Мотивациялық-қозғаушы кезең |
-Балалармен сәлемдесу. Шаттық шеңбері
– Оқу қызметімізді бастамас бұрын бейнероликке назарларыңды аударыңдар.
– Мына бейнероликте сендер нені көрдіңдер?
-Балалар, сендер қай қалада тұрасыңдар?
-Дұрыс айтасыңдар, балалар, біз Шиелі кентінде тұрамыз.
|
-шаттық шеңберіне тұрады. -назарларын бейнероликке аударады. –Шиелі кенті жайлы бейнероликті көрдік. |
Ұйымдастырушы-ізденуші кезең |
– Балалар, бүгін біз «Коммуникация» білім беру саласы бойынша Сөйлеуді дамыту оқу қызметінен сендерге туып өскен жеріміз, қаламыз жайлы әңгімелесетін боламыз.
– Балалар, сендер білесіңдерме, Қазақстан Республикасының көптеген қалалары мен ауылдары бар. Сол қалада сендер сияқты бақытты балалар тұрады. Әр адам өзінің туып өскен жерін мақтан етеді . Мен де өзім туып өскен жерімді мақтан етемін. Сол себептен біз тұратын қала жайлы әңгіме қозғайтын боламыз.
Суретпен жұмыс – Біз Шиелі кентінде тұрамыз.Кентімізде мектептер және бала-бақшалар, театрлар, кітапханалар демалыс орындары, ескерткіштер көп. Күні бойы қалада қыдырып, оның әсемдігіне тамсанып, тамашалауға болады. Біздің қаламызда атақты жерлестерге арналған ескерткіштер, қала көшелерінде неше түрлі үйлер, әдемі ғимараттар көп.
Дидактикалық ойын: «Менің мекенжайым» -Біздер әртүрлі көшелерде тұрамыз. Мәселен, мен С.Асфандияров көшесінде тұрамын.
Ал сендер қай көшеде тұрасыңдар? -Біздің қалада қандай демалыс орындары бар?
-Балалар, шаршаған боларсыңдар, қане, бойымызды бір сергітіп алайық.
Сергіту сәті
Көше бойы келеміз,
Онда не бар көреміз:
Автобекет, дүкендер,
Мұражай мен әуежай.
Барлық үйлер сәулетті
Біздің қала әдемі!
Үштілділік: қала-город-city, көше -улица-street
Тапсырма аялдамасы
Ø Суреттердің ішінен Қызылорда қаласындағы ескерткіштерді тауып қалташаға салу.
Үлгі сурет бойынша қиынды бөліктерден суретті құрастыру.
Өнер аялдамасы Шығармашылық сәт
«Менің қалам» тақырыбына сурет салу ұсынылады. |
-мұқият тыңдап отырады.
-суретке назар аударып, мұқият тыңдайды.
өздері тұратын көшенің атын атайды.
-Өлең жолдарын бірге айтып, мазмұнға сай қимылдап,
сергіту сәтін жасайды.
-қала-город-city
– көше -улица-street
-берілген бірнеше суреттер ішінен Қызылорда қаласын тауып, қалташаға орналастырады.
-үлгі суретке қарай отырып, суретті құрастырады.
-«Менің қалам» тақырыбында сурет салады.
|
Рефлексивтік кезең |
«Сұрақтар аялдамасы» Сұрақтар қойып, оқу қызметін талдап қорытындылау. -Бүгінгі оқу қызметінде не жайлы әңгімелесті? -Біз тұратын қалада қандай ескерткіш, ғимараттар бар екен? -Бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнады ма?
-Балаларды мақтап, мадақтау. |
-қойылған сұрақтарға жауап береді.
-қаламыз жайлы
-мұражай, театр, саябақ, демалы с паркі.
-ия, ұнады |