Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеулердің түрлері
Түркістаноблысы
Арысқаласы
№1 Е.Молдабаеватындағыжалпы орта мектеп
Математика пәнінің мұғалімі:
Байдаулетова Балакыз Абдрасиловна
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2.2 А
|
Мектеп:№1 Е.Молдабаев атындағы жалпы орта мектеп | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:08.11.2019ж | Мұғалімнің аты-жөні:Байдаулетова Балакыз Абдрасиловна | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып:8 | Қатысқандар саны:18Қатыспағандар саны:1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеулердің түрлері. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу
8.2.2.2 Квадрат теңдеуді ажырату.
8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 квадрат теңдеуді ажырату.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақмақсаттары | Барлықоқушылар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Квадрат теңдеудің түрлерін ажырату және берілген коэффициенттер бойынша теңдеу құру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардыңбасымбөлігі: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Квадрат теңдеудің анықтамасын тұжырымдай отырып, толық квадрат теңдеу түріне келтіру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбіроқушылар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Квадраттық теңдеудің анықтамасын қолдану және түрлерін анықтай отырып, түбірін табу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | •Квадрат теңдеулерді анықтайды
• Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар:
Квадраттық теңдеудің формулаларын танып біледі,және оны пайдаланып есеп шығара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер
Квадраттық теңдеу деп нені атайды? Толымсыз квадраттық теңдеудің формуласын қалай жазады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәндік лексика және терминология: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Квадраттық теңдеу, толымсыз квадраттық теңдеу,дискриминант.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалогке /жазылымға қажет сөз тіркестері:
Квадраттық теңдеудің формулаларын қолдану үшін…
– қосындыны(айырманы) санға көбейтуді орындау үшін …;
– Бірнеше бірдей сандардың көбейтіндісі – Дәреже түрінде жазыңыз
· Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? Howdoweknow? · Has every learner’s choice been recorded? Howcanwecheck? · Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket? · Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дамыту | «Мәңгілік Ел» жалпыұлтық идеясының құндылықтарының:
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс
|
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып | Натурал сандар, натурал сандармен арифметикалық амалдар орындау, координаталық сәуле.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақыты | Сабақта жоспарланған іс әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
8 минут
|
Ұйымдастыру:
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы сыныпта психологиялық ахуал туғызамын. Топтарға бөлу Сабақтың тақырыбына байланысты оқушыларды топқа бөлемін 1-топ Квадрат теңдеу 2-топ Квадрат теңдеудің түрлері 3-топ Келтірілген теңдеулер Мақсаты:Топқа мұндай атау берту себебімоқушылардың бірлесе жұмыс істеуге, бір-бірін тыңдауғаүйрету, белсенділігін арттыру. Нәтижесі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Белсенді оқыту(сұрақ қою және талқылау) Мақсаты:Ашықсұрақтар қою арқылы жаңа сабаққа қажетті негізгі теориялық білімдерді еске түсіру, есте сақтау қабіліеттерін жетілдіру. Нәтижесі:оқушылардың қызығыушылығын арттырту,өз бетімен жұмыс жасауға пікір алмастыру сұрақ қою арқылы дұрыс пайым жасау, жұйелі ойлау,талдау арқылы мен сабақ барысында «Доп лақтыру »тәсілін қолданамын. Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды,допты қағып алған оқушы сұраққа жауап береді,өзінің сұрағын қояды.Егер сұраққа жауап бере алмаса допты басқа оқушыға береді.Бұл әдіс теориялық сұрақтарды ашып,тілдік мақсаттарды орындауына көмек береді. Мақсаты: Оқушылардың зейінін шоғырландыру, белсенділігін арттыру Нәтижесі: Оқушылар өз ойын емін-еркін жеткізеді, ойларын тұжырмдай алады,сұрақтарға белсенді жауап қайтарады.
Мұғалімнің сұрақтары: 1. Квадрат теңдеудің анықтамасы. 2. Толымсыз квадрат теңдеулерді қалай шешеді? 3. Квадрат теңдеудің коффиценттерін қалай анықтауға болады? 4. Толымсыз квадрат теңдеулердің тұбірлері әрқашанда табылама? Қандай теңдеудің екі түбірі болады? 5. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? Осы сұрақтарды қою арқылы екі бағалу критерийіне жетемін: «Серпілген сауал» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптығы оқушылардың арасында біріне –бірі сұрақтарды қою.
Саралау тәсілі:осы жұмысты орындау барысында қарқын тәсілін қолданамын.сабаққа деген ынтасын жақсарту, тез ойлап жылдам жауап беруге дағдыландыру.
|
Доп
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
20 минут
Топпен жұмыс
|
Сабақтың мақсатына жету үшін төмендегідеи тапсырманы
беремін.бұл тапсырма смарт мақсаттағы барлы,басым,кейбір оқшылар, үшін бертілген тапсырма. квадраттық теңдеуді анықтау арқылы тұжырмдаса, басым көп бөлігі квадрат теңдеуді толық квадрат тұріне келтіре алады.кейбір оқшылар түбірін табады. тапсырма <<Белсенді бірлесіп оку>>- тәсілі: Максаты: , оқушылардың белсендіойлау және практикалық әрекет үдерісіндеөз бетініше білімдер мен біліктерді Нәтижесі:Оқушылар өз ойын емін-еркін жеткізеді, ойларын тұжырмдай алады.басқаларға бағыт бағдар беріп мақсатқа жету үшін проблеманы шешу дағдыларын қолдану арқылы және осы тапсырманы орында барысында «Сәйкестендіру» тәсілі қолданам. Мақсаты: Ойды жинақтау, тақырып бойынша қажеттіліктерін анықтау;дәлелдеу. Нәтижесі: Тақырып бойынша ойларды түйіндейді пайымдау жасайды , уақтты тимді қолданып өз бетінше жұмыс істей алады.бағыт бағдар береді.сол арқылы нәтижеге қол жеткізе алады. Берілген теңдеулерден квадрат теңдеулерді анықтаңыз. Квадрат теңдеулерден a, b, c коэффициенттерін анықтап, сәйкес бағаналарға «+» «-» таңбасын қою арқылы квадрат теңдеулердің түрін ажыратыңыз және табамыз.
2– тапсырма Екімүшенің толық квадратын айыру арқылы квадрат теңдеудің түбірін табу: 1) х2 – 9х + 14 = 0 2) х2 + 14х + 45 = 0; (х – 2)(х – 7) = 0; (х + 5)(х + 9) = 0; х = 2; х = 7 х = − 5; х = − 9
1.Қалыптастырушы бағалау.қолмен белгі беруОқытушы өзінің сабақ түсіндіріп жату процесін кез-келген уақытта тоқтатып, оқушылардан айтылып жатқан тақырыпты түсінгенін немесе түсінбегендерін сұрау. Бұл үшін ұстаз алдын-ала оқушыларға қолмен белгі көрсетулерді үйретеді. · Мен түсініп отырмын_____ және түсіндіре аламын. (қолдын бас бармағы жоғары бағытталады) · Мен әлі түсінбей отырмын_____(қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды) Мен түсінгеніме сенімді емеспін_____(қолды бұлғау, Саралау тәсілі: Сабақтың мақсатына жету үшін сабақ барысында деңгейлік тапсырмалар дайындаймын, күрделігіне қарай алға ілгерлеп отыратын тапсырмалар беріледі. Сондықтан саралаудың тапсырма тәсілі орын алады. Жұптық және топтық жұмысты орындау барысында «Диолог және қолдау көрсету» тәсілімен оқушы оқушыға бағыт бағдар береді сол арқылы бірін- бірі оқыту орындалады. Және барлығы бірдей тапсырманың нәтижелері неге түрлі болғанына назар аударып, қателерін түзетіп қорытындылап отырғандықтан саралаудың қорытынды тәсілін қолданамын. Дискриптор арқылы үнемі бағаланып отырады, сондықтан саралаудың бағалау тәсілін қолданамын. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
12 минут
|
«Конвертегі сұрақ» тәсілі пайдаланып қорытындылаймын.
Мақсаты: Математиканы тарих пәнімен байланыстырып, сұрақтарға квадрат теңдеу құру. Нәтижесінде: Мәліметтерді пайдалана отырып теңдеу құра алады, сын тұрғыдан ойлау қабілеті артады. Өз бетімен шешім қабылдай алады. Қазақстанның тарихи деректер пайдалану арқылы квадрат теңдеу құру: РЕФЛЕКЦИЯ «Бес саусақ» әдісі мақсаты Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. Нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын емін-еркін жеткізеді,әр саусақ өзінің мәні бар .сол бойынша өз ойын білдіреді сол арқылы өзін-өзі бағалап отырып талдау жасайды. 1.Бас бармақ -мен ұшін маңызды және қызықты…. 2.Сұқ саусақ-мен бұгін…..тұсіндім 3.Ортаңғы саусақ- мен ұшін ….қин болды. 4.Төртінші саусақ –менің бағам….өйткені…. 5.Шынашақ-Мен ……..білгім келеді. Саралаудың қортынды тәсілі: берлген тапсырманы орындау кезінде барлығына берілген бірдей тапсырманың нәтижелерінің неге әртүрлі болғанына назар аудару . Үйге тапсырма: №230; №232
|
Конверт Рәміздер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау тәсілі: қарқын, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілі қортындылау тәсілдері қолданылды
Оқушылармен жеке жүмыс барысында жоспарланған «диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады.Топтық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында тапсырманы орындау жолдарын бағалап үйренеді. Барлық оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалап, тапсырмалар тәсілдерін оқушы қажеттелігіне қарай берілген тапсырмаларда жоспарладым. |
· Белсенді оқыту тәсілі:
· Сұрақ қою және талқылау әдісі: барлық оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу · Доп лақтыру тәсілі · Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін критериалды бағалау, ауызша мадақтау, сұрақ қою, бас бармақ, дескриптор арқылы тексеруді жоспарладым. · Бас бармақ әдісі · Бағдаршам · Бес саусақ |
· Оқушылардың жас ерекшіліктері,
психологиялық тренинг кезіндегі қауіпсіздік техникасының сақталуы · Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма? Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Мен өзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжәненеліктен?
|
Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718