Менің құқықтарым мен міндеттерім
Мектеп:Арыс қаласы И.Журба атындағы жалпы орта мектебі. |
||||||
Сабақ тақырыбы: Менің құқықтарым мен міндеттерім | ||||||
Күні:05.04.2020 | Мұғалімнің есімі:Байқожаева Нұрлыгүл Дауытбековна
|
|||||
Сынып 4 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны
|
||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
4.1.5.1 – Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытындылар жасау;
4.1.5.2 – Қазақстан Республикасының азаматы ретінде жеке тұлғаның демократиялық құқықтары, бостандықтары, міндеттерінен мысалдар келтіру. 4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау |
|||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:қарым-қатынастың түрлі формаларын қарастырады: пікірмен оқу, қайта жазу, сұрақтарға жауап беру, рөлдік ойындар ойнайды.
Көптеген оқушылар: өздерінің жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықта берілген ақпараттарды қолданады. Кейбіроқушылар:оқу кезінде тарихтан алынған материалдарды пайдалана отырып жобалар жасайды |
|||||
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
қарым-қатынастың түрлі формаларын қарастырады: пікірмен оқу, қайта жазу, сұрақтарға жауап беру, рөлдік ойындар ойнайды.
өздерінің жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықта берілген ақпараттарды қолданады. оқу кезінде тарихтан алынған материалдарды пайдалана отырып жобалар жасайды |
|||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар:
«Конституция» сөзін естігенде көз алдарыңа нені елестетесіңдер? Қазақстан Республикасының азаматы болу деген нені білдіреді? ҚР азаматтарының сендер білетін құқықтары мен міндеттерін атаңдар. Барлық адамның заң мен сот алдында теңдігі туралы айтылатын ҚР Конституциясының 14-бабын қалай түсінесіңдер? ҚР азаматтары мемлекет ісін басқаруға қатысуға берілген құқықтарын қалай іске асырады? |
|||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||||
Пәнаралық байланыстар | Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек. | |||||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; | |||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | 3-тоқсанда алған білімдерін қолданады. | |||||
Жоспар | ||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||||
Басталуы | Сергіту жаттығуы
«Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Жаңа топ құру Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) (Ұ) Сабақ «Жасырылған затты тап» ойынымен басталады.. Бір оқушы тақтаға шығып қорапта тұрған затты (теңге, тиын) сипаттайды. Басқа оқушылар оның не екендігін табулары қажет. Оқушылардан бұл заттардың тағы не үшін қажет екендіктері сұралады. (Ө, Ұ) Блиц-сауалнама. – Қазақстанда өмір сүретін адамдарды қалай атайды? – Нұр-Сұлтан қаласына неліктен ерекше көңіл бөлеміз? – Мемлекеттік рəміздердің қандай түрлерін білесіңдер? – Еліміздің Ата Заңы қалай аталады? – Конституция күнін қашан атап өтеміз? – Неге дəл осы күні? – «Адамның құқығы» тіркесінің мағынасын қалай түсінесіңдер? – «Азаматтың міндеттері» дегеніміз не? Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ, қалай ойлайсыңдар? Оқушылардың жауаптары |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
||||
Ортасы | «Эстафета» ойыны.
Қазақстан азаматы ретінде қандай құқықтарға иесіңдер, кезекпен атап шығыңдар. Сабақ барысында білген құқықтарды тізімге енгізіңдер. Сөйлемдеріңді «Менің…» сөзінен бастап, «… құқығым бар» сөзімен аяқтаңдар. Динамикалық үзіліс. «Дұрыс-дұрыс емес». Егер айтылған пікірі дұрыс болса, шапалақ ұрыңдар, дұрыс емес болса, бастарыңды шайқаңдар. 1. Құқық əр адамға өмірге келген сəтінен бастап тиесілі болады. 2. Адамның құқығы əрқашан жəне барлық жерде сақталуы керек. 3. Құқықты тек қана үлкен адамдар сақтау қажет. 4. Құқық – өмірдің өзі. 5. Əр адам құқықты сақтау жəне сақтамауды өздері таңдайды. 6. Біз өзгелердің құқықтарын сақтауымыз керек жəне өзіміздің құқығымыз үшін күресуіміз керек. Дескрипторы: қарым-қатынастың түрлі формаларын қарастырады: пікірмен оқу, қайта жазу, сұрақтарға жауап беру, рөлдік ойындар ойнайды. өздерінің жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықта берілген ақпараттарды қолданады. оқу кезінде тарихтан алынған материалдарды пайдалана отырып жобалар жасайды (Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр. Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады. (Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп» Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады |
Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары. |
||||
Аяқталуы
|
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
(Т) «Фишбоун» әдісі Оқушылар берілген жоспар бойынша фишбоун кестесін толтырады (таңдау бойынша)
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Оқушылар «Кемпірқосақ» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтады. |
Тапсыр
маны орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Түрлі түсті суреттері бар жур налдар, флипчарт, желім. Оқушылар «Кемпір қосақ» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс ты ауызша айтады. |
||||
Қосымша ақпарат | ||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
|||||
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | ||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
||||||
Қорытынды бағамдау | ||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
||||||