Менің отбасым және достарым
Бершүгір ЖОББ мектебі
Кей-Қаус
Ата-ананы құрметтеу туралы
Әдебиеттік оқу
2-сынып
Дайындаған: Бекжанова Гульнур Кыдырбаевна
2019-2020 оқу жылы
Пән: Әдебиеттік оқу
Бөлім: Менің отбасым және достарым |
Мектебі: Бершүгір ЖОББ мектебі | ||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Бекжанова Гульнур Кыдырбаевна | ||||||
Сынып:2 | Қатысқандар саны:14 | Қатыспағандар саны:0 | |||||
Оқу мақсаты: | 2.2.3.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.1.1.1. Шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру.
|
||||||
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар жасай алады: | ||||||
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындау. Жазба жұмыс жасау.
|
|||||||
Оқушылардың көбі жасай алады: | |||||||
Топтық жұмысты бірлесе орындау.Өз бетінше жұмыс жасау. Сұраққа жауап беруҚосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасау.
|
|||||||
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындау.
|
|||||||
Бағалау кретерийі |
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды
|
||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Тілдік мақсат:
|
Перзент, қаяу
Білу, түсіну, қолдану
Перзент- нәресте, қаяу – реніш, өкпе,парасат – сана, ақыл- ой
|
||||||
Құндылықтарды дарыту | Құрмет, еңбек және шығармашылық | ||||||
Пәнаралық байланыстар | Математика, музыка | ||||||
АКТ қолдану дағдылары | Бейнеролик, слайд | ||||||
Бастапқы білім |
Елтанудың басы. | ||||||
Сабақ барысы |
|
||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс–әрекет | Ресурстар | |||||
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық «Аман болшы, отбасым!»
Топқа бөлу Отбасы –бақыт мекенім. (6,5,7) 5 санын таңдаған оқушылар «Бақыт» тобы 6 санын таңдаған оқушылар «Отбасы» тобы 7 санын таңдаған оқушылар «Мекенім» тобы Үй тапсырмасы: «Даналық ағашы» әдісі Әрбір топ оқушыларына стикер таратылып беріледі «Отбасы» тобы: Автор туралы сұрақтар әзірлейді «Бақыт» тобы: Мәтін туралы сұрақтар «Мекенім» тобы: Мәтіннің кейіпкерлері туралы сұрақтар әзірлеп , «Даналық ағашына» жабыстырады. Мұғалім сұрақтарды топтарға қойып , үй тапсырмасын қорытындылайды. Оқушылардың жауабы бағаланады.
«Қызығушылығын ояту» Суретке назар аудару Ұядан ұшып бара жатқан балапан – Суретке қарап ойымызға не келді? «Ұяда не көрсең ұшқанда соны ілерсің»
|
|
|||||
Сабақтың ортасы
|
Белсенді оқытудан оқушының білім алуға деген қызығушылығын арттыруда «Тыңдай отырып, ой түю» әдісі
Балалар, денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздерімізді жұмамыз. Терең демалайық. Жарық түсіп тұрғанын елестетіп көріңдерші. Бұл бақыт, қуаныш жарығы. Бұл жарық жүрегімізге тыныштық, сүйіспеншілік әкелді. Жүрегімізден әдемі гүл ашылып келеді. Қандай әдемі. Түрлі түсті жапырақтар құлпырып тұр. Бұл сендердің аталарың, әкелерің, әжелерің, аналарың. Бұл гүлдің ортасындағы дөңгелек сенсің. Бұл жай гүл емес. Ол – сүйіспеншілік гүлі деп аталады. Сендер жап-жасыл алқапта аналарыңмен, әкелеріңмен жүрміз деп сезініңдер. Алқапта әдемі гүлдер, өсімдіктер жайқалып тұр. Қандай тамаша! Балалар, көз алдарыңа не елестеді? Қандай сезімде болдыңдар? Ата-аналарың сендерді еркелеткенде қалай атайды?
БК: Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды
|
Бейнеролик
|
|||||
Жаңа ақпарат
Сабақтың соңы
|
«Қабуснама» — парсы тілінде 1082-1083 жылдар iшiнде жазылған аса бағалы педагогикалық мәнi бар туынды. «Қабуснаманың» авторы — Кайқаус Каспий теңiзiнiң оңтүстiк жағалауында мекендейтiн Гилан ру-тайпасының ұсақ феодал семьясында (1021-1022 жылдарда) дуниеге келедi. Кайқаус 63 жасында «Қабуснаманы» өзiнiң ұлы Гиланшахқа арнап жазады. Өзiнiң қартайғанын баяндай келiп: «Мeнің дүниедегi жиып-терген ең қымбат асыл затта рым — саған арнап жазған осы үгiт-насихат кiтабым», -дейдi.
Бейнеролик Мәтінді талдау Сөздік жұмысы Перзент –бала Парасат –сана,ақыл-ой Қаяу –реніш 4. Мәтінді оқу. Тізбектей оқыту
«Сөйлемді жалғастыр» әдісі Оқушылардың өз пікірін еркін айтып, ойын дәлелдеуге дағдыланады. 1.Ата-анаңды құрметте… 2.Ата-анаңды ешқашан ренжітуші болма… 3.Ата-анаңа не істесең, саған перзентің де соны жасайды?… (Оқушылардың жауаптары сараланады)
БК:Шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру
«Ынталандыру» әдісі арқылы бағаланды Жеке жұмыс: Ата-анаң саған қандай ақыл айтады? «Мадақтау» әдісі арқылы бағалау Сергіту сәті
Топтық жұмыс «Тез ойла, тез ойна» әдісі І топ: Бір әріпті тастай отырып мағыналы сөз құрастыру ІІ топ: Суретті мақал (Берілген суреттерден мақал құрастыру) ІІІ топ: Қазақ халқы ата-анасын қалай құрметтеген? (топтар тапсырмаларын ауыстыру)
· Әріпті тастай отырып мағыналы сөз құрастырады · Мақал құрастырады. · Ата-ананы қалай құрметтеу керек екенін айтады «Графикалық» әдіс арқылы бағалау ҚБ Ата-анаңды неге теңейсің?
(Сабақ бойы жасалған жұмыстардан кітапша құрастыру) Кері байланыс «Шеңбердегі доп » әдісі
Үйге тапсырма: Мәтіннің бір бөлігін жаттау.
|
|
|||||
Саралау – балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз? |
|
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Кейбірі
Суретті мақал құрастыра алады Ата-ананы құрметтеуге байланысты суретті таба алады Барлығы |
Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? | · сергіту жаттығуын бәріне орындату, партада дұрыс отыру ережесін орындату
|
|||||
Рефлексия
Сабақтың мақсатына жетім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?
|
Бұл сабақта пайдаланған әдіс- тәсілдер оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытады. | ||||||
Сабақтың табыс критерилері мен мақсаты оқушылардың деңгейлеріне байланысты орындалды. Берілген сұрақтарға нақты жауап бере алады
Сақталды. |
|||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718