

Жұмбақ жасыру

Қыста жер бетін жабады,

Ал көктемде су болып ағады.   Қар

Дәптермен жұмыс.

«Қар» сөзін көркем етіп жазамыз.

 

Оқушыларға сабақ мақсаты таныстырылады.

Білу және түсіну

 Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

32- жаттығу.   Кестедегі сөздерді оқы.

Сөздер Түбір Қосымша
Шаңғышы Шаңғы –          шы
Апталық Апта –          лық
Күні Күн –          і
Палуандар Палуан –          дар

«Жариялау әдісі»

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп , топ ұстанымын жеткізеді)

–          Түбір сөздің мағынасы бар ма?

–          Қосымшада ше?

Дескриптор

·         Сөздерді оқиды

·         Кестеге қарап түбір мен қосымшаның өзгешелігін табады

·         Түбір мен қосымшаны ажыратады

ҚБ. Өзара бағалау жүргізіледі. Топ бір-бірлерін берілген критерийлер арқылы бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

Кесте

 

Әр топқа арналған шаңғышылар суреті

 
Ортасы Қолдану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

  33- жаттығу.  Тақырыбы бойыцнша мәтіннің не туралы екенін болжа. Мәтінді үнтаспадан тыңдау. Сұрақтарға жауап беру.

·         Мәтінде не туралы айтылған?

·         Мәтінді ары қарай жалғастырып көр.

·         Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болады деп ойлайсың?

Мәтіндегі қарамен берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажырат.

Тақтамен жұмыс.

 

түрлі-түсті маркерлер

Карточка, маркер

 
 

Сергіту сәті

Қимылмен көрсетеді:  Далаға шығамыз, шаңғы тебеміз, коньки тебеміз, қар лақтырысып ойнаймыз.    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

Сабақты бекіту

 

 34- жаттығу.  Өлеңді көшіріп жазып, қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады.

 Ребустың шешуін табу  35- жаттығу

 Дескриптор

·         Ребустың шешуін табады

·         Шешуіндегі сөзбен әңгіме құрайды

·         Сұрақтарға жауап береді

ҚБ. Өзін-өзі бағалау. Тапсырма орындау барысында не қиын болды? Не оңай  болды?

«Сақина салмақ ойыны» Балалар біз қазір сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның  ерекшелігі кімнің   қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

37- жаттығу. Хабарландыруды оқы

1)      Хабарландыру кімге арналған?

2)      Хабарландыруда не туралы жазылған?

3)      Қойылымның уақыты, орны нақты көрсетілген ба?

4)      Хабарландыруды жазған кім?

 

 

 

 
Кері байланыс «Күннің шығуы», «Күннің жартылай шығуы», «Бұлт»  Оқушылар стикер арқылы бағалайды Стикер  
 

Үйге тапсырма: Барлығы:  37- жаттығу.  Кейбіреуі:

 

 
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Рефлексия Сабақ / оқу

Мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

 

 
 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

 

 

 

 

Тексерді:  ——————————————–

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *