Сағи Жиенбаев. Мерген қыз. Әлия.

Ақтөбе облысы Шалқар ауданы 

Бершүгір жалпы орта  білім беретін мектебі

Кабетова Гулмира Беристемовна          

 

Әдебиеттік оқу. Сағи Жиенбаев  «Мерген қыз.Әлия»                                                           

Мектеп: Бершүгір ЖОББМ

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:  6-бөлім:  «Атақты тұлғалар»
Сабақ тақырыбы:              Сағи   Жиенбаев.  Мерген қыз. Әлия.

 

Күні: Мұғалімнің  есімі:  Кабетова Гулмира Беристемовна
Сынып: 3 «ә» Қатысқандар саны: 14 Қатыспағандар саны: 0

 

 

Сабаққа негізделеген оқу мақсаты:  3.1.4.1  Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.

 

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:  соғыс, мергендік, батырлық тақырыбындағы мақал – мәтелдерді біледі, мазмұнын түсінеді

 

Оқушылардың  басым бөлігі: кейіпкерді сипаттауда мақал-мәтелдерді, вербальды емес тілдік  құралдарды  қолданады.

 

Кейбір оқушылар: берілген тапсырманы орындауда оқушылар нақыл сөздерді өздерінің шығармашылық жұмыстарында тиімді қолданады

 

Бағалау кретерийлері: 1.  Сөйлеу кезінде мақал – мәтелдерді тақырыпқа сәйкестендіріп орынды  қолданады

2. Тақырып мазмұнына сай берілген нақыл сөздер мағынасын түсінеді

3. Тапсырма орындауда вербальды емес тілдік құралдарды қолдана алады

 

Тілдік  мақсаттар: Оқушылар:

Мәтінді түсініп оқиды. Көркем сөздерді орынды қолданады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Тақырып, негізгі ой, мәрмәр.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

« Отанды қорғау ер азаматтың  міндеті…»

 

Құндылықтарды дарыту: Еңбек  пен  шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған.

 

Пәнаралық байланыстар: Батыр,ерлік  туралы әңгімелеп айту барысында дүниетану пәнімен байланыс жасалады, кейіпкер туралы жаза алуда  қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болды. Ермексазбен  жұмыс жасау барысында көркем еңбек,  ән айту  барысында музыка пәнімен байланыс  пайда болады.

 

АКТ  қолдану  дағдылары: Ғаламтордан қосымша ақпарат іздейді

 

Алдыңғы  оқу\Бастапқы  білім Оқушылар 2-сыныпта батыр тұлғалар туралы бірнеше тақырыптарды қарастырған болатын. Оқушылар, батыр тұлғалар туралы біледі.

 

Саралау Оқушыларды қолдау тұрғысынан жасалады. Бір тапсырма беріледі.Алайда оны орындауда оқушыларға әртүрлі  қолдау жасалады. Әңгіме барысында оқушылардың  деңгейіне қарай әртүрлі сұрақтар қойылады.
Бағалау Оқушылардың  жұмысын бақылау,оларға сұрақ қою,әңгімелесу,кері байланыс беру. Оқушылар дескрипторлар бойынша өзін – өзі және бірін- бірі тексереді.

 

Жоспар:
Жоспарланаған  уақыт Жоспарланаған жаттығулар Ресурстар
Басы

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы:

3мин

 

 

 

 

 

 

 

4мин

 

 

 

4мин

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

 

 

6мин

ҰЖ. « Ой шақыру »

(тақтада   берілген  суреттер жайлы оқушылар сөз қозғайды)

1.      Бұл  суреттер туралы не айтуға болады?

2.      Бұлар  кімдер, қандай еңбектері бар?

3.      Үлкен жетістікке  жету оңай ма?

 

Сурет:  «Атақты  тұлғалар»

(берілген сұрақтар бойынша оқушылардың ойлары тыңдалады)

(оқушылардың назарын видеороликке аудару)

Видеоролик  «Әлия батыр  қыз»

 

ҰЖ.  «Мозаика»  әдісі

(оқушыларға үлестірмелік қағаз ұсынылады.

Қағаз қиындыларын құрастыра   отырып   автор портретін, кейіпкер портерті мен  нақыл сөздерді құрастырады. Сол бойынша топқа бөлінеді)

 

1.      Ер   есімі – ел есінде

2.      Еліңді  сүйсең  ерлік істейсің

3.      Батыл болмай,  батыр болмайсың

 

(оқушылар  осы нақыл сөздердің  мағынасын ашу арқылы бүгінгі  тақырыпты, мақсатты  болжап,  айқындайды)

Бүгінгі тақырыбымыз:  Мерген қыз. Әлия.

1-топ         «Мерген»

2-топ         «Батыр қыз»

3-топ         «Ерлік»

Дескриптор.

1.      Қима  қағаздардан нақыл сөздер құрастырады

2.      Нақыл сөздің   мағынасын ашады.

ҚБ. От шашу

 

«Тұлғаны таны»  автор туралы мағлұмат беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдалым

ҰЖ.  «Поэзия минуты» әдісі

(барлық оқушыға  өлеңді  аудиодан тыңдату)

 

Оқылым

ҰЖ. КЖ. Оқушылар  өлеңді тізбектеп, түсініп, мәнерлеп оқиды.

 

Айтылым

ТЖ.  Шығармашылық   үзіліс .  «Түсіну үшін талдау»  әдісі

(түсіну, жинақтап қорыту, түсіндірмесін беру)

 

1-топ                                                 «Бірінші шумақ»

Батыр  туса ел ырысы,

Жаңбыр жауса жер ырысы.             (құмға сурет салады)

 

 

2-топ                                                   «Екінші шумақ»

Батыр қол бастайды,

Шешен сөз бастайды.                       (ермексаздан ескерткіш жасайды)

 

3-топ                                                  «Үшінші шумақ»

Батырға  оқ  дарымайды,

Батылға  жау  жоламайды.               (Әлия туралы әнді орындап                      шығады)

 

Дескриптор

1.      Өлеңнің мағынасына сәйкес құмға сурет салады

2.      Өлеңнің мағынасына сәйкес ермексаздан ескерткіш жасайды

3.      Әлия туралы әнді орындай алады

ҚБ. «Бағдаршам»

 

 

ТЖ.  « Стикерлер сөйлейді » әдісі

« Отанды қорғау ер азаматтың  міндеті » дегенді қалай түсінесің?

(проблемалық сұрақ)

1.      Топтағы барлық оқушылар осы  сұраққа  стикерге  ой жазады

2.      Стикерге  жазған ойларын біріктіреді

3.      Топтардың жұмысы тыңдалып, жетістіктері  бағаланады.

ҚБ. Смайлик. Топаралық бағалау

 

 

Слайд-2

 

 

 

 

 

Видеоролик

 

http://www.at-ristol.co.uk/cz/teachers/Debate%20formats.doc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.circle-time.co.uk/site/home

 

 

 

Құм,ермексаз,аудио

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша рефлексия Аяқталуы:

4мин

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан не көрдім?

Бүгінгі сабақтан не естідім?

Бүгінгі сабақтан қандай ақпарат алдым ?

 

 
     

Үйге тапсырма:

1.      «Әлия » өлеңін мәнерлеп жаттау.

2.      «Батыр қыз» тақырыбына эссе жазу

 

 
Қосымша  ақпарат
Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі  нәрсе табысты болды?

1.Әр тапсырманы оқу  мақсатына сай саралап алу

2. Әр тапсырмаларды орындау  барысында қалыптастырушы  бағалауды  орындау барысында,өзара  және  мұғалімнің  марапаттауы   мен қолдауы  оқушыға  тақырыпты  меңгеруде  табысты болды.

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1. Топтық жұмыста шығармашылығын арттыру мақсатында қолданаған «Түсіну  үшін талдау» әдісі сәтті шықты .

2. Сабақ мақсатына   сай,әдіс –   тәсілдерді  тиімді қолдану

 

Сабақ  барысында сынып немесе  жекелеген  оқушыларды  жетістіктері\қиындықтары туралы не білдім? Менің  келесі  сабағымды жетілдіруге не көмектеседі,неге көңіл бөлу керек?

 

1. Көптеген оқушылар  сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдана алатынын білдім

2. Оқушылардың нені меңгергенін, неден қиналғанын, не білгісі келетінін біліп, сол арқылы келесі сабақта қалай жұмыстануға болатынына мүмкіндік алып отырмын

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *