(І)-топ элементтері және олардың қосылыстары

Бірлік ОМ (І)-топ элементтері және олардың қосылыстары
Күні:06. 12.19 Мұғалімнің есімі: Есембекова А.А.
Сынып: 9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқуға  негізделген сабақ  мақсаты 9.2.1.1 – атом құрылысы негізінде сілтілік металдардың жалпы қасиеттерін түсіндіру;

9.2.1.2 – сілтілік металдардың оксидтері мен гидроксидтерінің негіздік қасиеттерін сипаттайтын  реакция теңдеулерін құрастыру.

Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер Барлығы: натрийге сипаттама береді.
Оқушылардың басым бөлігі:  химиялық реакцияларды жүзеге асырып, қосылыстардың формулаларын жазады
Кейбір оқушылар: берілген есептің шартын құрап, реакция теңдеулерін жазып, есепті шығарады.
Тілдік мақсат Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер: натрий, табиғи қосылыстар, натрийдің қасиеттері
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:  натрий гидроксидін алу әдістер, реакция теңдеулерін жазу.
Талқылауға арналған тармақтар: сілтілік металдардың қосылыстарын сапалық анықтау туралы айту.
Сіз неліктен  ….  екенін айта аласыз ба? Мысал келтіремін
Жазылым бойынша ұсыныстар: Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.
Алдыңғы оқу Сілтілік металдардың таңбаларын, гидроксидтерінің атауларын
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар

 

Басталуы (Кіріспе)

 

(3мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.  «Seven up» ойыны арқылы психологиялық ахуал тудыру.

Үй тапсыр масы            (2мин) Есеп шығару: №1 тапсырма, 101 бет.

Сөзжұмбақты тексеру.

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

1.      І-топтың  негізгі топшасындағы элементтерді ата;

Периодтық жүйе, оқулық
Негізгі бөлім (23 мин)

 

Кіріспе бөлімде сілтілік металдар туралы түсіндіру.

«Броундық қозғалыс» әдісі. Сынып ішіне тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттар орналастырылады. Оқушылар бүкіл сынып ішінде қозғала жүріп, берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды.

ҚБ: ауызша бағалау

Жаңа тақырыпты меңгеруін тексеру.

Деңгейлік тапсырмалар:

1.      Натрийдің табиғи қосылыстарын атаңдар.

2.      Натрийдің физикалық қасиеттері қандай?

3.      Натрий гидроксидін алудың екі түрлі тәсілін жазыңдар?

4.      Реакуия теңдеулерін аяқтап, теңестіріңдер:

Na+HCl=

K+S=

NaOH+H2SO4=

Na2O+P2O5=

Na+N2=

KOH+H2SO4=

5.      «Банг-банг» ойыны. Берілген тұздардың формулаларын жазыңдар: натрий карбонаты, калийдің дигидрофосфаты, калий нитраты, литий сульфаты

6.      Массасы 55 г натрий гидроксиді мыс сульфатымен әрекеттескенде қанша мыс(ІІ) гидроксиді тұнбаға түседі?

ҚБ: Мадақтау

 Оқулық
    Қорытынды (15мин) «SMS хабарлама» кері байланыс

·         …………….. қызықты болды

·         Мен өзімді ……… үшін мақтар едім

·         Мен ………….. орындадым

·         Бүгінгі сабақта мен …….. жасай алдым

·         ……….қиын болды

·         Мен үйрендім

Үйге тапсырма: §21 оқу; №3,4 (А); №1,3,5 (В); №2,4 (С).

 
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

 

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ –мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

 

 

 

 

 

 

 
Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы  өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы  Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

 

2.

 

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

 

2.

 

 

Сабақ  барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *