2 3 4 5 сандары
Күні:
Білім беру саласы:
Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: 2,3,4,5 сандары
Мақсаты:
Ересек тобына 5 көлемінде санау; есептер шығаа білуге үйрету; математикаға деген қызығушылықтарын ояту балаларды цифрды санымен сәйкестіруге үйрету.
Мақсаты:даярлық 1-5 реттік санауды,салыстыруды үйрету. ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Дьенешь блогы,түсіндіру,көрсету,әңгіселеу,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктері: геометриялық пішіндер,үлестірмелі заттар,жазу дәптері,пішіндерден қатыстырылған суреттер, таяқ-шалар.
Сөздік жұмыс: Азайту
Билингвалды компонент Бір – один , екі – два, үш- три, төрт – четыре, бес -пять
Даярлық тобына Ересек тобына
Әрекет кезеңі Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық кезең
Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі
қорытында
Шаттық шеңбері: Е.Өтетілеуұлының «Көңілді балалар» өлеңін айту.
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз,
Біз талантты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.
Балалар бүгін мен сендерді ” Математика” еліне саяхатқа баруға шақырамын. Ол жаққа бару үшін , аздап дайындалып , жаттығып алайық.
Сұрақтар қою:
– Аспанда қанша жұлдыз бар?
– Үкінің қанша көзі бар?
-Бағдаршамның қанша көзі бар?
-Қолғаптың неше саусағы бар?
Жарайсыңдар!
“Көңілді есептер тапсырмасы
Үшеу еді қызғалдақ,
Екеу еді түймедақ.
Қанша болды , көріп ал,
Сана дағы, теріп ал.
(5)
-1-ден 10-ға дейін тура,кері санау.
-пішіндерді қайталау.
-заттың қасиетін анықтау.
-Кеңестікті бағдарлау.
-Уақытты бағдарлау
Дидактикалық ойын: «Есеп құрастыр»
Шарты:сурет бойынша есеп құрастырып,шығару.
Сергіту сәті:
Жаздық,жаздық,көп жаздық,
Шаршады біздің саусақтар.
Бір,екі,үш
Демаламыз жинап күш.
3.Жаңа тақырып:дәптермен жұмыс
№1 тапсырма:суретте нелер(кімдер)үштен? Төрт-тен? Бестен?Кімдер төрттен артық?Бестен кем? Нелер тең?
№2тапсырма:денелердің санын санап,торкөзге жа-зу.
№3 тапсырма:қасиетіне сай заттарды,көлеміне сай заттарды жапсыру арқылы торкөздің ішіне ор№4тапсырма:Керітің үстіндегі цифрларды басып жазу.Бояу..
-Бүгін сабақта не істедік?
-Қандай тапсырмалар орындадық?
-5 саны неше бірліктен тұрады?
-өлең жолдарына қи-мыл жасайды.
-санайды
Ойын арқылы есептер шығарады
-өлең жолдарына қимыл жасайды
-тапсырмаларды дәптерде орындай.
-ойынды әр бала орындарында орындайды.
-сұрақтарға жауап беру арқылы, білімдерін қорытындылау Шаттық шеңбері: Е.Өтетілеуұлының «Көңілді балалар» өлеңін айту.
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз,
Біз талантты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.
Балалар бүгін мен сендерді ” Математика” еліне саяхатқа баруға шақырамын. Ол жаққа бару үшін , аздап дайындалып , жаттығып алайық.
Сұрақтар қою:
– Аспанда қанша жұлдыз бар?
– Үкінің қанша көзі бар?
-Бағдаршамның қанша көзі бар?
-Қолғаптың неше саусағы бар?
Жарайсыңдар!
“Көңілді есептер тапсырмасы
Үшеу еді қызғалдақ,
Екеу еді түймедақ.
Қанша болды , көріп ал,
Сана дағы, теріп ал.
(5)
-1-ден 10-ға дейін тура,кері санау.
-пішіндерді қайталау.
-заттың қасиетін анықтау.
-Кеңестікті бағдарлау.
-Уақытты бағдарлау
Дидактикалық ойын« артық қанша»
Мақсаты:есептеуге үйрету
Шарты :суретте алманның суреттері берілген
Сол алмаларды үш- үштен қоршау керек қанша қалды соны айту керек,жетпей тұрған алманы салу к
Сергіту сәті:
Жаздық,жаздық,көп жаздық,
Шаршады біздің саусақтар.
Бір,екі,үш
Демаламыз жинап күш.
д/ойын. «кім шапшаң»
м: ойлау қабілетін арттыру
шарты:берілген есептерді кюзенер таяқшасы арқылы шығару
қорытынды
-Сендерге сабақ ұнады ма ?
– Ерекше не ұнады? -өлең жолдарына қи-мыл жасайды.
-санайды
Ойын арқылы есептер шығарады
Сұрақтарға жауап береді
Ойын арқылы есептер шығарады
Орындайды
Есеп шығарады
Сұрақтарға жауап береді
Күтілетін нәтиже:
Білу: 5 көлемінде санауды, 0 – ден 5 ке дейінгі цифрларды; Білу: бірлік туралы түсінік алу.
Игеру: Көрнекі түрде азайтуды; Игеру: 1 – 5 реттік санай алу.
Меңгеру Азайту мен қосуға қарапайым есептерді шығаруды; Меңгеру Жаңа сөздерді меңгеріп алу.
Даярлық тобы Ересек тобы
+ – + –