Естімейтін, нашар еститін, кейіннен естімей қалған оқушыларды оқытуға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Пәні: Қазақ тілі

Сынып: 7

Тоқсан: I

Сабақтың тақырыбы Сағат

саны

Күні Білім алушылардың оқу іс-әрекетінің түрлері Бағыты
1. 1-бөлім:

Ауа райы және климат

тық өзгеріс

тер

 

Тұманның пайда болуы

1 Жеке басын сипаттай отырып, адамдармен амандасу, адамдардың жасы және олардың тұратын жері туралы жазу.

Шағын эссе жазу.

Адамдармен қарым – қатынасқа түсу туралы диалог құру.

Оқушының жеке басын, сөйлеу қабілетін, зейінін, ойлау қабілетін, есте сақтау мен қиялын дамыту; есту қабілетін, ағылшын тілін одан әрі меңгеруге уәждеме жасау;
2 Желдің пайда болуы 1 Адамдармен танысу туралы әңгіме.

Парталасымен ортақ әңгіме құрып, жазу – жұптық жұмыс әрекеті.

Балаларды ағылшын тілін қолдану арқылы жаңа әлеуметтік тәжірибеге баулу: бастауыш сынып оқушыларын Шетел құрдастарының әлемімен, шетелдік балалар фольклорымен және қол жетімді көркем әдебиет үлгілерімен таныстыру; басқа елдердің өкілдеріне достық қарым-қатынасты тәрбиелеу;
3 Бұлт. Жаңбыр 2 Практичская жұмыс.  бірлескен жазбада әр түрлі елдер туралы айтады.

Аудиоматериалмен жұмыс.

Үлгі бойынша ұсыныстар жасау.

Оқушылардың сөйлеу, есту, зияткерлік және танымдық қабілеттерін, сондай-ақ олардың жалпы оқу іскерліктерін қалыптастыру.
4 Боран 1 Адамдардың жасын сипаттайтын мәтін деңгейіндегі нақты сипаттамаларға сүйене отыра, өздері жайлы баяндайды.

“болу” етістігін пайдалана отырып, жасы, уақыты және орны, таныс жалпы және оқу тақырыптарының шектеулі шеңберінде сөз сөйлейді.

Ерік, мақсаткерлік, креативтілік, бастамашылық, эмпатия, еңбекқорлық, тәртіптілік сияқты қасиеттерді дамыту;
5 Қар 1 Жалпы және оқу тақырыптарының шектеулі шеңберінде уақыт пен орынды сипаттайтын жалпы қолданылатын фразаларды қоса алғанда, тиісті санақ және сансыз зат есімдерін пайдаланып тапсырмалар жинағын орындау.

Бейнебаянмен жұмыс түрлерін орындау.

Тілдік қабілеттер: есту және көру дифференциациясына, имитацияға, болжауға, мағыналық антиципацияға, тілдік заңдылықтарды анықтауға, басты және логикалық баяндауға қабілетін арттыру.
6 Климаттың өзгеру себептері 1 1 тарауға шолу жасау. Өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, шешім қабылдау және оқу және танымдық қызметте саналы таңдауды жүзеге асыру негіздерін меңгерту;
2-бөлім:Көшпенділер мәдениеті
7 Көшпенділік 1 Басты кейіпкерлер туралы тыңдалым, оқылым, жазылым және айтылым жаттығуларын орындау.

Жалпы және оқу тақырыптарының шектеулі шеңбері бойынша қысқа, қарапайым мәтіндерде нақты ақпаратпен жұмыс жүргізу.

Сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып, қажет болған жағдайда сұрай отырып, нақтылай отырып, қарым-қатынастың стандартты жағдайларында диалогтардың әр түрлерін бастау, жүргізу/қолдау және аяқтау;

Есту дағдыларын дамыту.

8 Көшпенділердің атбегілік өнері 1 Шағын қарапайым хабарламаларды қабылдау және түсіну.

Суреттің сипаттамасы.

Шағын қарапайым хабарларды қабылдау және түсіну.

Дыбыстардың арасынан берілген дыбысты ажырата білуге үйрету, фонематикалық есту қабілетін дамыту.
9 Киелі киіз үй 1 Отбасы және достар туралы әңгімелер жүргізу. Дидактикалық тапсырмаларды орындау.

Фотосуреттегі адамдарды сипаттай отырып, тиісті “have got” құрылымын пайдалану.

Мұғалімнің, сыныптастардың сөзін есту және түсіну;
10 Қолөнер – зор өнер 1 Фотосуреттегі адамдар туралы әңгімелеу (келбеті мен сипаты)

Сәкестендіру тапсырмаларын орындау.

Сөйлеудің әртүрлі коммуникативтік түрлеріне (хабарлама/әңгіме/сұхбат) жататын күрделі емес аутентикалық аудио – және видеотекстердің негізгі мазмұнын есту арқылы қабылдау және түсіну);
11 төрт түлік 1 Өткен тақырып бойынша қайталау сабағын өткізу. Өзін – өзі бағалау дағдыларын дамыту.
12 8. Көшпенділердің уақыт пен өлшемді

анықтау белгілері

ЖБ№2

Берілген қорытынды тапсырмаларды орындау. Өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен сәйкестендіру, нәтижеге қол жеткізу процесінде өз қызметін бақылауды жүзеге асыру, өзгеретін жағдайға сәйкес өз іс-әрекеттерін түзету;

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *