“Үйшік” ертегісі

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары.
Конспект организованной учебной деятельности
в старшей группе «Қарлығаш».

Білім беру саласы/ Образовательная область: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі/
Раздел организованной учебной деятельности: «Драма»
Кіріктірлген / Интеграция: Таным (ҚМҰҚ, Жаратылыстану), Коммуникация (Сөйлеуді дамыту), Денсаулық (Дене шынықтыру), Әлеумет (Қоршаған ортамен таныстыру)
Тақырыбы/ Тема: «Үйшік»
Білімділік міндеті/ Образовательная задача: Балалардың таныс ертегі желісі бойынша драмалау дағдыларын бекіту. Ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасқа түсуді, барлық дыбыстарды анық және әртүрлі қарқында дыбыстауды, дауыс күшін өзгертіп, түрлі интонацияда дыбыстауды, сахнаны, алаңды бағдарлауды, театрландырылған қойылымға қызығушылық білдіруді бекіту.
Дамытушылық міндеті/Развивающая задача: балалардың есте сақтау, мнемокесте бойынша әңгімелеу, байланыстырып сөйлеу, үй және жабайы жануарлардың төлдерін атау, 1-5-ке дейін тура және кері санау дағдыларын, маусымдық өзгерістер бойынша сұрақтарға толық жауап беруін дамыту.
Тәрбиелік міндеті/ Воспитательная задача: Ұжымда жұмыс істей білу, әсемдікті көре білу, досына қол ұшын созу, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар/ Используемый материал: ертегі желісі бойынша маскалар, мнемокесте, үлестірмелі материалдар.
Тілдің үштұғырлығы/ Полилингвальный компонент: қыс-зима-winter,

ҰОҚ барысы:
I. Кіріспе бөлім:
Балалар келген қонақтармен амандасайық
-сәлеметсіздер ме!
-Здравтсвуйте!
Good mooning!
-Балалар, сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ме?
Ендеше біз сендермен таныс ертегілерді сахналауды ұсынамын.
Билет алу,билеттің артында аңдардың суреті салынады. Рөлге бөлінеміз.
II. Негізгі бөлім:

Ертегі желісі сомдалады. Әр персонажға үйге кіру мақсатында тапсырмалар беріледі.

1. Тышқанға тапсырма:
Сұрақ жауап: Қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгіліне тән маусымдық өзгерістерді ата?
Мақсаты: Маусымдық өзгерістерін атауды, дыбыстарды анық айтуды бекіту
2.Бақаның үйге кіру үшін: Тапсырма:
«Отбасы» мнемокесте
Мақсаты: Отбасы мүшелерін атау, байланыстырып сөйлеуді бекіту
3.Қоянның үйге кіру үшін,Тапсырма:топқа бөліну.
Д/О: «Төлдерін табу»
Мақсаты: Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың төлдерін атауды бекіту
Сергіту сәті: Түлкімен
Жоқ өзінде бас та, ауызда да, құлақ та,
Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам)
4. Қасқырға Тапсырма
Д/о: «Санды тап»
Мақсаты: 1-5 ке дейін санды тану,атау, тура және кері санауды бекіту
5.Аюға Тапсырма:
Д/О: «Үй құрастыр»
Мақсаты: геометриялық фигураларды бекіту
III.Қортынды бөлім:
Бағалау
(Бағалау саусақ арқылы)

Күтілетін нәтиже/ Ожидаемый результат:
Білу / Знать: мнемокесте бойынша әңгімелеуді, үй және жабайы жануарлардың төлдерін атауды, 1-5-ке дейін тура және кері санауды, маусымдық өзгерістерді;
Түсінуге тиіс / Иметь: таныс ертегі желісі бойынша драмалауды;
Істей білу керек / Уметь: Үлкендердің сөзін тыңдауды, қойылған сұрақтарға толық жауап беруді.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *