Басқатырғыш тапсырмалар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: №7 ЖОББМ
Мұғалімнің аты-жөні : Л.Аманбаева
Қатысқандар:10 Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 3
Сабақ :5 бөлім |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Басқатырғыш тапсырмалар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептерді, ребустарды шешеді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Сандық есептер мен басқатырғыш тапсырма-ларды шығарту. Басқатырғыш тапсырмалардағы заңдылықтарды тапқызып, сол заңдылықтарға сүйеніп тапсырманың жауабын іздеу арқылы логикалық ойлауын дамыту. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерилері | Белгілі бір заңдылыққа сүйеніп бас-қатырғыш тапсырмаларды шешеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Жауапкершілік, қарым-қатынас құндылықтарын дамыту. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім | Заңдылықтар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы
2 минут
3 минут
5 минут |
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.
«Ертеңгілік шеңбер» Амансың ба, Алтын Күн! Амансың ба, Көк Аспан! Амансың ба, достарым! Сендерді көрсем қуанам. -Денің сау болсын, ауырма! -Таза бол! -Спортпен шұғылдан! Сәлеметсіз бе, апай? Сәлеметсіз бе, ағай? Күндей жадырап, Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір таза көңілмен, Бүгінгі сабағымызды бастайық.
Фигураларды таңдау арқылы екі топқа бөлінеді.
1-топ 2-топ
Өткенді тақырыпты бекіту -Балалар біз өткен сабақта Заңдылықтар тақырыбымен танысқан болатынбыз. Заңдылық- сандар немесе фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасу ережесі. -Өткен сабағымызды қортындылау үшін сіздерге тапсырма беріледі. “Фигуралар тізбегі” Белгілі бір заңдылыққа сүйене отырып, фигуралар тізбегін жалғастыр.
-Балалар , қарайықшы мұнда бізге қонжық хат әкеліп тұр екеню Ендеше хатта не жазылғанын, кімнен келгенін мен сіздерге таныстырайын.
(МК;Ж) Жаңа сабақ “Басқатырғыш тапсырмалар” Басқатырғыш тапсырмалар — бұл тапқырлыққа үйрететін қиын әрі қызықты тапсырмалар. Қызығушылықты ояту. “Ұрылар мен кемпір” деп аталатын ертегі есеп Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып, ел жайлауға көшкенде жұртта қалған, сүйенері жоқ кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келіпті. Кемпір: “Бұлар менің жалғыз сиырымды ұрламақ болған екен, мен де оларды алдайын”, — деп ойлайды. Сөйтіп, бір шелек суды сапырып отырып: “Сапырып-сапырып, Арманға бер, Құйып-құйып, Алмасқа бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іш те, маған бер”, деген өлең айтыпты. Мұны естіген ұрылар: “Қой, мұнымыз болмас, үй толы кісі екен әрі бізден көп екен, кетейік”, — деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде неше адам болған? Жауабы:10 адам.
Берілген тапсырмада оқу-шылар цифрларды әріптерге сәйкестендіре отырып, сөздерді тауып оқиды.
-Өте жақсы, балалар. Бұл басқатырғыш тапсырмалардың бірі болатын.
Компьютердің артында жазылып тұрған сандар үштігін толықтырып орындаған кезде қай компьютердің қай тоқ көзіне қосылып тұрғанын анықтауға болады. Әрбір оқушының тапсырманы өз бетінше орындауын ұйымдастырыңыз. Жауабы: а) 2; ә) 3; б) 1.
Кестедегі сандарға байланысты заңдылықты тап. Заңдылыққа сүйеніп, келесі кестелерді толтыр.
|
Слайд
Топқа бөліну
Қонжық, Аяз атаның хаты
Қима қағаздар
Бағалау:
Жарайсың Бәрекелді
ойлан
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
7 мин
Сергіту сәті 2минут
5минут
Топтық жұмыс
7минут
Бекіту тапсырмасы
3 мин
Сабақтың соңы 1 мин |
“Цифрларға сәйкес әріптерді тап”
Төмендегі ұяшықтарға жасырын сөзді жаз.
Дескриптор: Белгілі бір заңдылыққа сүйене отырып, жасырын сөзді табады. -Балалар, сабақ уақытында дем алу жаттығуын жасауға бола ма? /Иә, сергіту жаттығуы арқылы/ -Ендеше, бәріміз орнымыздан тұрып, сергіту жаттығуын жасайық.
“Заңдылықты тауып, сиқырлы шаршыны толтыр.”
Тапсырма логикалық ойлауын және байқағыштық дағдысын дамытады. Шаршының әрбір жолындағы және бағанындағы сандарды қайталанбайтындай етіп орналастыру керек.
Жауабы: бірінші жолда: 2; екінші жолда: 5; үшінші жолда: 3, 4; төртінші жолда: 5; бесінші жолда: 2.
(МК) Рефлексия
|
Дәптермен жұмыс
Бағалау:
Жарайсың Бәрекелді
ойлан
Қима қағаздар.
Бағалау:
Жарайсың Бәрекелді
ойлан
сандар жазылған кеспе қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру:
Қабілеті жоғары оқушылар сұрақтарды өз бетінше құрастыра алады.
|
Түстермен бағалау
Стикер |
Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды. Сабақ өз дәрежесінде өтті.
Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді.
Уақытты тиімді пайдаландым.
Жоспарға өзгерту енгізбедім. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Сабақтың соңында оқушылар:
басқатырғыштардың түрлері мен шешу тәсілдерін меңгереді. Оқушылардың тақырыпты қаншалықты түсінгенін білу үшін мынадай сұрақтар беріп, жауабын тың-даңыз: — Басқатырғыш тапсырмалар дегеніміз не? Тү-сіндіріп айт; — Оның басқа математикалық есептерден қандай ерекшелігі бар? — Басқатырғыштардың қандай түрлерін біле-сіңдер? — Басқатырғышты шешу сіздерге ұнады ма? — Басқатырғыштарды шешкенде неге сүйену керек? Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалау жұмысын өткізіңіз. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718