Жаңаны ашу.
Жаңаны ашу үшін және мәселелі жағдайдан шығу үшін мұғалім алдымен өз ойларын айтып беру керек. Әр оқушы топ ішінде бір жазба элементінің жазылу бағытын түсіндіреді. Содан кейін оқушылар оқулықта ұсынылған үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмімен танысады. Әр оқушы топ ішінде тізбек бойынша алгоритмнің бір пунктін түсіндіреді.
Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.
2- тапсырманы орындайды, екі таңбалы/үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерімен сәйкес есептейді және өрнекті баған түрінде жазады.
Бөлу алгоритмі :
1.Бірінші толымсыз бөлінгішті табу.
2.Бөліндідегі цифрлар санын анықтау.
3.Ондықтарды бөлу.
4.Бірліктерді бөлу.
5.Бөліндінің мәнін оқу.
(Ө.Ж)3-тапсырманы жұппен орындайды.Жұппен орындамас бұрын бөлуді жақсы меңгерген бір оқушыны шығарып,бөлуді түсіндіреді.Қажет жағдайда оқушыға жетелеу сұрақтары қойылады.
-Бірінші толымсыз бөлінгішті қалай табамыз?
-Бөліндідегі цифрлар саны қанша болады?
Оқушылар көрсетілген үлгі бойынша бөлуді өз бетінше орындайды.Бөлу алгоратимінің дұрыс орындалуын бақылау,көмектесу.
Қ.б: Тұлпар суретімен бағалау
Жеке оқушымен жұмыс
Шығарып көр.4- тапсырманы орындайды.Есептің берілгенімен танысқаннан кейін,қысқаша шартын құрады.Құрылған шарт арқылы есептегі амалдарды анықтайды.
«Смайликтер» ,комментарий арқылы бағалау |