Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы жібек жолының рөлі.
Ұзақ марзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Қ.Аманжолов атындағы жом
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А.Джанбаева
Сынып: 6б сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:0 |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы жібек жолының рөлі. | ||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарды нығайтудағы орнын анықтау. | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: | – «Ұлы жібек жолы» cөзінің шығу тарихын білу.
– Карта да Ұлы Жібек жолының сауда тармақтарын көрсету; – Халықаралық қатынаста Ұлы Жібек жолының маңыздылығын талдау.Бүгінгі күнмен байланыстыру. |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: | Білу, түсіну, жинақтау , талдау.
«Ұлы жібек жолы» cөзінің шығу тарихын біледі. – Карта да Ұлы Жібек жолының сауда тармақтарын көрсете алады; – Халықаралық қатынаста Ұлы Жібек жолының маңыздылығын талдайды.Бүгінгі күнмен байланыстырады. |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Ұлы Жібек жолы, Керуен жолы, Көш, Тауар, Жібек, Сауда,Көпес Оқушыларға сұрақтар қоя отырып, диалог қалыптастырамын. 1. Ұлы жібек жолы дегеніміз не? 2. Керуен жолындағы негізгі тауар? 3. Көпестер қаласы атанған қай қала? |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Ұлы жібек жолының тарихи маңызын анықтап және қазіргі күнмен байланысын зерттейді
Құндылықтар: – патриотизм – отансүйгіштік – өз халқы үшін мақтаныш – ұлттық сана – сезім |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Дүниежүзі тарихы, география | ||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Қыпшақ хандығының қоғамдық құрылысы, әлеуметтік құрылымы, шаруашылығынсалыстырып, ортақ белгілерімен ерекшеліктерін ажырата алады. | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
12 минут |
Б Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
«Шаттық шеңбер» құрып бүгінгі сабаққа бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлау. М Оқушылардың назарына суреттер ұсынылады.Оқушылар қалаған суретін алады,суреттің артында Ұлы,Жібек Жолы деген сөздер жазылған.Сол арқылы топтардың аты шығады. Оқушылар 3 топқа бірігеді 1топ Ұлы 2топ Жібек 3топ Жолы Үй тапсырмасы «Кофе таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылау сұрақтар (7мин) 1. ХІғасыр басында Қимақ қағанатының жері толығымен кімдердің қолына өтті? 2. «Қапшақтар даласы» атанған аймақ 3. Половшылар деген кімдер? 4. Қыпшақтардың этникалық құрамы неше бөліктен тұрды? 5. Ялангут деп кімдерді айтқан – 6. ХІ-ХІІІғ ортасы 7. Орыс саяхатшылары П.Карпини мен Рубрук қыпшақтар туралы не айтқан? 8. Жатақ дегеніміз? Б «Миға шабуыл» әдісі оқушылар Суретке әңгіме құрастырады.
Не білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар қою. Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз? Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? деген сұраққа оқушылардың болжамын сұрау. Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады. М Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру. Б. «Ой шақыру» бейнематериалмен жұмыс БЫМ «Ұлы жібек жолы» туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіп, төмендегі сұрақтар қойылады. |
А 3формат парағы
АКТ Маркер, стикер,ҰЖЖ карта, плакат суреттер |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
23 минут
|
– Не көрдің?
– Не естідің? – Не сезіңдің? – Не ойлайсың М. Оқушыларға ҰЖЖ-ның құрылу тарихын Қазақстандағы тармақтарын картаның көмегімен түсіндіріп өтемін. Білу түсіну. Т «Сәйкестендіру» А3 парақшаға берілген сөздерді сәйкестендіріп, «Карусель» әдісі арқылы топтар бір-бірінің жұмысы тексеріп бағалайды.
Ф. Қолдану Т\ Картамен жұмыс 1топ Жетісу-Ұлы жібек жолының Шығысқа шығатын басты қақпасы 2топ Оңтүстік Қазақстан –Ұлы жібек жолының батысқа шығатын қақпасы 3топ. Кластер ҰЖЖ-бойымен тасылатын тауарлар тізімін жазыңыз.
Ф. Дискриптор: ҰЖЖ бойымен тасылатын тауарлар тізімін жазады ҰЖЖ-ның Шығысқа шығатын,батысқа шығатын қақпасын картада белгілейді
Синтез Ж. Жұмыс Тарихи диктант Кілтсөздердітиісті бос орынғақойыңыз . Кілт сөздер: К.Рихтогафен, Жібек , б.з.б ІІғ ортасы,, Си Линг-чи, Аспан асты(Кілт сөздерге қажетті жалғау қосыңыз). Жібек жолының атауы ___ саудасына байланысты шыққан. Жібек жолының халықаралық қарым қатынаста жандана бастаған кезі ___ басталған. Қытай аңыздары бойынша ең алғаш алынған жібек жіп ____ патша ханымға тәуелді болды. Шай ішу кезінде патша ханым шыны аяғына ағаштан жібі шығып тұрған құрт түсіп кетеді, сосын құрттың жібін тарқатып алады, солай алғашқы жібек жіп алынады, ал Си Линг-чи император әйел осы үшін ризашылық ретінде _____ империясының құдайын тұрғызды, оның құрметіне осы күнге дейін Қытайдың көптеген аудандарында жыл сайын ғұрыптық мейрамдар өткізіледі. Ең ежелгі халықаралық сауда жолына 1870 жылы неміс географы _______«Жібек жолы» деген атау берген болатын. Ф Дискриптор: Алған білімдерін саралап жазады |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
10мин
|
Талдау, жинақтау, баға беру : Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын талдау
Ф – Нақты дәйектермен салыстырмалы талдайды – Өз пікірін еркін жеткізеді. – Бүгінгі күнмен байланыстырып, ертеңге болжам жасайды. Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолы-адамзаттың ұлы жетістігі» тақырыбында эссе жазу. Критерийі: – эссе тақырыбының мазмұнындағы мәселелерді түсінуі; – эссе тақырыбына мазмұнының сай келуі; – эссенің мазмұны өзекті мәселе бойынша жеке ойын білдіруі тиіс. Жетістік жолы:
Бүгін мен білдім Өзегелерге көмек бере алдым Маған қиындық тудырды |
||||||||||||||||||||||||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? Кейбір оқушыларға: Венн диаграммасы
Барлық оқушыларға: «Балама тест»
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
АКТ – ны ережеге сай дұрыс қолдану |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия | |||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2. Осы сабақтаң барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге газар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||