Заттар қандай болады?

Пән: Жаратылыстану

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Заттар және олардың қасиеттері.Ауа мен су.

Күні:

Сынып: 3-сынып

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны: 26

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы Заттар қандай болады?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары

 (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.1.1 заттарды шығу тегі  және агрегаттық күйі бойынша жіктеу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: заттарды шығу тегі  және агрегаттық күйі бойынша жіктейді.

Көптеген оқушылар: денелердің неден жасалатынын түсінеді.

Кейбір оқушылар: заттардың шығу тегі туралы біледі.

Бағалау критерийлері Ø  заттарды шығу тегі  және агрегаттық күйі бойынша жіктейді.

Ø  денелердің неден жасалатынын түсінеді.

Ø  заттардың шығу тегі туралы біледі.

Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:

Зат,дене.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Дене қандай заттардан құрылуы мүмкін?

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Заттар және олардың қасиеттері туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім Адам тіршілігі мен Жер ғаламшары үшін ауаның маңызын түсінеді. Ауаның қасиеттерін (агрегаттық күйін, түсі, иісі, кеңістікті толтыруы, жылу өткізгіштігі) сипаттап айта алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы «Бес жақсы сөз» жаттығуы
Мақсаты: топтан кері байланыс алу, өзіне деген бағаның артуы, өзін-өзі тану, басқа адамға

жағымды əсер қалдыру.
Өту барысы. Сіздердің əрқайсыларыңыз алақан түрінде қағазды ойып қиып, оған өз аттарыңызды жазасыздар. Осы қағазды сіз оң жағыңызда тұрған адамға бересіз, ал сізге сіздің сол жағыңызда тұрағн адам береді. Оның берген қағазындағы бір саусаққа сіз оның иесіне қатысты бір жақсы сөз жазасыз. Жаттығу соңында əрекет талқыланады.

Шарлар арқылы топқа бөлу.

Сары шарлар тобы:

Жасыл шарлар тобы:

Қызыл шарлар тобы:

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Ойлан, бірік, бөліс!»

Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Адам денсаулығына не қауіпті болуы мүмкін?

Адам ағзасы қалай қорғанады?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

 

 

«Бес жақсы сөз» жаттығуы

 

 

 

 

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған шарлар.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

«Ойлан, бірік, бөліс!» тапсырмалары.

Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.

«Парасатты  диалог»

Оқушы мен мұғалім арасындағы диалог парасатты, рефлексивті, түсінушілік білдіру мен тексеруге бағытталған болып, барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіре алатындай болуы тиіс.   Оқушылармен диалогтің сапасын талқылаңыздар және олардың мақсатын айтуды және оны қалайша жақсартуға болатынын (қажет болуына қарай) айтуды сұраңыз.

Дене қандай заттардан құрылуы мүмкін?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Сары шарлар тобы:

Жасыл шарлар тобы:

Қызыл шарлар тобы:

Дескриптор:

заттарды шығу тегі  және агрегаттық күйі бойынша жіктейді.

денелердің неден жасалатынын түсінеді.

заттардың шығу тегі туралы біледі.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

Белсенді оқу тапсырмалары.

Сергіту сәті

«Ғажайып жылулық шынжыры»

Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Ойлан. Сыныпта қандай заттардың (табиғи немесе жасанды) көп екенін сұраңыз. (Жасанды). «Әлемді  жасанды денелерсіз елестетіп көріңдерші. Қандай өзгеріс болуы мүмкін?» (Жарықтандыру, компьютер және т.б. болмайды. Өміріміз мұншалықты жайлы болмас еді). «Демек, айналамыздағы денелердің барлығын жасанды денелермен ауыстыруға бола ма?) (Жоқ, өсімдіктер оттек бөледі, біз су ішеміз, ауамен дем аламыз және т.б.)

Сен білесің бе? «Әйнекті қарапайым пышақпен кесуге бола ма?» – деп сұрақ қойыңыз (Жоқ, өте берік материал қажет). Табиғаттағы ең берік зат –алмаз екенін айтыңыз. Алмазға тіпті сызат түсіру де

оңай емес. Алмаздан зергерлік әшекей бұйым – гауһартас алынады. Оны өңдеу үшін лазерлік сәуле қолданылады.

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

 

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушылар «Поезд» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Сабақтағы кері байлананысын постерге жабыстырады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *