Қосындының мәнін, қалдықты табуға арналған есептер
Күні: 23.01.19ж
Пән: Математика СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны |
Мұғалімнің аты-жөні: Алтынбекова А.А. | ||
Сабақтың тақырыбы | Қосындының мәнін, қалдықты табуға арналған есептер | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.4.2.1. тұжырымдардың ақиқаттығын немесе ақиқат еместігін анықтау. | |||
Сабақтың мақсаттары | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіреді |
|||
ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||
Жетістік критерийлері | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. | |||
Тілдік құзыреттілік | Сабақ барысы : | ресурстар | ||
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Сабақтың ортасы 22 минут
|
Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат. Құрал-жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Оқушылардың психологиялық көңіл – күйін көтеру. Бірінші тапсырманы оқушылар қиналмай орындайды. Берілген сандарды қосады да, қосындының мәнін табады. Оқушыларға екінші тапсырма қиындық келтіруі мүмкін. Тапсырманың екінші бөлігінде оқушылар есептің жауабын санды өрнекпен жазады (есептің шешуі) және алынған санды жауапқа жазады.Жауабы:Шарты — “Саяхатшы 15 сағат автобуспен және 4 сағат жаяу жүрді”.Сұрағы — “Саяхатшы неше сағат жолда болды?”.Шешуі—сызбажәнесандыөрнек:15 + 4 = 19 (сағат).4. Жауап: 19 сағат |
шеңбер
|
||
Қызықты тапсырма 5 минут
|
1. Алматта үш асық, 2. Дүкеннен үш сабын алдым, Санатта екі асық. Оның және қабын алдым. Қанатта бір асық, Екі ысқышты тағы алдым. Ал менде төрт асық, Есептеші сонда бәрі, Барлығы неше асық? Қанша болды қолда бәрі? 3. Қоян қорқып құмда тұр, 4. Ақбоз, Көкбоз – екі жұлдыз, Бұзау үркіп шымда тұр. Жетіқарақшы – жеті жұлдыз, |
|
||
Сергіту сәті
2 минут |
Сергітусәті “Қаражорға
|
видеожазба | ||
Сабақты қорытындылау
3 минут |
Әріптерді сызбадағы мәнге сәйкес тұсқа орналастыру. (12-9)+10 Т (6+9)-5 Ә 18-(5+4) У 60-(10+50) Е (60-10)+50 Л 100-(50-30) С 9+(14-8) І 15-(10-3) З (11-4)-7 Д (13-5)+10 І 16-(4+6) К 13—10—9—0—100—80—15—8—0—18—6
|
|
||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
|||
Қорытындыбағамдау
Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды жетілдіругекөмектесетін не білдім? |
||||