Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. ҚМЖ. 5 сп
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаты |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге тән лексика мен терминология:
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
– Көркем кестелеу туралы атайтын болсам… – – Кестелеудің… түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын. Әлемдегі барлық халықтарға тән сәндеу түрі деген пікірдемін. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дамыту | Қазақ халқының тарихы –бұл бірігу тарихы
Тек бірлікті сақтай отырып қана,қазақтар бірегей мәдени-өркениеттік кодқа,ортақ тілге және дәстүрге ие халық ретінде сақталып қалды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Геометрия, тарих,математика | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Безендіруді біледі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 8 мин
|
1.Ұйымдастыру кезеңі А)Оқушылармен сәлемдесу. Ә)Сынып тазалығына көңіл бөлу Б)Сабаққа даярлығын тексеру В)Психологиялық ахау
2.»Менің ұстанымым» 1.Көркем еңбек пәнін жақсы көремін 2.Ақылды ,білімді болғым келеді 3.Он саусағынан өнер тамған шебер болғым келеді 4.Іскер болғым келеді 5.Бұл менің парызым
3.Топқа бөлу «Стикердегі сурет»әдісі Стикерге шым кесте салынған суреттен 6 дана «Инені алға» тігіс суретінен 6 дана салынады. Шым кестені алған оқушы «Кестешілер» тобына ,инені алға тігісін алған оқушы «Безендірушілер» тобына отырады I.Кестешілер II.Безендірушілер Топ ережесін айту, топ басшыларын сайлау 4.Қауіпсіздік ережелері 1.Инені аузыңа салма,инені бос тастама 2.Қайшыны ашық тастама, үшкір жағын өзіңе қаратып қойма, қайшыны біреуге берер кезде тұтқыл жағын бер 3.Инелер мен түйреуіштердің санын біл,оларды қорапта ұста II.Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам» әдісі Кестешілер тобы 1.Сәндік-қолданбалы өнермен айналысасыңдар ма? 2.Сабақта кестелеудің қандай түрімен таныстыңдар? 3.Кестелеу барысында қандай құрал-жабдықтар қажет? Безендірушілер тобы 1.Кестелеуге дайындық кезінде не істеу керек? 3.Кесте тігуге арнайы орын қажет пе?
|
Иллюстрациялық материалдары: көркем кестемен сәнделген бұйымдар т.б. СҚӨ заттары. |
Сабақтың ортасы 20мин |
|
||
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. | Сұрақ- жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы. | Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал – жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау |