Естімейтін, нашар еститін, кейіннен естімей қалған оқушыларды оқытуға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 7
Тоқсан: I
№ | Сабақтың тақырыбы | Сағат
саны |
Күні | Білім алушылардың оқу іс-әрекетінің түрлері | Бағыты |
1. 1-бөлім:
Ауа райы және климат тық өзгеріс тер |
|||||
Тұманның пайда болуы |
1 | Жеке басын сипаттай отырып, адамдармен амандасу, адамдардың жасы және олардың тұратын жері туралы жазу.
Шағын эссе жазу. Адамдармен қарым – қатынасқа түсу туралы диалог құру. |
Оқушының жеке басын, сөйлеу қабілетін, зейінін, ойлау қабілетін, есте сақтау мен қиялын дамыту; есту қабілетін, ағылшын тілін одан әрі меңгеруге уәждеме жасау; | ||
2 | Желдің пайда болуы | 1 | Адамдармен танысу туралы әңгіме.
Парталасымен ортақ әңгіме құрып, жазу – жұптық жұмыс әрекеті. |
Балаларды ағылшын тілін қолдану арқылы жаңа әлеуметтік тәжірибеге баулу: бастауыш сынып оқушыларын Шетел құрдастарының әлемімен, шетелдік балалар фольклорымен және қол жетімді көркем әдебиет үлгілерімен таныстыру; басқа елдердің өкілдеріне достық қарым-қатынасты тәрбиелеу; | |
3 | Бұлт. Жаңбыр | 2 | Практичская жұмыс. бірлескен жазбада әр түрлі елдер туралы айтады.
Аудиоматериалмен жұмыс. Үлгі бойынша ұсыныстар жасау. |
Оқушылардың сөйлеу, есту, зияткерлік және танымдық қабілеттерін, сондай-ақ олардың жалпы оқу іскерліктерін қалыптастыру. | |
4 | Боран | 1 | Адамдардың жасын сипаттайтын мәтін деңгейіндегі нақты сипаттамаларға сүйене отыра, өздері жайлы баяндайды.
“болу” етістігін пайдалана отырып, жасы, уақыты және орны, таныс жалпы және оқу тақырыптарының шектеулі шеңберінде сөз сөйлейді. |
Ерік, мақсаткерлік, креативтілік, бастамашылық, эмпатия, еңбекқорлық, тәртіптілік сияқты қасиеттерді дамыту; | |
5 | Қар | 1 | Жалпы және оқу тақырыптарының шектеулі шеңберінде уақыт пен орынды сипаттайтын жалпы қолданылатын фразаларды қоса алғанда, тиісті санақ және сансыз зат есімдерін пайдаланып тапсырмалар жинағын орындау.
Бейнебаянмен жұмыс түрлерін орындау. |
Тілдік қабілеттер: есту және көру дифференциациясына, имитацияға, болжауға, мағыналық антиципацияға, тілдік заңдылықтарды анықтауға, басты және логикалық баяндауға қабілетін арттыру. | |
6 | Климаттың өзгеру себептері | 1 | 1 тарауға шолу жасау. | Өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, шешім қабылдау және оқу және танымдық қызметте саналы таңдауды жүзеге асыру негіздерін меңгерту; | |
2-бөлім:Көшпенділер мәдениеті | |||||
7 | Көшпенділік | 1 | Басты кейіпкерлер туралы тыңдалым, оқылым, жазылым және айтылым жаттығуларын орындау.
Жалпы және оқу тақырыптарының шектеулі шеңбері бойынша қысқа, қарапайым мәтіндерде нақты ақпаратпен жұмыс жүргізу. |
Сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып, қажет болған жағдайда сұрай отырып, нақтылай отырып, қарым-қатынастың стандартты жағдайларында диалогтардың әр түрлерін бастау, жүргізу/қолдау және аяқтау;
Есту дағдыларын дамыту. |
|
8 | Көшпенділердің атбегілік өнері | 1 | Шағын қарапайым хабарламаларды қабылдау және түсіну.
Суреттің сипаттамасы. Шағын қарапайым хабарларды қабылдау және түсіну. |
Дыбыстардың арасынан берілген дыбысты ажырата білуге үйрету, фонематикалық есту қабілетін дамыту. | |
9 | Киелі киіз үй | 1 | Отбасы және достар туралы әңгімелер жүргізу. Дидактикалық тапсырмаларды орындау.
Фотосуреттегі адамдарды сипаттай отырып, тиісті “have got” құрылымын пайдалану. |
Мұғалімнің, сыныптастардың сөзін есту және түсіну; | |
10 | Қолөнер – зор өнер | 1 | Фотосуреттегі адамдар туралы әңгімелеу (келбеті мен сипаты)
Сәкестендіру тапсырмаларын орындау. |
Сөйлеудің әртүрлі коммуникативтік түрлеріне (хабарлама/әңгіме/сұхбат) жататын күрделі емес аутентикалық аудио – және видеотекстердің негізгі мазмұнын есту арқылы қабылдау және түсіну); | |
11 | төрт түлік | 1 | Өткен тақырып бойынша қайталау сабағын өткізу. | Өзін – өзі бағалау дағдыларын дамыту. | |
12 | 8. Көшпенділердің уақыт пен өлшемді
анықтау белгілері ЖБ№2 |
Берілген қорытынды тапсырмаларды орындау. | Өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен сәйкестендіру, нәтижеге қол жеткізу процесінде өз қызметін бақылауды жүзеге асыру, өзгеретін жағдайға сәйкес өз іс-әрекеттерін түзету; |