Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Компьютерлік ойынды құру

Мектеп: Ақкөз Қосанұлы атындағы №18 жббтм (ро)
Күні:  24.01.2020 ж. Мұғалімнің аты-жөні: Сыргабаева Д.А.
Сынып:  6 «Ә»сынып    
Сабақтың тақырыбы: Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу
 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаты (оқу бағдарламасына  сілтеме)

6.3.2.1 – ойын сценарийін кезеңмен талдау
Сабақтың  мақсаты Барлық оқушылар:

Ойын программасында ойынның бастапқы бетін құруда программалау процедурасын қолданады

Оқушылардың басым көпшілігі:

Компьютерлік ойын ортасында қажетті фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фон беріп, қадам санын енгізе алады

Кейбір оқушылар:

Ойынның бастапқы бетін құрып, командаларды қолданып анимация құра біледі

Бағалау критерийі •       Scratch бағдарламасын қолданып ойынның бастапқы бетін құрады.

•       Scratch бағдарламасының батырмаларды пайдалана отырып интерфейсін құрастырады.

•       Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгертіп анимация құра алады.

Тілдік мақсаттар Оқушылар сабақта кездесетін терминдерді үш тілде айта алады

1.      Scratch – сызба – рисовать

2.      Sprite – кейіпкер – персонаж

3.      Stage – сахна – сцена

4.      Script – сценарий – сценарий

5.      Interfaceинтерфейс – ішкі беті

Құндылықтарға баулу  Өмір бойы білім алу, құрмет ынтымақтастық, ашықтық.
Пəнаралық байланыс Орыс тілі, Ағылшын тілі, Бейнелеу.
Алдыңғы білім Ойынды дыбыспен сүйемелдеуді біледі.
 

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу, сыныпта жақсы көңіл –күй, ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

 

 

 

Кері байланыс:

Кері байланыс сабақ бойында қолданылады.

Оқушылар осы программа туралы қандай деңгейде білетінін анықтап аламын.

 

 

 

«Ақыл ойындары «MIND GAMES»» әдісін пайдаланып ойын ұйымдастырамын. Берілген суреттерден ортақ мағынасын табады.

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу:

«Пазлдар» әдісімен оқушыларды топқа біріктіремін.

1.      Sprite – кейіпкер – персонаж

2.      Stage – сахна – сцена

3.       Game  – ойын- игра

 

 

Өткен сабаққа шолу: Оқушылар Мақсат пен құралды толықтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар практикада жұмыс жасай алатын болса стикер жабыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Келесі сабаққа тапсырма

 

«Астананың көрікті жерлері» презентация құру, анимация жасап келу.  
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
 

 

 

 

 

 

 

   

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *