«ЖАҢАЛЫҚҚА БАСТАҒАН – ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА» АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КОУЧИНГ

«ЖАҢАЛЫҚҚА БАСТАҒАН – ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА» АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КОУЧИНГ
2019-2020оқу жылы
Ұйымдастырушы:
1«Ә» сынып жетекшісі Ахметова Г.Ж.
Қатысатындар: әкімшілік, ата –аналар, оқушылар, пән мұғалімдері.

Тақырыбы: «Отбасы құндылылғы»
Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытудаға ата-аналармен бірлесе жұмыс істеу,сынып пен мұғалім, мұғалім мен бала, педагог пен ата-ана арасындағы қарым –қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін бірлескен әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтау,отбасы ерекшеліктерін ескере отырып қиындықтарды бірлесе шешу.
Жаңа бағдарламаның басты мақсаттарының бірі – баланы оқыта отырып, ой еркіндігін, белсенділігін, ізденімпаздығын қалыптастыру, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландыру және қалыптастырушы бағалау дағдылары туралы түсініктерін қалыптастыру.

Күтілетін нәтижесі: Ата – ананың өз баласын тәрбиелеудегі қарым – қатынасы туралы түсініктерін біледі. Өз отбасындағы тәрбиесі өнегесі, баласының басты ұстазы екенін біледі. Жаңа бағдарламаның басты мақсатын түсінеді.

Кезеңдері мен
мақсаттары Бөлінген уақыты Жүргізуші мұғалімнің әрекеті Ата-аналар әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру
Тренинг Зейінді шоғырландыруға
арналған педагог –психологтың жатттығулары: «Клубок пожеланий» ойыны.
Мақсаты: Жіп орамаларына
қарату арқылы ата-аналардың зейінін бір жерге шоғырландыру, сол сәтті пайдалану арқылы тренингтің тақырыбы мен мақсатын айқындау.
3минут Жіп орамаларына қарауға
нұсқау береді.
Берілген нұсқау
бойынша ойын
шартын орындауға
тырысады. Жіп орамалары Алты қалпақ
Білу І. Топтарға біріктіру. Кәмпиттің түсіне сәйкес топқа бөлініп отырады.
Алты түсті қалпақ таратылады.
Мақсаты: Өзара
ынтымақтастық орнату. 2минут Түстерге сипаттама беріп, топтарға біріктіруді ұсынады.
Топқа бөліне отырып, өзара сыйластықта
болады.
Жауап бергенде қалпақты киеді
Жіп орамалары
ІІ.

2.«Отбасы құндылығы»
бейнефильмін көрсету
5 минут

Ресурспен қамтамасыз ету.
Бейнефильмді тамашалайды.

Бейнефильм «Отбасы құндылығы». (КҚТДО)
Түсіну ІІІ. І. жаттығу.

«Бақыт деген не?» деп аталады.
Кез келген адамнан өмірдегі ең қалаулы нәрсесі не екенін сұраңызшы. « Мен тек бақытты болғым келеді» Біз бәріміз де сол үшін өмірге келгенбіз.
Бірақ бақыт деген не?
Ата – аналар, қатысушылар өз ойларымен микрофон арқылы бөліседі.

ІІ. жаттығу.
«Суреттер сөйлейді».
Постер қорғау
«Мен үшін отбасы – …….. »
5минут

10 минут Жүргізуші әр топ өкілі шыққан сайын сұрақты қайталайды:
– Кез келген адамнан өмірдегі ең қалаулы нәрсесі не екенін сұраңызшы. «Мен тек бақытты болғым келеді» Біз бәріміз де сол үшін өмірге келгенбіз.
Бірақ бақыт деген не?

Жүргізуші барлығының жауаптарын бір уақытта магнитті тақтаға ілдіртеді.
Өзі микрофон алдында жауаптарын оқиды.

6 даналы А3 қағазын таратады. Желім мен «Отбасы құндылықтары» тақырыбында журналдан алынған қима қағаздарының банкімен қамтамасыз етеді. Ата–аналар топпен кеңесіп, бастарына қалпақты киіп, микрофон алдында өз жауаптарымен бөліседі.
Кері байланыс ретінде ата –аналар шапалақ ұрып отырады.

«Мен үшін отбасы – …….. » постерін топпен шығып, ортада қорғайды.

Микрофон стойкасы. Лебізді әуен.
Қалпақ.

Магнитті тақта
А3 қима
қағаздары- 6 дана,

желім
Жинақтау Талдау ІV. Бейнефильм көрсету
Мақсаты: Барлық ата-аналар үшін өз балаларымен тіл табысу мүмкіндіктерін іздестіру.
Томи Эдиссон туралы 2 түрлі бейнефильм көрсету
«6 қалапақ ойлау әдісі»
15минут Бейнероликті көрсету арқылы ата-ана мен бала ахуалын
жақсарту.
6қалпақтың сипаттамасын таратады.Түсіндіреді 1.Ұсынылған бейнероликті топтағы ата-аналар түгелі қатыса отырып,
«6 қалпақ әдісі» арқылы ата-аналар алты түрлі пікір түйіндейді.

2.Магнитті тақта алдында «Анаға хат», «Балаға хат», «Ұстазға хат» моделін жасайды.
Топта ата-аналар хат жазып,1 адам шығып тақтаға жазады Бейнефильм, ноутбук, проектор
Дыбыс күшейткіш
Магнитті тақта
Маркерлер
Қалпақтар
Бағалау VII. Рефлексия: Кері
байланыс парағы.
Жаңа пікірлерді,
идеяларды бағалау.
Мақсаты:Коучинг нәтижесін, деңгейін
анықтау. 5 минут Кері байланыс
берулерін өтінеді. Кері байланыс арқылы сабақтың тиімді, тиімсіз сәттерін анықтайды. Шарларды ұйымдастырушыларға ұсынады.
Қызыл, жасыл, көгілдір түсті шарлар. Шарларға «Жарайсыз!»
«Жеткілікті!»
«Талпыныңыз!» жазулары жазылған.

КОУЧИНГ СОҢЫНДАҒЫ РЕФЛЕКСИЯ
№ Рефлексиялық сұрақтар ИӘ ЖОҚ Рефлексиялық сұрақтардың жауаптары, неліктен?
1 Сіздің пікіріңіз ше,тренинг-коучингтің мақсаты, ақпаратты жеткізуі жүзеге асты ма, нәтижеге қол жеткізді ме?

2 Оқыту ортасы ынтымақты болды ма, бірлескен әрекет байқалды ма?

3 Жұмыс барысында кедергі байқалды ма?

Олар қандай кедергілер?
4 Отбасы құндылықтары туралы не білдіңіз?

5 Қандай ұсынысыңыз бар?

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *