фотосинтез үдерісі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: | ||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Саржанова Гуля Сериковна | ||||||||||||||||||||||||||
Сынып: | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Фотосинтез | ||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.4.2.5. Фотосинтез үдерісін түсіндіру | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлығы:фотосинтез үдерісін түсіну
Көпшілігі:Фотосинтез үрдісінінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтау Кейбіреуі: Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтау
|
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Фотосинтез үдерісін түсінеді
Фотосинтез үрдісінінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтайды Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтай алады |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәндік лeксика мeн тeрминология:
– фотосинтез үдерісін түсіндіру үшін видеороликті пайдаланып, бір-біріне түсіндіре алады(айтылым және тыңдалым дағдылары) – Тілдікті пайдалана отырып, ағылшын тілінде фотосинтез үдерісінің қалай жүретінін түсініп, қазақ тілінде дәптерлеріне не түсінгенін жазып алады(оқылым және жазылым дағдылары) Хлорофилл,Фотосинтез,Оттегі,Пигменттер. Хлорофилл,Фотосинтез,Кислород,Пигмент. Chlorophyll ,Photosyntesis ,Oxygen, Pigment |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Ақпараттық білімдері сараланады; |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Биология-жасуша құрлысы, физика- қозғалыс, химия –химиялық элементтер | ||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | “Сиқырлы қобдиша” стратегиясын пайдалану арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіруге сиқырлы сұрақтар беру.
(Күй тартыс) |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы | Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық дайындық . Топқа бөлу. Сергіту сәті: Үлкенге де сіз ,Кішіге де сіз, Сәлем бердік бәріңізге,Құрметпенен біз!!!
Топқа бөлу.Сабақ тақырыбы ,мақсатымен таныстыру Бейнеролик |
Өсімдік мүшелері арқылы,4-топқа бөлінеді 1-топ .тамырлар 2-топ. сабақтар3топ.жапырақтар4топ.гул-дер презентация | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. А)Мәтінмен жұмыс . (Топтық жұмыс ) «Ойлан,жұптас,бөліс» І-топ. Фотосинтездің ашылу тарихы ІІ-топ. Фотосинтез үдерісіне анықтама беріңдер Фотосинтез үшін қажет жағдайларды атаңдар.(Күн сәулесі ,Көмірқышқыл газы ,Су ,Өсімдік жапырағының хлорофилі ) III-топ. Фотосинтез үдерісін сызба түрінде көрсетіңдер IV-топ. Фотосинтез үдерісінің табиғаттағы рөлі қандай?
Қб..(бағалау парағы) Б)Тірек -сөздермен жұмыс .(топпен жұмыс) Хлорофилл,Фотосинтез,Оттегі,Пигменттер. Хлорофилл,Фотосинтез,Кислород,Пигмент. Chlorophyll ,Photosyntesis ,Oxygen, Pigment
2-тапсырма. Кестемен жұмыс.(жеке жұмыс) Фотосинтез (атауы жоқ суреттер тарату)
Қб.(бағалау парағы)
3-тапсырма.Сурет арқылы фотосинтез үдерісінде түзілетін органикалық заттарды анықта.(жұппен жұмыс) Фотосинтез:көмірқышқыл газы +су+күн=органикалық заттар ( крахмал, қант )
Қб.(бағалау парағы)
|
Оқулық, таратпа материалдар постер бағалау парағы
слайд оқулық мәтіні
Суреттер, Таратпа матеиалдары |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Тест тапсырмасын алу.
q Үйге тапсырма : Фотосинтез туралы қосымша ақпарат табу Рeфлeксия «Табыс ағашы » әдісі. Қызыл алма –сабақ өте қызықты болды. Маған ұнады.Тапсырмаларды өзім орындадым. жапсыру. Сары алма –маған сабак ұнады,бірақ аздап қателер болды.маған мұғалім мен оқушылар көмектесті. Жасыл алма-маған сабақ қызықсыз болды.Мен тапсырмаларды орындамадым..
|
Тест тапсырма лары Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент |
|||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар нұсқаулық бойынша өте жақсы жұмыс жасайды. Әр оқушының сөйлеуі олардың тілдік қорын дамытады. |
– Видеоролик көру арқылы
– Жұптық жұмыс арқылы интернет желісін пайдаланып түсіндіре алады |
АКТ-ны топта жұмыс жасау барысында, видеоролик қарау кезінде қолданды.
Бір-біріне өтілген тақырыпты еске түсіруге көмектесті |