Мақтанышым – Астанам Ермек Өтетілеуұлы.
Пән: Әдебиеттік оқу
Орта мерзімді жоспСәулет өнері Жанды табиғат Күні:9.12.2019ж Сынып: 3 «В»-сынып |
Мектеп: «Ы. Алтынсарин атындағы №1 мектеп – гимназия»
Мұғалімнің аты-жөні:Игембай.Ш Қатысқандар саны: 24 Қатыспағандар саны:0 |
||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Мақтанышым – Астанам Ермек Өтетілеуұлы. | ||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну.
мұғалімнің көмегімен фотосуреттерді пайдаланып, шығармашылық жұмыс жасау. 3.2.1.1. Шығарманы дауыстап, түсініп ,мәнерлеп оқу. |
||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.
Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | ● Өлеңді мәнерлеп қатесіз оқиды.
● Сурет бойынша мәтін құрастыра алады. ● берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Бұл сабақ топта жұмыс істеу ережелерін орнату қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады. | ||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәніне байланысты болады. Астана тарихын әңгімелеуде дүниетануға байланысты. | ||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта, көрнекілік | ||||||||||||||||||||
Ресурстар | Топқа бөлуге арналған парақшалар, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б | ||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Екінші сыныпта өтілген тақырыптарды еске түсіреді. Менің туған өлкем тақырыбында оқушылар Астана туралы жаңа салынған көрікті жерлерін айта алады. | ||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||||||
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||
Сабақтың басы
2 минут
3 минут |
Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сәлемдесу» ойыны: Қызығушылықты ояту.Сыныпты қалыпқа келтіру. Топқа бөлу(түстер арқылы) Көк аспанда күн күлсін ( қолдарын жоғары көтереді) Ұл қолында ту тұрсын (ұлдар қолында ту көтереді) Қыз қолында гүл тұрсын ( қыздар қолдарына гүл көтереді) Көк аспанда күн тұрсын. (оқушылар қолдарын жоғары көтереді) Бірге журсін бүлдіршін. (қолдарын соғады)
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау «Даналық ағашы» әдісі Үй тапсырмасын сұрау. -Жас Ахмет қандай болды? -Ол қайда оқыды? – Ахмет қай орталықтың тұрмыс тіршілігімен танысты? -Туған жеріне неше жасында оралды? -Оның ең бірінші қоныстанған жері қалай аталды? -Қожа Ахмет Яссауиға арнап кім күмбез салды? -Ғимараттың биіктігі қандай? -Керемет күмбез деп не себепті аталды? -Қазақстанда тағы да қандай сәулетті ғимараттар бар? Тақырыпты болжау «Пазл әдісі » -Жарайсыңдар балалар, олай болса барлығыңыздың алдарыңызда суреттер бар сол суреттерді құрастырайық. -Бұл ғимараттарды қайдан көрдініздер? Әрине Астана қаласы. Оқушыларды Астананың көрікті жерлерін ( суретттерді қиып тастап құрастыру) арқылы құрастырып 3 топқа біріктіреміз. 1 – топ «Бәйтерек » 2 – топ «Ханшатыр» 3 – топ «Пирамида» |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
25 минут
«Тыңдалым» 2 минут «Оқылым»
Сергіту сәті 3 минут Бота Бейсенова Астана
|
«Дамино 2» әдісі
1 – тапсырма Қала атауына қатысты берілген дыбыстардан басталатын сөйлемдер ойластырып жазады. 1 – топ А -алып -Ханшатыр С – символы – Бәйтерек 2 – топ Т – тұғырлы – Туы А – асқақтаған – Әнұраны 3 – топ Н – нұр шашқан – Қазақ елі монументі А – арман қала – Астана Саралау: қабілеті төмен оқушымен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап , өз идеяларын айтуға үйренеді. ҚБ«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Мақтанышым – Астанам. Астана – ғажайыптар қаласы бейнебаян «Мақтанышым Астанам» (аудио) «Болжау » стратегиясы 2 – тапсырма: Дауыстап оқу Тізбектеп оқу 1. Арқаны бойлай Есіл жағасында орналасқан қала? 2. Ашық аспан астында күн санап қалай өзгеріп келеді, жаңа ғимараттарды атай аласың ба? 3 .Астананың бұрынғы атауы қалай аталады? 4. Қай жылы Астана атанды? Осы сұрақтарға жауап алынады, болжамымен салыстырады. Өлеңді қайта шолып оқуға уақыт беріледі. Дескриптор: ● өлеңді қатесіз ,мәнерлеп оқиды. ● өлең бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады. ● өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды. ● өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. 3 -тапсырма «Автормен танысу» айдары Ермек Өтетілеуов (1938 – 2006) 1 қаңтарда Ақмола каласы яғни (қазіргі Астана) қаласында дүниеге келген. Ол кісі балалар ақыны , аудармашы , «Ең күшті адам», «Әдептілік әдемілік» , «Биік үйдің балалары» атты кітаптары бар. Ақынның шығармашылығы бірыңғай балаларға арналғандықтан , оның редакторлық қызметі де жас оқырманда үшін жазылған көркем әдебиетпен тікелей байланыста болады. Астана – ғажайыптар қаласы бейнебаян 4 – тапсырма (дәптермен жұмыс) «Еркін жазу » әдісі. Өлең жолдарын ақын ойымен өрбітіп жазады. 1 – топ бір өлең, 2 – топ бір өлең, 3 – топ екі өлең жаза алады.
Дескриптор: -Берілген кесте бойынша сұрақтарға жауап жаза біледі – Ақын ойын өрбітіп әңгімелей алады. ҚБ«Шапалақ» әдісі арқылы бағалау. 5 -тапсырма «Суретпен жұмыс» (топтық тапсырма) 5 – тапсырмадағы суреттер таратылып беріледі. «Ой бұлты» әдісі «Көрікті Астанам» тақырыбына топта бірлесе отырып, мәтін құрастырады.(8 – 10 сөйлем) ҚБ Смайл арқылы бағалайды. Топпен жұмыс Дескриптор: -Көрікті Астана тақырыбына топта бірлесе отырып мәтін құрастырады: -Суреттер бойынша мәтін құрастыра біледі – мәтінді қатесіз жазады. 6 – тапсырма Жеке жұмыс – Өзің тұрған өлкеңнің көрікті жерлері туралы әңгімеле Дескриптор: Көрікті жерлері туралы әңгімелей алады. 7 – тапсырма (кестемен жұмыс) «Кірпарақ әдісі» (жұптық жұмыс) Оқушылар тапсырманы орындау үшін дереккөздерден (кітап , ғаламтордан ) көрген мәліметтерін жинастырады. Онан соң жұппен ақылдасып , жинастырған мәліметтерін кестеге сүйеніп толтырады.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
8 минут |
Үйге тапсырма. Өлеңді түсініп оқу.
«Бір сөзбен» Астанаға бір- бірден тілектеріңізді айтып жіберіңіздер. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Бір ауыз сөз» әдісі Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір гана сөз жазып оны тақтаға жапсырады.Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады(оларды тақтаға алдын ала жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы,қажет,білдім , үйрендім,қызықтым , ұмтылдым, есте сақтадым.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||||||||||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718