Қазақ хандығы қалай құрылды?
Түркістан облысы
Арыс қаласы
Сәкен Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі
Бастауыш пән мұғалімі:
Алтынбекова Гульнара Утебаевна
Пәні:дүниетану
Сабақтың тақырыбы:Қазақ хандығы қалай құрылды? |
Мұғалімнің аты-жөні:Алтынбекова Г.
Күні:27.02.2020.ж. |
|||||||
СЫНЫП: 3А
|
Қатысқан оқушылар саны: 24
|
|||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру | Қатыспағандар: 0 | ||||||
Сабақ мақсаттары | – Көне түркілерінің өмір сүру салты туралы айту.
-Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру – Қазақстанның мемлекет болып құрылу жолындағы билер, батырлар, хандардың рөлі туралы айту.
|
|||||||
Бағалау критерийі | – оқушылар көне түркілерінің өмір сүру салты туралы айта алады.
-қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіре алады – Қазақстанның мемлекет болып құрылу жолындағы билер, батырлар, хандардың рөлі туралы айта алады.
|
|||||||
Тілдікмақсаттар | Талқылауға арналған сұрақтар:
-Көне түркілер қалай өмір сүрген? -Алғашқы қазақ хандығы қалай аталған? -Неліктен Жәнібек пен Керей ханға ескерткіш қойылған? Жазуға берілетін тапсырмалар: – «Көне түркі халықтарының шығу тегі» туралы әр оқушы аңыз құрайды
|
|||||||
Құндылықтарды дамыту | Ауызша сұрақтар беру арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, топтық, жұптық жұмыстарды орындау арқылы таным белсенділігін арттыру. | |||||||
Пәнаралық байланыс | жаратылыстану, қазақ тілі. | |||||||
Адыңғы оқу | 1 сыныпта «Саяхат» тарауында оқушылар Ботай мәдениетінің ерекшелігін суреттеп,түрлі дереккөздер негізінде Тұмар патшайым туралы түсінік алған, 2 сыныпта «Салт дәстүр және әдебиет» тарауында Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы оқып танысқан.3 сыныптың «Уақыт» тарауында ежелгі түркілердің өмір сүру салты туралы ақпарат алған. | |||||||
Сабақтың жоспары | ||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар | ||||||
Басталуы
5 минут |
1.Психологиялық ахуал.
2.Топқа біріктіру. Сандық рет бойынша топқа біріктіру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 3.Үй жұмысын тексеру. «Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеремін. Смайликтер арқылы бағалаймын
|
Стикерлер
Интербелсенді тақта Диалогтық сұрақтар |
||||||
Ортасы 20 минут
|
.
Оқулықпен жұмыс. Мәтінді түсініп оқу,мазмұнын талдау. Мәтңін бойынша сұрақтар қою. Қазақ хандығы туралы түсінік беру. Интербелсенді тақтадан роликтер көрсету. Оқушылардың ойын тыңдау.
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. ҚБ:Шапалақ соғу.
Өзіндік жұмыс. Суретке қарап әңгіме құру Менің сүйікті ескерткішім. Оқушылар суретке қарап әңгіме құрайды.
ҚБ;Мақтап бағалау |
Интербелсенді тақта
Суреттер Дорбадағы алмалар
Интербелсенді тақта
Конверттегі тапсырмалар
|
||||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту жаттығуларын жасау Күлім қағып қолымды. 1,2,3 деп соғайын. Қарап тұрған көршіме,қолымды мен бұлғайын. Жылы-жылы жүзбенен маңдайынан сипайын. Жылы-жылы сөзбенен жүрегімді сыйлайын. Ыстық алақаныммен қолыңды бір қысайын. Амандасып өзіңмен,құшақтап бір алайын.
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ | ||||||
10-мин
|
(ҚБ) «Шағын тест» стратегиясы. Оқушылардың Қазақ хандығының құрылғандығы жайлы білімдерін тексеру (орындалу уақыты – 5 минут):
1. Қазақ хандығы қашан құрылды? А) 1435 жылы; В) 1455 жылы; С) 1465 жылы. 2. Қазақ хандығы қай жерде құрылды? А) Шу мен Талас өзендерінің арасында; В) Еділ мен Жайықтың арасында; С) Сырдария өзенінің алқабында. 3. Қазақ хандығын қандай сұлтандар құрды: А) Қасым мен Бұрындық; В) Керей мен Жәнібек; С) Тәуекел мен Есім. 4. Жәнібек пен Керей қай ханнан бөлек шығып, ірге аударды: А) Жәңгір; В) Тақыр; С) Әбілқайыр. 5. Қазақ хандығы Қазақстанның қай бөлігінде құрылды: А) Батыс; В) Солтүстік; С) Оңтүстік шығыс (Жетісу). Тапсырманы орындау (таңдау бойынша):
Дескриптор: қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіре алады ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқулық дәптер
Плакат маркерлер |
||||||
Соңы 3-минут |
Рефлексия 1.Не қызық болды? 2.Не қиын болды? 3.НЕ білдік? Оқушылар өз ойларын стикерге жазып пікірлер ағашына жапсырады. Үйге тапсырма:мәтінді түсініп оқу. |
Стикерлер ручка
Күнделіктеріне жазып алады. |
||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырманы күрделендіре отырып «Ыстық орындық» әдісі, «Шағын тест»стратегиясы Сұрақтарды күрделендіру арқылы жүргіземін
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Смайликтер арқылы бағалау. Қалыптастырушы бағалау. Шапалақ соып бағалау. Мақтап бағалау
|
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: Оқушылардың партада дұрыс отыруын,белсенді іс-әрекет кезінде қауіпсіздік ережелерін қадағалаймын. |
||||||
Пәні:дүниетану
Сабақтың тақырыбы:Қазақ хандығы қалай құрылды? |
Мұғалімнің аты-жөні:Алтынбекова Г.
Күні:27.02.2019.ж. |
|||||||