Дене мүшелері
Кіріктірілген салалар/ области интеграций: Денсаулық/ Здоровье Әлеуметтік орта/ Социум предметы пишем: Жаратылыстану/ Сурет
Зерттеу тақырыбы: Біз кімбіз Тақырып: Мен адаммын тобы___Ақбота Тәрбиеші: Орынбекова А.Ж. Дата/ күні: 14.11.2019 ж.
Что мы хотим изучить? | Как лучше всего мы учим? | Нені, калай үйренгенімізді қалай білеміз?
Как мы узнаем, что и сколько изучили? |
|||
Тема по плану
Вне плана
|
Әдіс -тәсілдер түрі методы, формы, приемы проведение
ИД |
Жүргізу барысы
План действие по ИПД |
Дамыту ресурстары
Ресурсы для создания познов. среды |
Рефлексия педагога и детей | |
Тақырыбы:
1. Дене мүшелері 2. Бұршақ бейнеленген көйлек
Мақсаты: 1. Амандасу, көңіл-күйді эмоциямен көрсету 2. Дене мүшелерін атау 3. Өзіндік әрекет арқылы шығармашылық қабілетті дамыту
|
2.Портрет
|
практикалық жұмыс, сергіту сәті, сұрақ-жауап, бағалау, қорытындылау. | Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлем, сәлем шапалақ соғайық Сәлем, сәлем шапалақ соғайық Көкке керіліп , аяқты ұстайық Айналып тұрайық Сәлем жолдайық Сәлем, сәлем аяқпен таптайық Сәлем, сәлем аяқпен таптайық Көкке керіліп , аяқты ұстайық Айналып тұрайық Сәлем жолдайық
1.2 Көңіл-күй жақсы болса ұр шапалақ Ашу болып тұрсан жерді теп Қорқып тұрсан қолыңмен бетті жап Ұйықын келсе екі қолды қосып жат
Тізе, аяқ, Көз,ауыз,мұрын, құлақ Шарты: аталған дене мүшелерін көрсетіп, атау.
Ойын: «Өз түсінді тап» Шарты: түстерді тауып, атап, топтарға бөліну 1. Жасыл 2. Қызы 3. Көк Шығармашылық жұмыс: «Портрет» Шарты: Досының суретін салу
Қорытынды: Сен қандай болдың? |
Түрлі-түсті шариктар, портрет , маркер
https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw Сәлем, сәлем https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA Көңіл-күй
https://www.youtube.com/watch?v=by8NcRAsRAE Сергіту сәті /бас,иық,тізе,аяқ/
https://www.youtube.com/watch?v=0ouXphdiQa0 Балалар әні |
Оқу іс-әрекетінде негізгі тақырыпқа байланысты . Сурет пәнінің негізгі тақыры өзгертілді.
Мақсатқа сәйкес оқу іс-әрекеті құрылды.
Зере , Айғаным көңіл-күйлерінэмоционалды түрде жақсы көрсете білді.
Дене мүшелерін көрсету барысында Амир, Ален дұрыс көрсетуге тырысты.
Байден, Асылнұр өздеріне қызықты кезде ғана қосылды.
Зейіні тұрақсыз балаларға ,қызығушылықтарын тудыратын тапсырмалар беру.
Достасу, кешірім сұрау дағдыларын қалыптастыру. Достық жейдесін жасау. Іс-әрекет дағдыларынның қалыптасуын байланысты марапаттау. Балаларды мадақтау. |