Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы

Түркістаноблысы

Ордабасыауданы

І.Есенберлин атындағыжалпы орта мектебі

Математикапәнініңмұғалім:

Жумабекова Эльмира Султанбековна

 

Қысқа мерзімді жоспар.

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер Мектеп: “І. Есенберлин атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: 04.02.2020ж Мұғалімнің аты – жөні:  Жумабекова Э.С
Сынып:   6ә Пәні: математика Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы
Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу;
Сабақтыңмақсаты -Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндеу.

-Екі сан аралықтарының әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын анықтау.

-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуының анықтамасын түсіну.

Бағалаукритерийі -Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндейді.

-Екі сан аралықтарынның әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын таба алады.

-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысу аралығын жаза алады.

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қиылысу, бірігу, тиісті, ортақ аралық, мәндері, бос жиын, кескіндеу.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

….аралықты сан аралықтарының қиылысуы дейді.

…..тиісті болатын аралықты сан аралықтарының бірігуі  дейді

….ортақ аралық болмаса,бос жиын деп атайды.

Бос жиын қандай белгімен белгіленеді?

Сан аралықтарының қиылысуы, бірігуі қалай белгіленеді?

Құндылықтарға баулу Оқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа ,

өз мүмкіндігіне сенуге, жолдасын құрметтей  білуге тәрбиелеу.

 

Пəнаралықбайланыс  География, бейнелеу.
Алдыңғыбілім Координаталық түзу ұғымын біледі.  Координаталық түзу бойында нүктелерді кескіндей алады.  Сан аралықтарының түрлерін ажырата алады.  Қандай жақшалар мен нүктелердің қойылатынын біледі.

 

Сабақ барысы
Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

6 минут

І. Ұйымдастыру бөлімі:

– оқушылармен сәлемдесу;

– сабаққа қатысымын анықтау;

– оқушыларды сабақтың тақырыбымен таныстыру;

– оқушыларды топқа бөлу.  Сан аралықтарының түрлерінің суреттеріне  қарап арқылы  топқа  бөлінді.

Топтасады:

1топ-интервал,

2топ-кесінді ,

3 топ-сәуле .

Үй тапсырмасын тексеру. 

№909. Берілген сан аралықтарының тиісті атауларын жазып, кестені толтырыңдар:

Сан аралығының белгіленуі (- (-7; 0) )
Сан аралығының аталуы        

Дескриптор:

-сан аралығының атын біледі.

Оқушылардың жұмыстарына қарап смайликтер арқылы бағалау.

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

Сабақтың ортасы

 

24  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуі туралы жаңа мағлұматтар айтамын. 1.Екі сан аралығының қиылысуы.

2. Сан аралықтарының қиылыспайтын болуы.

3. Сан аралықтарының бірігуі .

Екі сан аралығының қиылысуы.

Мысалы, [-2;4] аралығы мен [1; 6] аралығының қиылысуы – [1; 4] аралығы.

 

Мұндай жағдайда [-2; 4] және [1; 6] аралықтары қиылысады дейді.

Белгіленуі:

[-2; 6] аралығының әрбір саны [-2; 3] және [1; 6] аралықтарының ең болмағанда біреуіне немесе екеуіне де тиісті болады.

Мұндай жағдайда [-2; 6] аралығын [-2; 3] және [1; 6] аралықтарының «бірігуі» деп атайды

“Жеке жұмыс”

Оқушылар сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуына  есептер  шығаруды қаншалықты меңгергендіктерін байқайды және жасыл түстер қызыл түстерге  көмек береді

926 927 930
І 1 4 1
ІІ 2 3 2
ІІІ 3 2 3

 

 

 

 

 

Түсінгенін білу үшін  қолданылады:

•             Қызыл түс – түсінген жоқпын;

•             Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар

•             Жасылтүс – барлығы түсінікті.

Дескриптор:

1. Сан аралықтарының қиылысуын табады.

2. Сан аралықтарының бірігуін табады.

3. Сан аралықтарын біледі.

 

 

Топтық жұмыс.

I топ

Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын, бірігуін тауып, кестені толтырыңдар.

Сан аралығы [-3; 5] және

[-1; 9]

(-5; 9] және

[7; 12)

(-4; 8] және [0; 10) (-7; 6] және

[3; 15)

Сан аралығының қиылысуы        
Сан аралығының бірігуі        

II топ

Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын, бірігуін тауып, кестені толтырыңдар.

Сан аралығы [-2; 4] және

[0; 10]

(-6; 8] және

[8; 13)

(-5; 7] және

[1; 11)

(-8; 7] және

[4; 16)

Сан аралығының қиылысуы        

 

Сан аралығының бірігуі        

III топ

Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын, бірігуін тауып, кестені толтырыңдар.

Сан аралығы [-3; 3] және

[1; 11]

(-7; 7]

және

[9; 14)

(-6; 5] және

[2; 12)

(-7; 8] және

[3; 14)

Сан аралығының қиылысуы        
Сан аралығының бірігуі        

Әр топ басбармақ әдісі арқылы бір -бірін бағалайды.

Дескриптор:

1. Сан аралықтарының қиылысуын табады.

2. Сан аралықтарының бірігуін табады.

3. Сан аралықтарын біледі.

 Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

1-топ. “Мозайка”  әдісі.

Әрбір қима қағаз дұрыс жауапқа алынып, жинау арқылы геометриялық фигураларды құрастыру арқылы бәсекелесе отырып,  есептер шығару тапсырылады.

2-топ. “Сәйкестендіру”

Берілген сан аралықтарын сәйкестендіреді.     

3-топ. “Дамино”

Өткен  тақырыптарды қайталау  мақсатында  дамино  әдісін  орындауға  нұсқау  жасайды. Орындалу  ережесімен  таныстырып,  топқа конверт  таратады.

Дескриптор:

1. Сан аралықтарының қиылысуын табады.

2. Сан аралықтарының бірігуін табады.

3. Сан аралықтарын біледі.

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сабақ бойынша ойларын смайликке жазып, шеңберге жапсырады.

Үйге тапсырма:   № 933  51 – бет

Оқулық,

Пазл қималары,

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?  Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау-оқушылардың

 материалды меңгеру деңгейін

 қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және    

қауіпсіздік техникасының

сақталуы

Оқушылар мүмкіндіктеріне  қарай амалдарды орындаудың  әр түрлі  күрделілігі болатын мысалдарды келтіреді Оқушылардың ауызша жауаптары бағаланады. Орындаған тапсырмалары бағалау критерийлері бойынша бағаланады Сабақтың соңы  кезеңінің алдында «көз жаттығуын» жасату.
Сабақ   бойынша   рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *