Циклограмма

Қазан айы II-апта

Тақырыбы: «Өсімдіктер әлемі»

Апта тақырыбы: «Аулада нелер өседі?»

Мақсаты: Инновациялық технологиялар негізінде балалардың өсімдіктер туралы білім,білік,дағдыларын дамыту.Өсімдіктердің

маңыздылығын анықтау және оларды қорғау.

Міндеттері: 1. Денсаулық сақтау технологияларын қолдана отырып салауатты өмір салтын ұстану,дене шынықтыру жаттығуларын орындау

қызығушылықтарын арттыру

2.Табиғатта өзін ұстай білу ережелерімен танысу

3.Танымдық-конструктивтік ойлау дағдыларын жан-жақты қалыптастыру

4.Қоршаған ортадағы әсемдікті сезіне отырып,өз ойларын айта білуге ,қиялдарын дамытуға ықпал жасау

5.Бөлме өсімдіктерін,балабақшаның жер теліміндегі өсімдіктерді күтіп баптауға ,қамқорлыққа баулу.

Күн тәртібі Уақыты Дүйсенбі 7.10.2019 Сейсенбі 8.10.2019 Сәрсенбі 9.10.2019 Бейсенбі 10.10.2019 Жұма 11.10.2019

Балаларды

қабылдау 8.00-8.30 Баланың дене қызуын өлшеп қабылдау. Баланың балабақшаға бейімделуіне байланысты денсаулығын қадағалап отыру. Балаларды қабылдау, жағымды жағдай жасау. Дене қызуын өлшеу, тазалығын тексеру арнайы журналға тіркеу. Балалардың дене қызуларын өлшеп қабылдау,тазалықтарын тексеру.Жағымды жағдай орнату Балалардың дене қызуларын өлшеп қабылдау,тазалықтарын тексеру.Жағымды жағдай орнату.Көңіл –күйлерін бақылау. Балалардың дене қызуларын өлшеп қабылдау,тазалықтарын тексеру.

Ата-анамен

әңгімелесу Балалардың демалыс күндерін қалай өткізетінін әңгғмелесу Ата – анаға балабақшадан қалмауын ауырған жағдайда ескіртуі туралы айту Баланың дөрекі сөздер айтпауын қадағалау туралы әңгімелесу Балалардың достары туралы әңгімелесу Баланың тақзалығы жөнінде ескерту

Ойындар(үстел үсті,саусақ және т.б. ойындар) Сюжеттік ойын№1 «Жүргізуші» Мақсаты:Балаларды ойналатын ойынның кезеңдерін алдын ала жоспарлауға,берілген ойынға қажетті заттарды табуға үйрету. Үстел үсті ойыны «Жоғалған зат» Ойын барысы: Үстелдің үстіне бірнеше зат қойылады.Бала оларға мұқият қарап алған соң,теріс қарап тұрады.Үстел үстінен алғын затты табады Үстел үсті ойыны «Қайтала» Ойын барысы: Бұл ойында балалар жұптарымен ойнайды.Әр балаға сіріңкенің 6 шиенен беріледі.Екеуініңмбіреуі сол шилерден бір затты құрайды Қимылды ойын№13 «Алманы жұл» Мақсаты: Балаларды секіруге үйрету. Қимылды ойын№14 «Жүгірде,ұста» Мақсаты: Балаларды ептілікке,жылдамдыққа тәрбиелеу.

Таңертеңгі

гимнастика(

5 мин) Таңертеңгі жаттығулар кешені№ 1 Бір сапқа тұрып,бір-бірінің артынан жүру,аяқтың ұшымын жүгіру,адымдап жүру,өкшемен жүру.Бір қатармен жүріп келіп,3 қатарға тұру. 1.Б.қ.к. аяқ бірге қол төменде. Қолды алдыға созу.Бастан жоғары көтеру. Жанына түсіру. 2.Иықты жоғары көтеру. Бастапқы қалыпқа келу 3.Қолды созу. Отыру. Тұру . 4.Алға қарай еңкею 5.Қолды созу.Айқастыру.Бастапқы қалыпқа келу.

Таңғы ас 8.30-9.00 Астарың дәмді болсын! Тыныш отырып тамақтануға баулу Астарың дәмді болсын!Ботқаны таусып ішуге кеңес беру. Астарың дәмді болсын!Ботқаның атын уйрету.Ас ішіп болғасын ас қайыруға уйретуіп отыру. Астарың дәмді болсын!Ботқада дәрумендер бар екенін айтып отыру. Астарың дәмді болсын!Қасықты дұрыс ұстап, тамақты төкпей ішуге уйрету.

Ойындар.

Ұйымдасты

рылған оқу

қызметіне

дайындық 9.00-9.15 Қимылды ойын№3 «Кім түсіреді?» Мақсты:балаларды ептілікке,дәлдікке ойнай білуге Қимылды ойын№4 «Қабырғалы тақтайдан өт» Мақсаты:балалардың денелерін тік ұстауын,тепе Дидактикалық ойын№6 «Қауырсынды тауып ал» Мақсаты: балаларды қызыл,жасыл,сары түстерді дұрыс атауға Дидактикалық ойын№7 «Алыста ма,жақындама?» Мақсаты:затқа дейінгі аралықты өлшеу,жақын Қимылды ойын№5 «Күн мен түн» Мақсаты: балаларды әртүрлі қимыл-қозғалысын үйрету.Ептілікке,шапшаңдыққа,төзімділікке

үйрету. теңдікті сақтауын,дұрыс деи алуын дамыту. және ажыратуға үйрету. ба,алыс па.Қажет сөздерді қолдана білу. тәрбиелеу.

Мектепке

дейінгі ұйым

кестесі

бойынша

ұйымдастыр

ылған оқу

қызметі. 9.15-10.30 9.35-9.50 9.55-10.10 Қоршаған ортамен таныстыру. Тақырыбы: «Ауладағы ағаштар» Мақсаты: Балабақша ауласындағы ағаштар мен бұталардың түрлері жайлы білімдерін қалыптастыру.Ағаштардың бөліктерін тауып,атай білу дағдыларын бекіту. Көрнекіліктер:суреттер,ағаштан жасалған бұйымдар. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Кел,балалар,күлейік! ҚМҰҚ. Тақырыбы: «Шама» Мақсаты: Балалармен биік-аласа, кең-тар,үлкен-кіші, ұзын-қысқа ұғымдарын қайталау.Шамаларды,заттарды салыстыра білуге үйрету.Ұғымдарды қалыптастыруға жаттықтыру. Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Табиғат пен адам арасындағы қарым – қатынас арқылы татулыққа, бірлікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. Бірнеше заттардың Көркем әдебиет Тақырыбы: «Күзде» өлеңі І.Байжұманова. Мақсаты: А) Күз туралы түсініктерін бекіту. Ә) Өлеңді тыңдап. Өз түсінігін жүйелі айтып беруге баулу. Б) Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты Алтын сауле таратты. Жарқырайды қаламыз, Жайнай түсті даламыз. Қайырлы таң, достарым! – Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? – Күз мезгілінің айларын кім маған айтып береді екен? Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Балабақша ауласындағы өсімдіктерге серуен» Мақсаты: Балабақшаның ауласындағы өсімдіктерді, ағаштарды, гүлдерді бақылау жасау, олардың өзіне тән белгілерін байқап, сиппаттай білуді үйрету.Серуенге шығып,көргендерін сөздік қорын жалпылаушы мағыналы сөздермен байыту. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Салем аспан Салем жер Салем балабақшам Салем мен. Жаратылыстану Тақырыбы: «Өсімдіктер әлемінде» Мақсаты: қоршаған табиғаттың сұлулығын байқауға үйрету. Міндеттері: ағаштың түрлерімен таныстыру. Ағаштарды ажыратып, атай білуді қалыптастыру (1-2 түрін) Еңбекті бағалай білуге,құрметтеуге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: ағаштардың суреттері. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты Алтын сауле таратты. Жарқырайды қаламыз, Жайнай түсті даламыз. Қайырлы таң, достарым! -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-

Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік! -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-Күз айларына қандай айлар жатады?Неше ай бар?Бір аптада неше күн бар?Күздің қандай ерекшеліктерін білесіңдер? Бүгін біз өткен сабағымызды қайталап отырып, ауламыздағы ағаштардың қалай өсіп өнетінің байқап жақынырақ танысамыз! — Балалар, Біздің туған табиғатымыз неше түрлі ағаштарға бай, биіктігін, көлемін, ұзындығын салыстыру. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Кел,балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік! -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-Күз айларына қандай айлар жатады? Тосын сәт: Есік қағылып, топқа қонжық келеді.Балалармен амандасады.(Балалар қонжықпен амандасады) Қонжық: Балалар мен сендерден көмек сұрай -Ал, осы күз мезгілінің ерекшеліктерін еске түсірейікші. Балалар қане күз туралы қандай тақпақтар білеміз? Айзере: Алтын, алтын сары алтын, Алтын күнде нұр жатыр. Ақ бидайды оратын, Алақай-ау күн жақын. Көктемде егін егетін, Күзде жинап беретін, Біздің дала бай дала, Алтын астық айнала. Бақдаулет: Карашы күз келді, күз келді, Сары алтын жауыпты іздерді. Құс біткен керуен түзеді, Көңілсіз неткен күз енді. Өте жақсы балалар, Сонымен күз мезгілі бізге қандай сый береді екен? Ендеше, балалар, -Балалар біздер күн сайын таңертең тұрып қайда келеміз? -Дұрыс айтасындар, бақшамызға келеміз. – Онда біз кімдерді көреміз, сендерді кім қарсы алады? – Дұрыс, балалар. – Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? – Күз мезгілінің айларын кім маған айтып береді екен? -Ал, осы күз мезгілінің ерекшеліктерін еске түсірейікші. Балалар мен сендермен балабақшамыздың ауласындағы өсімдіктері туралы әңгімелейік. Балабақшамыздың ауласында не өседі? Дұрыс айтасындар. Балабақшамызда ағаштар, өседі. -Балалар балабақша Күз айларына қандай айлар жатады?Неше ай бар?Бір аптада неше күн бар?Күздің қандай ерекшеліктерін білесіңдер? Балалар ағаштың түрлері өте көп.Олар – емен, қайың, үйеңкі, терек, шырша, жеміс ағаштары. Ағаш- тардың көп болғаны пайдалы, олар ауаны тазартады,жазда көлеңке болады.Ағаштарды орынсыз сындыр- май, түбін тазалап отырса олар әдемі болып өседі.Мына суретке қараңдар- шы, топырақ ағашты берік ұстап тұрады, ал мынау – діңі.Діңінен жан- жағына бұтақтары таралған. Бұтақтар- ында жапырақтар өседі.Өсімдіктерді, ағаштарды адамдар күтіп баптайды, түбін қопсытып су құяды.Сонда

қарандаршы, бақшамыздың ауласында неше түрлі ағаштар өсіп тұр. Кәне сендер қандай ағаштардың түрлерін білесіңдер? Балалар: Емен, қайың, үйеңкі, терек, шырша, ақ қайың, тобылғы, қарағаш, қарағай. Енді, балаларға осы өздерің атап шыққан ағаштар туралы мынадай өлең жолдарымен есімізде сақтайық: Қысында да шырайылы, Жасыл шырша ұнайды. Тау баурайы төменде, Өседі жас емендер. келдім,Маған заттардың үлкен -кіші,биік-аласа,ұзын-қысқа дегенді үйретіңдерші Тәрбиеші: қонжық сен жоғары шық,біздің балалар бәрін үйретеді. 2.негізгі бөлім.Балалар біз қонжыққа топтағы заттардан көрсетіп үйретейік. Батырхан ортаға шықта топтағы үлкен және кішкентай заттарды ата(Батырхан: доптар үлкен және кіщкентай)өте жақсы жарайсың! Айерке сен ортаға шығып биік және аласа заттарды ата (Айерке: шкафтар биік -аласа)өте бүгін біз І. Байжұманованың «Күзде» өлеңімен танысып, жаттаймыз. Күзде Алма пісіп, алмұрт түсіп, Күзде бақтар жайнайды. Құстар қайтып, қош айтысып, Қимас үнмен сайрайды. Балалар, өлеңде не туралы айтылған? (күз туралы) Жемістер қайда өседі? (бақта өседі) Құстар қай жаққа ұшып кетеді? (Жылы жаққа). Сергіту сәті: Жаңбыр, жаңбыр жауасың Жанымызға дауасың, Біз ойнайтын ауланың Тазартасың ауасын. Ғажайып сәт: Топқа қолында қопыраған қағаздары бар, басы салбырап Дымбілмес кіреді. Сәлеметсің бе, ауласы сендерге ұнай ма? Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық Қолымызды созайық Оңға қарай иіліп Солға қарай иіліп Белімізді жазайық Отырайық, тұрайық Біз тынығып алайық. Балабақшаға келеміз. -Апайларды көреміз Д\ о № 3«Қай жерде шырылдады?» Мақсаты: Дыбыстың қай жерден шыққанын анықтау.Алдын-ала дайындық жұмысы: Қоңыраушаны дайындайды. -Балалар біздің отырған үйіміз қалай аталады? -Балабақша ауласында қандай өсімдіктер өседі? -Балабақша деп өсімдіктер жақсы болып өседі.Бау – бақшада өсетін өсімдіктерді адамдар өздері егіп өнімін піскенде жейді. Мысалы: мынау алма ағашы, алма ағашында көптеген алмалар өсіп тұр. -Балалар өсімдіктер өсу үшін не істейміз? Бүршік жарып келе жатқан ағаштардың суретін көрсету. Олардың жапырақтары, көшеті, мұртшалары бар. Сабағы тарқылы көбейеді. Өсімдіктердің иісі болады, гүлдейді, жеміс береді. Олардың өсуіне жарық, ауа, ылғал қажет. Балалар біздің табиғат бұрышымыздағы бөлме гүлдерімізді суаратын кез де келіпті. Қанекей бөлме гүлдерін арнайы таяқшамен қопсытайық,

Қызыл күрең тобылғы, Қамшы сапқа қонымды. Ауыл сәні – терек, Терек – егі керек. Сырғалы қайың, ақ қайың, Баптайтын, күтіп сақтайтын. 3-4 балаға қайталап айтқызу. Ал, балалар, ағаштар туралы біраз мәліміттер алдық, енді сендерге, ағаштар қандай бөліктерден тұратынын айтып түсіндіремін: Тамыры, діні, бұтағы, жапырағы. Міне, мына суретке қараңдаршы, бірінші жер астында ағашқа жақсы жарайсың! Інжу топтағы ұзын-қысқа заттарды ата (Інжу: кубиктер ұзын -қысқа)жақсы Балалар кәзір алдарыңа ленталар беремін,сол ленталарды ұзынын бір бөлек,қысқасын бір бөлек, жуан-жіңішкесін бір бөлектеп жинайсыңдар.(балалар берілген тапсырманы орындайды. Сергіту сәті: 1 дегенде тұрайық, 2, 3, 4,- алақанды соғайық, Оң жаққа бұрылып, Сол жаққа бұрылып Бір отырып, бір тұрып, Біз жүгіріп алайық. Дымбілмес, сен мұнда қайдан жүрсің? Сәлеметсіз бе апай, сәлеметсіңдер ме балалар. Апай маған мұғалімім мына көкөністер мен жемістерді ажыратып алып кел деп тапсырма берген болатын. Ал мен болсам кайсысы көкөніс, қайсысы жеміс екенін айыра алар емеспін. Балалар, өтінемін, сендер маған көмектесесіңдер ме? Қане, балалар Дымбілмеске көмектесейік. Жемістер қайда өседі? (Ағашта) Жемістерді бізге кім атап береді? Көкөністер қайда өседі? (бақшада) Енді көкөніске нелер жататынын кім айтып береді? Міне, көрдің бе, Дымбілмес, біздің балалар айырып аталады Ағаш. Қортынды: Балаларды мадақтау.Оларды жұлдызшалармен марапаттау. Күтілетін нәтиже: Нені біледі: Балабақша екінші үйлері екенін; Нені игерді: Балабақша ауласының әсемдігін; Нені меңгергерді:Балабақшаның аулсындағы өсімдіктерді күтуді; суарайық, жапырақтарын сүртіп тазалайық. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі. Кіп – кішкентай ағаштар, Биік болып өседі. -Балалар ағашты сындырып табиғатқа жамандық жасауға болмайды. Оны біз қорғап, аялауымыз керек. Қ\о №1 «Шарларды жина» Мақсаты: балалардың шарлардың түсін,формасын айыра білуге үйрету. Сонымен балалар өсімдік жақсы өсу үшін, оны күту керекөмі, нән беріп тұрған тамыры орналасқан, ал, мынау діні, діңнен жан-жаққа бұтақтары таралған, бұтақтарынан дапырақтар өркен жаяды. Балалар, қараңдаршы біз өзіміздің отбасымызды осы ағаштың құрылысымен салыстырып көрейікші. Міне, мынау ағашқа өмір беріп тұрған тамыры – біздің ата-әжеміз, олар біздің әке-шешемізге өмір беріп тұр-діні, бұтақтар балалар сендерсіңдер, сендерің бауырларың. Көріңдерме, табиғаттағы 5 дегенде асықпай, Орнымызды табайық. Д\о № 5«Кім шапшаң?» Мақсаты: Есту қабілетін дамыту.Балаларды дауысқа еліктіру. Қортынды – Жарайсыңдар балалар, өте тапқыр екенсіңдер. Қонжық біздің балалардың білімге деген құштарлығын байқаған боларсың. Сен де біздің балалардан көп нәрсе үйренген шығарсың Қонжық: балалар сендерге көп рахмет.Енді мен қайтайын сау болыңдар – Балалар мен сендерге беретін айтып берді. Енді сенің қалай түсінгеніңді тексеріп көрейік. Көкөністің суреттерін себетке саламыз, ал жемістерді шыны ыдысқа саламыз. Сен тақтаға шығып орындайсың, ал балалар орындарында отырып орындайды. (Балалар алдарындағы карточканы алып айырып салады) Кане, балалар, Дымбілмес тапсырманы дұрыс орындады ма, тексеріп көрейік. Қатесі болса түзетеміз. Жақсы балалар тапсырманы жақсы орындап шықтыңдар, Дымбілмеске көмектестіңдер.Енді алдарыңдағы дәптердің бетін ашып, келесі тапсырманы орындайық. Дымбілмес, сенде Дене тәрбиесі(пән жетекшісінің жоспарымен) өсімдіктердің өсуін үнемі бақылап жүріңдер! Қортынды:Балаларды ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы қатысқаны үшін қол шапалақтау арқылы мадақтау. Күтілетін нәтиже: Біледі: қоршаған табиғат сұлулығын байқайды. Игереді: өсімдіктердің әртүрлі болатынын. Меңгереді: өсімдіктердің пайдасы туралы.

барлық нәрсе бір-бірімен үндесіп байланысып жатады екен. Тәрбиеші: — Балалар, ағаштардың бізге сән береді және көлеңке береді ауаны тазартады. Балалар: Бақшамызға ағаштар сән береді және көлеңке береді ауаны тазартады. Көрдіңдерме, балалар, ағаштар біздің өмірімізге ауадай қажет екен. Сондықтанда ағатарды аялап, оларға қамқорлық жасап көбейту керек. Сергіту сәті. Биік болып өсеміз, сыйлықтарым бар. (балаларға смайликтер беріледі)Балалар сендерге көп – көп рахмет! Күтілетін нәтиже: Білу : Балалар санауды біледі. Меңгеру: заттарды салыстырып аталуын біледі. Игеру: жалпақ заттар мен жіңішке заттарды ажырата алады. балалармен бірге келесі тапсырманы орындап көр. Дәптермен жұмыс: Берілген тапсырмадағы көкөністерді тауып, қоршап белгілеу. Балалар, күзде пісетін көкөніс пен жемістер де, орылған егіндерде барлығы үлкен еңбектің арқасында келеді. Біз оларды күтіп-баптасақ, жемістер бізге мәуесін береді. «Еңбекпен келген жемістің дәмі тәтті» деген мәтел осыдан қалған. Қортынды: Балаларды оқу қызметіне жақсы қатысқандары үшін,смайликтер беріп мадақтау. Күтілетін нәтиже: Нені білу керек Берілген сұрақтарға жауап беруді Нені игереді : өз ойларын анық,жүйелі айтуға. Орыс тілі (пән жетекшісінің жоспарымен) Мүсіндеу(пән жетекшісінің жоспарымен)

Жапырақтай жайқылап. Табиғатты сүйеміз, Шетімізден шеберміз. Денемізді тік ұстап, Билеп-билеп аламыз. Қ\о № 2«Марғаулар мен күшіктер» Мақсаты:балаларды шапшаңдыққа,ептілікке үйрету. Қортынды: Балаларды оқу қызметіне белсене араласқаны үшін жеке-жеке мадақтау.Оларды көңілді смайликтермен бағалау. Күтілетін нәтиже: Біледі: қоршаған табиғат сұлулығын Музыка (пән жетекшісінің жоспарымен) Нені біліеді : жаңа сөздердің мағынасын. Дене тәрбиесі(пән жетекісінің жоспарымен)

байқайды. Игереді: ағаштарды баптауды Меңгереді: өсімдіктердің пайдасы туралы. Дене тәрбиесі ( пән жетекшісінің жоспарымен) Сурет(пән жетекшісінің жоспарымен)

Серуен 10.10-11.55 Картотека№1 Жаңбырды бақылау. Мақсаты:Жаңбыр туралы түсініктерін қаоыптастыру. Картотека№2Гүлбақты бақылау. Мақсаты:Балалармен бірге гүлбақты бақылау.Өсіп тұрған гүл шоғының сабағын,жапырағын,гүлін ажырата білуге үйрету Картотека№3 Жапырақтардың түсуін бақылау. Мақсаты:Балаларға ағаш жапырақтарының түсуі туралы түсінік беру.Ағаштарды бақылаудан бастаймыз.Жапырақтар қайда өсіп жатыр?Олардың түстері қандай? Картотека №8 Қазан айындағы ауа райын бақылау. Мақсаты:Балаларға күз суытып келе жатқанын,ызғарлы қыстың жақындап келе жатқанын айтып түсіндіру. Картотека№9 Ауа райын бақылау. Мақсаты: Балаларға күзде ауа райы өзгеретіні жайлы түсіндіру.Сол күнгі ауа райына бақылау жасау.

Серуеннен

оралу 11.55-12.00 Балалардың дұрыс шешінуін шкафқа Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс орналастыруын Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс Серуеннен

оралу 11.55-12.00 Балалардың дұрыс шешінуін шкафқа Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс орналастыруын Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс орн

киімдерін орналастыру.Гигиеналық талаптарды орындалуын қадағалау. орналастыруын қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау. қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау. орналастыруын қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау. қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау.

Түскі ас 12.00-13.00 Астарың дәмді болсын! Ұқыпты ішуге тәрбиелеу. Астарың дәмді болсын!Сорпаның дәмді екенін айтып,тамаққа назарларын аудару Астарың дәмді болсы!Ботқада дәрумендердің бар екенін айтып,тауысып ішуін қадағалау. Астарың дәмді болсын!Үстел басында тыныш отыруға үйрету. Астарың дәмді болсын!Тамақты дұрыс асықпай ішуін қадағалау.

Тәтті ұйқы 13.00-15.00 Балаларға «Шалқан» ертегісін айтып,ұйқыға жатқызу. Балаларға «Бауырсақ» ертегісін айтып беру. Балаларды жай әуен тыңдау арқылы тәтті ұйқыға жатқызу. Балаларды ұйқыға жатықызу.«Мақта қыз бен мысық» ертегісін айтып беру. Балаларды ұйқыға жатқызу.Оларға «Түлкі мен тырна» ертегісін айтып беру.

Біртіндеп

ұйқыдан

ояту,ауа,су

шаралары 15.00-15.30 Таңертеңгі жаттығулар кешені№ 1 1.Төсекте жатып жасайтын жаттығулар(2-3 минут) Созылу.Б.қ. арқада жатып қолымызды жоғары көтеріп басымыздан асырып төсекке түсіреміз,көзімізді ашып жұмамыз. 2.Өзімізді уқалау.Күзде күн суыды,молдас құрып отырып алақанымызды уқалап жылытамыз,жылы алақанымызбен бетімізді жуамыз 3.Майтабанның алдын алу.Арнайы жолдармен жүру,дымқыл жолмен жүру. Орындыққа отырып екі аяғымызды алдыға созып башпайларымызды бүгу,босату.

Ойындар,де

рбес әрекет 15.30-16.45 Үсте үсті театры «Бауырсақ» ертегісі Дидактикалық ойын№6 «Қауырсынды тауып ал» Мақсаты: балаларды қызыл,жасыл,сары түстерді дұрыс Вариативтік бөлік Кел билейік (пән жетекшісінің жоспарымен) Вариативтік бөлік Ағылшын (пән жетекшісінің жоспарымен) Қимылды ойын№4 «Қабырғалы тақтайдан өт» Мақсаты:балалардың денелерін тік ұстауын,тепе теңдікті сақтауын,дұрыс деи алуын дамыту.

атауға және ажыратуға үйрету.

Бесін ас 17.15-18.30 Астарың дәмді болсын! Ұқыпты ішуге тәрбиелеу Астарың дәмді болсы!Ботқада дәрумендердің бар екенін айтып,тауысып ішуін қадағалау. Астарың дәмді болсын!Қасықты дұрыс ұстап, тамақты төкпей ішуге уйрету. Астарың дәмді болсын!Ботқаның атын уйрету.Ас ішіп болғасын ас қайыруға уйретуіп отыру. Астарың дәмді болсын! Тыныш отырып тамақтануға баулу

Серуенге

дайындық Балаларды мұқият киінуін қадағалау.Күннің суық екенін ескерту. Көмекші тәрбиешінің көмегімен балалардың дұрыс киінуін қадағалау Даланың салқын екенін ескертіп,мұқият киінуін қадағалау Балаларды қатарға тұрғызып дұрыс киінуін,түймелерінің салуын қадағалау Балалардың мұқият киінуін қадағалап қарау

Серуен Картотека№2 «Бұлтты бақылау» Мақсаты:Бұлттың түзілуі және олардың түрлерін шарпы,будақ,қабатты бұлттарды ажырату. Картотека№3 «Жылы жаққа қайтқан тырналарды бақылау» Мақсаты:Күзде тырналардың жылы жаққа кететіндігін түсіндіру Картотека№4 «Желді бақылау» Мақсаты:Желдің түрлерімен таныстыру. Картотека№5 «Көшедегі машиналарды бақылау» Мақсаты:Көшедегі машиналардың жүрісін бақылау.Олардың түрлерімен таныстыру. Картотека№6 «Құстардың қысқы тіршілігін бақылау» Мақсаты:Құстардың күзгі тіршілігін қадағалай отырып,кейбіреуінің жылы жаққа ұшып кететіндіг туралы түсінік беру

Балалардың

үйге қайтуы Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету.Жуынып,таза келуін ескерту.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *