Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері

Коучинг Асамбаева Сарқыт Мұратовна  
Тақырыбы: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері.
Жалпымақсат:

 

PISA  бағдарламасыбойыншамұғалімдерге  оқушыныңоқусауаттылығынарттырудаколлабаративті орта, дағдықалыптастыруынабағыт беру.PISA бағдарламасын орындауда сын тұрғысынан ойлауды  іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау;

 

Міндеті: 1.Пайымдау, тұжырымжасаунемесепроблеманышешу, рефлексиялықтәсілменқалайістеугеболатындығынанықтау.

2.Тренингтер мен  ойынтүрлерін, тапсырмалардыталқылауүшінтыңдаушылардыңтоптардабірлесежұмысістеуі.

3. Әртыңдаушыныңтапсырманыорындаунегізіндеойларын, сезімдерінбілдіруі.

Сілтеме: PISA  тапсырмалары
Оқунәтижесі Мұғалімдердің сын тұрғысынанойлаудыдамытудысаналыжәнеойменқабылдауынкөздеуі;

PISA тапсырмаларын  сыни ойлау арқылы бірлескен  топтық жұмыста шешімін анықтауға  үйренеді,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді,істі тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды.

Түйіндіидеялар Ø Әлемніңқарқындыөзгеруіжағдайындамұғалімдергеқойылатынжаңаталаптаржөніндегітүсінігінқалыптастыру;

Ø Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау;

Ø Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау.

Сабақта қолданылатын материалдар: А- 4 парақтары,стикер, маркер, қалам, Сэндвич бағалаупарақтары.
Оқытуәдістері: АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,  көшбасшылық,

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

Дереккөздері: PISA  тапсырмалары, портал материалдары
Тапсырмалар: Тренинг, ой шақыру, постер қорғау, сэндвичбағалаупарағы,  өзін-өзіжәнебірін-бірібағалау; топтықтапсырмажәнеқорғау, рефлексия
Оқуғаарналғантапсырма: Мұғалімгеарналғаннұсқаулық41-49 беттер

 

Сабақбойыншакоучинг пен мұғалімдердіңіс-әрекеті:
Ұйымдастыру Коучингтыңіс-әрекеті Мұғалімдердіңіс-әрекеті
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(3 мин)

 

Шаттық шеңбері.

«Есімдер   аллитерациясы»

«өз есімдерінің бас әріптері бойынша өздерін сипаттайды»
Топқа бөлу

 (3 мин)

 

§  «Жемістербағы»  алма апельсин, банан шағынтопқабөлу.

 

Үштүрліжемісатауларынатаптоптаараласады. Солараласқанжемістердітұрубағытымен 3 топқабөлініпотырады.
Мұғалімдердің  сын тұрғысынан ойлауын қадағалап үйренуіне жол ашу(20 мин)

 

 «Әлемнің 7 кереметі» шағынбейнежазбасын  көру, белгіліжеріндеүзіп, ой шақыру.

 

Бала көзіменәлемде не ғажап? Жауаптарын тыңдау.

 

Әңгіменің қалған жерін тыңдату.

Әлем кереметтері мен олар орналасқан қалаларды сәйкестендіреді.

 

Слайдтан PISA бағдарламасы туралы түсінік беру

Сыни тұрғыда ой қозғау

 

Бала үшін әлемді не істеу қажет?  деген сұраққа жауап айтады.

 

Топ мүшесі қорғайды,

 

 

Сәйкестендіреді.

 

Сын тұрғысынан ойлауды  үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру,  нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру, әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар, ситуациялар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын пісіру”

(10 мин)

 

Проблемалық сұрақтар

1-ші топқа

Біз ұжымдық топтарды қалай құра аламыз? Коллабаративті орта қалыптастыруда топтық жұмыстың түрлері

 

2-ші топқа Оқушыларға PISA бағдарламасының сауатты оқу тапсырмасына қатысу үшін қандай дағды қажет? Сіз оны қалай ұйымдастыра аласыз?

3-ші топқа  PISA бағдарламасының емтиханымен танысу кезінде   сыни ойлау дағдыларымызды қалай пайдалана аламыз?

 

Маркер, желім, қайшы  қолдану

 

 

 

 

Проблемалық сұрақтарға ой қозғайды.

 

 

 

Мәтінді PISA  форматында талдауды түсіндіреді

 PISA  тапсырмаларын орындау нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру. (10 мин)

 

 

 Постергетүсіру

Телефон

Спортшыаяқкиімі

Биікғимараттар

Печенье

Жұмыскүші

 

Маркер,  түрлі- түстіқаламдарқолдану

 

 

 

Сергіту «Сандар ойыны»  
Бағалау

(5 мин)  

 

  Топта бірлесе отырып

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері.» тақырыбы бойынша  не үйренгенін  қорытындылайды

     Керібайланыс «Сэндвич» тәсілі Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін  «Сэндвич» тәсілі арқылы теориялық білімді  меңгергенін бақылаймын. Қызыл түсі- түсінбедім

Сары түс- әлі сұрақтарым бар

Жасыл түсі- маған бәрі түсінікті

Стиктің біреуін  сэндвич парақшасына жапсырады.

 

Қорытындылау Бұлт, жаңбыр тамшылары, гүлдер  

 

 

 

 

 

 

 

Анкета

 

Аты-жөніАсамбаева Саркыт Муратовна

Облыс                        Алматы

АуданҚаратал

ҚалаҮштөбе

МектепС.И.Морозоватындағы№51 орта мектеп-гимназия

Лауазымыматематика пәнінің  мұғалімі

Тақырып     Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту

және оның қалыптасуын тексеру құралы

шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері.

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *