Күз
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта» Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің түрі: «Көркем әдебиет» Тақырыбы: «Күз» Мақсаты: Күз мезгілі туралы білімдерін толықтыру. Ел байлығы астықтың жиналуы, пісуі, оның дастарханға келіп түсуіне дейінгі адамдардың еңбегін дәріптеу. Көрнекіліктер: Суреттер Сөздік жұмыс: Егіндік, сәулет, дәулет, тоқшылық, дариядай, қырманға берекет. Билингвальный компонент: күз-осень.
Оқу іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық Жылулық шеңбер: Қуан, шаттан,алақай, Қуанатын күн келді Күліп шықты күн бүгін Қайырлы таң! Қайырлы таң!
Ұйымдастырушылық ізденістік -Олай болса, қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде неше ай бар? -Күз мезгілінде қандай табиғи құбылыстар болады?
М. Етекбаевтың «Нан қайдан шығады?» ертегісін оқып, талдау жүргіу.(Хрестоматия)
Сергіту сәті: Жаңбыр, жаңбыр жауасың Жанымызға дауасың Біз ойнайтын ауланың Тазартасың ауасын.
Дидактикалық ойын: «Ғажайып себет» Ойынның шарты: көзі байланған бала үлкенсебеттегі жеміс-жидектерді сипап сезуарқылы атын, дәмін атайды. «Күз» туралы өлеңдер оқылады.(хрестоматия) Жыл мезгіліне байланыстыжұмбақ шешу.(хрестоматия) Балалардың жауаптары
Рефлексиялық-түзетушілік
-Күз мезгілініңерекшеліктерінеде екен? -Дастарханға нан қалай, кімдердің көмегі арқылы келеді?
Күтілетін нәтиже
Нені білу керек: Кү мезгілі туралы түсінік қалыптастыру
Нені игереді: Өлеңді тыңдап, сұрақтарға жауап бере алады.
Нені біледі: Табиғатты аялауға үйренеді