Ашық сабақ.Түбір мен қосымша. 2 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Дені саудың-жаны сау. |
Мектеп: « Пенжім орта мектебі» КММ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 24.01.2020ж | Мұғалімнің аты-жөні: Г.М.Рашева | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 2 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: | Түбір мен қосымша. Шынықсаң шымыр боласың. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратты, мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтады.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:түбір сөздерге тиісті қосымшалар жалғайды,сұрақтарға жауап берді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | -мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратты, мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтады.
Т-үбір сөздерге тиісті қосымшалар жалғайды,сұрақтарға жауап береді. -білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Қолдану, білу, түсіну,талқылау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Салауаттылыққа, ұйымшылдыққа, көмек көрсетуге тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Дене шынықтыру,дүниетану | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Қайталау тақырыптары екенін біледі.. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Жағымды көңіл күй туғызу 1 минут
Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
Сабақтың ортасы
1 тапсырма 7 минут
2 тапсырма 7 минут
Көркем жазу 5 минут
3-тапсырма 6 минут
ҚБ тапсырмасы 3 минут
Сабақтың соңы 6 минут |
ҰЖ Ұйымдастыру кезеңі
Бүгінгі көңіл күйіміз қалай?- Тамаша ! ( от шашу жасайды ) -Сабаққа деген ынтамыз қалай?-Керемет! (Басбармақтарын көрсетеді ) -Ынтамыз қалай ? – Ғажап !(шапалақ соғып бармақ көрсету) «Алфавит» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау Оқушылар әрқайсысы алфавиттің бір-бір әрпін алып, алдыңғы өткен материалды өздеріне түскен әріпке сәйкес тақырыптардың ережесін немесе мысалын айтып шығады. Мысалы: Т дыбысы түссе түбір туралы айтады немесе Қ дыбысы түссе қосымша туралы айтады.
Топтарға бөлу. Үш түрлі қыстық ойын түрін ұсыну ұсыну. Оқушылар суретке байланысты топтарға бөлінеді. 1-топ: Хоккейшілер 2-топ: Мәнерлеп сырғанаушылар 3-топ: Шаңғышылар І тапсырма Суретке қарап постер құрастырады. Әр суреттің астында сұрақтар берілген. Мәнерлеп сырғанау дегеніміз не? Қысқы ойын түрлеріне қатысқан қазақстандық қандай ойыншыларды білесің? Қандай қыстық ойын ұнайды?
Дескриптор: -сурет бойынша қыстық ойындарға байланысты постер құрастырады. – сұрақтарға жауап береді. ҚБ «Кубок» Қосымша ақпарат. Денис Тен туралы мағлұмат беріп өту.
«Қателескен мұғалім» әдісі Шарты: Мұғалім мәтінді оқу барысында қате жібереді. Оқушылар тыңдап отырып, қателескен тұсты бірден тауып, дұрыстау керек. Мұғалім қате жіберетін болғандықтан, оқушылар асқан қызығушылықпен мәтінді қалт жібермей тыңдайды. 53-жаттығу. ҰЖ «Шынықсаң, шымыр боласың» өлеңін оқу. Қате оқыған жерді оқушыларға түзету. Мәнерлеп қайта оқыту.Өлеңнің тақырыбына қарап, мазмұнын айтады.Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. Дескриптор Білім алушы -оқушылар қатені түзейді; -мәнерлеп дұрыс оқиды; -тақырыбына қарап мазмұнын айтады; – қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады.
Сергіту сәті Көркем жазу 56-жаттығу Жаңылтпашты көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Дескриптор Білім алушы -жаңылтпашты көшіріп жазады; – қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. ҚБ: «Алтын қалам» 55-жаттығу. «Ойлан.Жұптас.Пікірлес» Жұптық жұмыс Сөзді дұрыс тауып, қосымшасын қосады.Саоралау тапсырмасы ретінде бір оқушы түбірін айтады, екінші оқушы қосымшасын қосып айтады.
Дескриптор: -торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастырады; -келесі торкөзге жазады; -түбірін атайды; -қосымша жалғап айтады. ҚБ. «Медаль»
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындау
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі ҚБ: «Жүрекше»
Кері байланыс Сабақтың ұнаған,ұнамағанын бағалау.
|
Қимылмен көрсетеді
Қима әріптер
Суреттер
Оқулық
Жұмыс дәптері
Кесте
Тапсырма
Сұрақтар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Оқушылардың қорыту кезеңіндегі белсенділігін бағалаймын. Кері байланыс арқылы оқушылардың әрқайсысына қолдау көрсетіледі. Оқушылар рефлексиясының нәтижесі талданады. |
Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:. 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||