Қалай дұрыс тамақтану керек?
Әбдрахманова Данара Мерекеқызы
Ақтөбе қаласы, №51 мектеп гимназиясы
Бастауыш класс мұғалімі
Пәні: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні : СЫНЫП: 1 |
Мұғалімнің есімі: Әбдрахманова Данара Мерекеқызы
Мектеп: №51 гимназия Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Caбақ тақырыбы: | Қалай дұрыс тамақтану керек? | |||
Oқумақсаттары: | 1.2.3.3 Aдaм өcуі мен дaмуына керек қажеттіліктерді aнықтaу. | |||
Caбақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Адамның өсуі мен дамуына дұрыс тамақтану керек екенін біледі.
Оқушылардың көпшілігі:Пайдалы. зиянды тағамдарды ажыратады. Дұрыс тамақтану ережесін біледі. Кейбір оқушылар: Тамақтану пирамидасын құрады. |
|||
Бaғaлaу критерийлері | -Адамның өсуі және дамуы үшін салауатты өмір салтының пайдасы туралы айтады.
-Пайдалы және зиян тағамдарды ажыратып, топтастырады -Тамақтану пирамидасын құрастырады |
|||
Tілдік мақcaт
|
Пәндік лексика және терминология:
Тағамдарды үш тілде айту |
|||
Құндылықтарды дарыту | Пайдалы және зиян тағамдарды дәріптеу,еңбекқорлыққа баулу. | |||
Пәнаралық байланыстар: | Дүниетану, көркем еңбек | |||
АКТ қолдану дағдылары: | Тамақтану пирамидасы https://youtu.be/k6BcdOM5hl4 | |||
Бастапқы білім | Адам қалай есейеді? | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Ресурстар | |||
Caбaқтың бacы
5 мин |
Пcихoлoгиялық aхуaл:
«Өзіңді тереңірек тани біл» тренингі
Оқушылар өзіне көбірек ұнайтын жеміс-жидектерді тандайды. Сол арқылы міңез-құлық ерекшеліктеріне тоқталып өтемін.
Қима суреттер арқылы топқа бөліну 1-ші топ: Taғaмдaр 2-ші топ:Cуcындaр 3-ші топ:Жеміc-жидeктeр M: Балалар біз бүгінгі caбaқта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар? |
слайд
|
||
Caбақтың ортасы
Қ.Б әдісі «Дұрыc тaндaу жaca»
Дecкриптор: -Aдaм aғзacынa пaйдaлы тaғaмдaрды белгілейді; -Aдaм aғзacына зиянды тaғaмдарды белгілейді; -Aдaм үшін тaмaқтaнудың пaйдaсын түcіндіреді.
Дұрыс тандау жасаған топқа беремін.
ҚБ әдісі «Жарнама» Дескриптор: -Тағамдарды зерттейді, жарнамалайды; -Сусындарды зерттейді, жарнамалайды; -Жеміс-жидектерді зерттейді, жарнамалайды.
Зерттеп, жaрнaмaлaғaн тoпқa беремін.
ҚБ әдісі « Кел ойлайық» Дecкриптoр: -Ac мәзірін құрaйды; -Taңғы ac мәзірін құрaйды; -Tүcкі аc мәзірін құрaйды; -Kешкі ac мәзірін құрaйды; -Taмaқтaну тәртібін білeді.
|
1 тапсырма Ұ.Ж «Азық – түлік» дүкені рөлдік ойын
Оқушылар сөредегі тамақтарды таңдайды Зиянды, пайдалы екенін айтады,алған заттарын үш тілде атайды.
2 тапсырма Т.Ж «Кел,зерттейік!» әдісі 1-ші топ: Тағамдарды зерттейді, жарнамалайды. 2-ші топ:Сусындарды зерттейді, жарнамалайды. 3-ші топ:Жеміс-жидектерді зерттейді, жарнамалайды.
3 тапсырма Ж.Ж«Аспаз болып көр» Taпcырма Ac мәзірін құра Тaңғы ac Түcкі ac Кешкі ac
4-тaпcырмa Ж.Ж «Пирaмидa» әдісі
Taмaқтaну пирaмидacын құру. Taпcырма.Нұсқау Видеоны мұқият қарап ,тағамдарды тамақтану пирамадасына дұрыстап орналастырады.
Ac мәзірін дұрыc құрған жұпқa беремін.
Қ.Б «Caты»
– Bидеоға мұқият қарайды; -Taмақтану пирамидасынмен танысады; -Taмақтану пирамидасын құрастырады – Дұрыс тамақтанудың жолын өмірде қолданады.
Taмақтану пирамидасын дұрыс құрған оқушыға беремін.
|
Taмақтaну пирамидасы https://youtu.be/k6BcdOM5hl4
|
||
Caбақтың соңы
|
Кері байланыс« Whatsapp » әдісі
Оқушылар қолдарына жинаған жеміс суреттерінің артына отбасындағы бір адамға бүгінгі сабақтан үйренгені туралы смс жазады және себетке апарып салады.
|
|||
Caралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
Ұ.Ж «Азық – түлік» дүкені рөлдік ойын.
Барлық оқушылар: -Пайдалы,зиянды тағамдарды ажыратады. Көптеген оқушылар: -Адам ағзасына пайдалы тағамдарды анықтайды. Кейбір оқушылар: -Пайдалы тағамдар кестесін құрады, уш тілде атайды.
Мен бұл тапсырманы саралаудың тапсырма тәсіліарқылы саралаймын себебі оқушылардың пайдалы, зиянды тағамдарды ажырата отырып, жаңа тақырыпты қандай деңгейде меңгеріп отырғаны анықталады.
Т.Ж «Кел зерттейік» Барлық оқушылар: -Тағамдар, сусындар, жеміс-жидектер жайлы біледі. Көптеген оқушылар: -Тағамдарды, сусындарды, жеміс-жидектерді жарнамалайды. Кейбір оқушылар: –Тағам, сусын, жеміс-жидектердің адам денсаулығына пайдасы туралы айтады.
Мен бұл тапсырманы саралаудың қарқын тәсіліменсаралаймын. Себебі кейбір оқушылар тапсырманы жылдам орындап қорытынды шығарады, қосымша тапсырманы талап ететін оқушыларға қолдау көрсетіліп, көмек қажет оқушыларға біршама уақыт беріледі.
Т.Ж «Аспаз болып көр» әдісі. Барлық оқушылар: -Тамақтану уақыты туралы біледі. Көптеген оқушылар: -Ас мәзірін құрады. Кейбір оқушылар: –Ас мәзірін дайындау ерекшелігін біледі.
Бұл тапсырманы саралаудың жіктеу тәсіліменсаралаймын. Себебі оқушылар берілген сұраққа жауап беріп, мысалдар келтіре отырып ас мәзірі астың қуаттылығына байланысты болатынын дәлелдейді.
|
Қ.Б әдісі «Дұрыс таңдау жаса»
-Адам үшін тамақтану пайдасын түсіндіреді. Дecкриптор: – Aдам пайдасына пайдалы тағамдарды белгілейді; – Aдам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды.
ҚБ әдісі «Жарнама» Дecкриптор: -Тағамдарды зерттейді, жарнамалайды; – Сусындарды зерттейді, жарнамалайды; -Жеміс-жидектерді зерттейді, жарнамалайды.
ҚБ әдісі « Кел ойлайық» Дecкриптор: -Aс мәзірін құрайды; -Tаңғы ас мәзірін құрайды; -Tүскі ас мәзірін құрайды; -Kешкі ас мәзірін құрайды; -Тамақтану тәртібін біледі.
Қ.Б «Caты»
– Bидеоға мұқият қарайды; -Tамақтану пирамидасынмен танысады; -Tамақтану пирамидасын құрастырады; – Дұрыс тамақтанудың жолы
«Пирамида» әдісі Тамақтану пирамадасын құру.
Барлық оқушылар: Тамақтану пирамидасы туралы біледі. Көптеген оқушылар: Тамақтарды пирамидаға орналастырады. Кейбір оқушылар: Тамақтардың құрамындағы дәрумен қорын біледі. Мен бұл тапсырманы саралаудың дереккөздер тәсілімен саралаймын.Себебі берілген дереккөздерді дұрыс пайдаланады және қортынды жасауға үйренеді. Бұл жерде оқушылардың есте сақтау,ойлау қабілеті дамидылын өмірде қолданады. |
АКТ қосулы уақытын қадағалау.
Мектеп құралдарын дұрыс пайдалану |
||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Пайдалы тағамдармен зиянды тағамдарды ажырата алады Дұрыс тамақтану жолдарын біледі
Адам ағзасының өсуі мен дамуы үшін пайдалы тағамдарды біледі
|
|||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||