Циклограмма
ЦИКЛОГРАММА
Төртінші апта. Ақпан 24.02 – 28.02.2020ж
«Еркемай» тобы( ортаңғы топ) Өтпелі тақырып «Мамандықтың бәрі жақсы»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||
Балаларды қабылдау.
Ата-аналармен әңгімелесу |
8-30 8-40
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы.Табиғат туралы білімдерін кеңейту. |
||||||||
Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) | 8-40
9-00 |
Суретпен жұмыс
(Мамандық туралы әңгімелеу) |
Жыл мезгілдру туралы әңгімелесу.
Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету |
Топ бөлмесіндегі ойыншықпен ойнау ережесі туралы әңгіме. | «Көлеңкесін тап» ойыны.
Үстел -үсті ойындары |
«Мынау қай пішін?» Мақсаты: Геометриялық пішінді сипалап анықтау арқылы айта білу. |
||||
Таңертеңгі гимнастика (5 мин). |
9-00
9-10 |
Жаттығулар кешені
№ 5 таңғы жаттығулар кешені |
||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне(ҰОҚ) дайындық |
9-10 9-20 |
Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | ||||||||
«Пішіндерді боя» Мақсаты: 1.Түстерді тани білуге үйрету. |
Мамандықтар туралы әңгімелесу.
Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Ойын: «Дыбысынан таны»
Мақсаты: есту қабілеттерін дамыту. |
« Жұбын тап» Мақсаты: геометриялық пішіндерді ажыратуға, салыстыруға |
Әңгімелеу
Дәрумендердің пайдасы |
||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу кестесі | 9.20
10-20 |
Денсаулық Дене шынықтыру Тақ: «Мен спортшы боламын» Мақсаты: Допты қақпа арқылы домалатуды үйрету.
Таным Жаратылыстану Тақ: «Кім боламын?» Мақсаты: Мамандықтар туралы түсінік беру,әртүрлі мамандықтармен танысу
Шығармашылық Сурет салу Тақ: «Қолғаптағы оюлар» Мақсаты: «Штамптау» немесе саусақпен ұсақ бөлшектерді сала білу икемділігін бекіту |
Денсаулық Дене шынықтыру Тақ: «Мен спортшы боламын» Мақсаты:Жай жүру,аяқтың ұшымен жүру,жүгіру;
Таным ҚМҰҚ Тақ: «Кім болам?» Мақсаты: Көлемі мен ұзындығы жағынан бір-біріне қарама-қарсы екі затты салыстыру |
Қатынас Сөйлеуді дамыту Тақ: «Өскенде кім боламын?» Мақсаты: Педагогтің көмегімен мамандық атауларын атауды үйрену.
Шығармашылық Мүсіндеу Тақ: «Құмға арналған қалақ» Мақсаты: Құрылыс материалдары туралы түсінік беру.
Шығармашылық Музыка Тақ: «Кәне,қызық ойын бар» Мақсаты: Балаларға үшқыштар жайында мағлұмат беру |
Денсаулық Дене шынықтыру Тақ: «Мен спортшы боламын» Мақсаты:Текше ішінен аяқты көтеріп аттап жүруге жаттықтыру.
Қатынас Орыс тілі Тема: «Я – человек» Цель: Познакомить детей с названиями частей тела. |
Әлеуметтік орта Экология негіздері Тақ: «Мен құрылысшы боламын» Мақсаты: Құрылысшы мамандығымен таныстыру,әртүрлі мамандық иелерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Вариатив Ертегілер елінде Тақ: «Әтеш пен тоты» Мақсаты: Ертегіні тыңдауға,өз сөзімен мазмұндауға,сұраққа толық жауап беруге үйрету.Сөздік қорын молайту. |
||||
Серуенге дайындық.
|
10.20-10.30 | Киіну: Серуенге шығу,балаларды біртіндеп киіндіру,киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау,қатармен жүруге дағдыландыру | ||||||||
Серуен
|
10-30 11-00 |
№15 Бұлтты бақылау
Жеке жұмыс: Жұмбақтар шешу Қимылды ойын «Мені қуып жет» |
№16 Өсімдіктердің қысқы тіршілігін бақылау
Еңбек: Ағаштардың түбіне қар үю Жеке жұмыс: «Қысқы қарағай» жаттау |
№18 Күнді бақылау Жеке жұмыс: Жұмбақ шешу Қимылды ойын: Түйілген орамал | №21 Адамдардың қысқы киімін бақылау Жеке жұмыс: Тақпақ жаттау | №22 Қарғаны бақылау Еңбек: Ағаш түптеріне қар үю Жеке жұмыс: Тақпақ жаттау Ойын: Қыстап қалған құстар | ||||
Серуеннен оралу | 11-00
11-10 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу. | ||||||||
Балалардың үйге қайтуы | 11-10-11-20 | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту.
|
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. | Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. | Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. | ||||