Екі таңбалы сандарды салыстыру.

Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: 2.А. 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

Сынып : 1 «Ә»

Сабақтың тақырыбы : Екі таңбалы сандарды салыстыру.

Күні: 22.11.2018

Мектеп: №25 орта мектеп                                                                        Мұғалімнің аты-жөні: Макытаева. Толкын

Турсынгазиевна

Қатысқандар:    

 

Қатыспағандар: жоқ

Оқу мақсаттары: 1.1.1.2. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру .

1.5.2.2. «+», «-», «=» белгілерін пайдалану.

Сабақтың мақсаты а) Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады және. «+», «-», «=» белгілерін пайдаланады.

в) 20 көлеміндегі сандардың құрамын біледі

с) Суретке қарай отырып өз бетімен есеп құрастырады.

Бағалау критерийі

Ойлау деңгейінің деңгейі:

Білу.Түсіну.Қолдану.Талдау.

«+», «-», «=» белгілерін орынды пайдалана алады;

Екі таңбалы сандарды оқиды , жазады, салыстырады;

Тілдік мақсаттар Ондық, бірлік.
Құндылықтарға дамыту Құрметтеуге, бірінің сөзін бірі тыңдауға үйрету;
Пәнаралық байланыс Музыка «Көңілді күн» әні сергіту сәтінде пайдаланамын.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақтамен жұмыс.

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

3- мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал.

Математика керек әр күнге,

Математика қажет өмірде

Математиканы оқимыз

Миымызға тоқимыз

Топқа бөлу:

1топ үшбұрыш

2-топ тіктөртбұрыш

3-топ шаршы

 

 

 

 

 

Шаттық шеңбер

 

 

Геометриялық пішіндер

Білу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың   ортасы:

 

27 мин

 

 

Талдау

 

 

 

 

 

 

Оқушылармен   өткен сабақтар бойынша

тапсырмалар.

Алманың суреті бар қағазда тапсырмалар.

«Алма кетті домалап..» ойынын ойнату. Ойынның шарты:

Алма кетті домалап,

Өзен бойын жағалап,

Кім алманы қуады,

Сол алманы алады,- деп мұғалім кезегі келген оқушыға алманы береді. Алманы алған оқушыға тапсырманы оқып беру.

Ойынды алудағы мақсатым: оқушының оқуға деген қызығушылығы арттыру, оқушы сандардың айтылуын, жазылуын, құрамын пысықтату.

Топтық жұмыс:

Белсенді оқыту түрі: Нұсқау беру жəне айту.

1-топқа: Қарлығаш пен Асхаттың қарындаштарын  сана, салыстыр.

2-топқа: 1-ден 20ға дейінгі сандардан сандық сәуле құрастыр.

3-топқа: Машиналарда жазылған сандарды салыстыр.

Дескриптор:

1-ден 20-ға дейінгі сандарды салыстырады, жазады.

Сандық сәуле құрастырады.

Артық,кем, тең белгісін қоя алады.

ҚБ:”Отшашу” әдісі арқылы бағалаймын.

 

 

Ширату жаттығуы: «Көңілді күн»

 

Жұппен жұмыс:

Саралау әдісі «Қорытынды» тәсілі.

Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады

Оқушыларға тапсырмалар тарату. Жұппен орындауын  қадағалау. Орындалған тапсырманы  тақтадағы қалтахатка салу.

ҚБ: “Смайлик» бағалаймын.

Ойын: «Артық, кем,тең»

Сөйлеу кезінде “артық”, “кем”, “тең” сөздерін қолдану дағдысын бекітуге арналған ойын ұйым-дастырыңыз. Тірек сөздермен әмір беретініңізді айтыңыз.

“Артық!” деп әмір бергенде — оқушылар аяқтарының ұшына тұрып, қолын жоғары көтеруі тиіс.

“Кем!” деп әмір бергенде — оқушылар жүрелеп отырады да, тізесін қолымен құшақтайды.

“Тең!” дегенде — оқушылар қолдарын жанына қойып түзу тұрады.

 

 

 

 

Қарындаштар

Сандық сәуле сызылған кесінді парақтар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейне ролик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *