Е дыбысы мен әрпі
Тақырыбы Е дыбысы және әрпі
Сабақтың мақсаты 1. Білімділік. Оқушыларды Е әрпінің таңбасымен, жазба түрімен таныстыру. Сөздерді буындап оқыту. Сөйлемдерге талдау жасау. Дыбыстық талдау жасау. 2. Тәрбиелік. Табиғатты қорғауға, аңдар мен ағаштарға қамқорлық жасауға, жолдастарын сыйлай білуге тәрбиелеу. 3. Дамытушылық. Логикалық ойлау, көзбен көру, есту арқылы есте сақтау танымдық кабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер Сабақтың көрнекілігі: Әріптер,2 саны,суреттер,текшелер,дауысты және дауыссыз дыбыстардың үйшігі.
Іс-әрекет
кезендері Тәрбиеші әрекеті Балалардың іс — әрекеті
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
– Сәлеметсіңдер ме, балалар!Қол ұстасып өзімізбен де, қонақтар мен де сәлемдесіп алайық. Көкке шуақ шашылып Құтты қонақ келіпті, Төріме міне еніпті. Амандасу үлкенге Тәрбиенің мәні ғой Ал ,кәнекей бәріміз, Сәлем дейік үлкенге Сәлеметсіздерме қонақтар. Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды.
Ұйымдастыру іздестіру
Жаңа сабақ
Балалар бізге бүгін қонақтар келіп отыр.Сендердің білімдеріңді тәрбиелеріңді,ұқыптылықтарыңды көруге келіп отыр.Келген қонақтар риза болуы үшін бар білгенімізді ортаға саламыз. — Балалар, біз өткен сабақта қандай дыбыспен танысып едік?(І) — Қане дыбыстайық (і,і,і) — Кім айтады і дыбысы қандай дыбыс? (дауысты) — Неліктен? (себебі кедергісіз айтылып тұр) — І дыбысына қатысты сөздер ойлайықшы. (із,ін,ірімшік,ілгіш,кірпі т.с.с.) — өте жақсы — Ендеше ін сөзін буынға бөлейік (1 буын) і дыбысы қай жерде естіледі? (сөз басында) — Ілгіш сөзін буынға бөлейік (2 буын) і дыбысы нешінші буында естіледі? (2 буында да) — Ірімшік сөзін буынға бөлу. (3 буын) — І дыбысы нешінші буында естіледі? (3-буында да) І дыбысы сөздің сөздің басында,ортасында,соңында келеді екен. Жұмбақ шешу. Жарға шығып ойнайды, Ойынға бір тоймайды. Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды.
Сергіту сәті Болса дағы сақалы, Секеңдеуді қоймайды.Балалар бұл не екен?(Ешкі) Ашылып жабылады, Әр үйден табылады.Бұл не екен?(Есік) Ешкі,есік сөздерінде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр? Еменде бар, Қайыңда жоқ. Есікте бар, Тұтқада жоқ.Бұл қандай дыбыс (Е) Балалар қане «Сөз ойла,тез ойла» ойынын ойнап,Е дыбысынан келетін сөз ойлап табайық (балалар бірнеше сөздер айтады. Балалар қазір біз «Етік» сөзіне дыбыстық талдау Жасаймыз. Е дыбысы қандай дыбыс? Қандай текшемен белгілейміз? Оқулуқпен жұмыс: 1-тапсырма.Сурет желісімен тәрбиеші балаларға сұрақ қояды.Сұрақ жауап беріп әңгімелейді. Е әріпі кездесетін жануарды атайды. Осылардың ішіндегі өз өлкесінде тіршілік ететін жануарды табады. 2-тапсырма.Суда тіршілік ететін жануарды сурет бойынша ажыратады.Е дыбысы кездесетін жануарлардың атын қайталап,сөздерді буынға бөледі.Е дауысты дыбыс.Е дыбыс айтқанда даусымыз жіңішкеріп естіледі. «Топ топ балақан» биі. Оқушылар билейді.
3-тапсырма Е әріпінің бейнесін,қыз балдар моншақтан, ұл балдар таяқшалармен жасайды. 4-тапсырма Сурет бойынша жұмыс жүргізіледі.Е әрпі туралв өлеңді тыңдайды. Е әріпінің қандай затқа ұқсайтынын айтады. 5-тапсырма Ойын дауысты,дауыссыз дыбыстарды өз үйіне орналастырады. 6-тапсырма.Мектеп жобасының сызбасын бастырып сызады.
Рефлексивті —
түзетушілік Оқулықпен жұмыс: Е мен не ме ре ел жел Е ден не ме не ер жер Сонымен біз бүгін қандай дыбыспен танысып, оның таңбалануын жаздық? (е) Е қандай дыбыс болды? (дауысты жіңішке) Қандай мықты ағашпын таныстық (емен) Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады.
Күтілетін нәтиже:
Білу Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады.
Өзіне
үйренгені Е дыбысын оқыту
Үйрену Сұрақтарға толық жау