Цитология жасуша теориясы
«Өрлеу» БАҰО»АҚФ» СОҚ ПҚ БАИ
Ұлпа |
Қысқа мерзімді жоспар.
Сабақ 1
Тақырыбы:Цитология жасуша теориясы. Мектеп: СҚО, Ақжар ауданы,»Киев орта мектебі» КММ
Күні: 14. 09.17 Мұғалімнің аты-жөні: Идрисова Ботагоз Ертайевна
Сынып: 10 Қатысқандар: 7 Қатыспағандар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Цитология жасуша теориясы. | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген мақсаты | Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі.Цитология басқа ғылым салаларының дамуына ықпалын ашып айта алады. | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады:
Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Қазіргі заманғы цитологияның негізгі міндеттерін және жасушаны зерттеу әдістерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Цитология басқа ғылым үшін маңызын түсініп біледі.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Сабақ бойынша лексика мен термин сөздер: Цитология,липидтер,макроэлементтер,микроэлементтер,ультрамикроэлементтер,цитохимия,цитогенетика.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып | Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі,түрлерің ажырата алады.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар
1.Психологиялық жағымды-ахуал тудыру. «Өсімдіктер шеңбері». Оқушылар өсімдіктердің қасиеттіне тән өз мінез құлықтарын сипаттайды. 2.Топқа бөлу.Гүлдің құрылысы мен қанның құрылысы жазылған карточкаларды тандап алып екі топқа бөлінеді.
3. »Миға шабуыл»стратегиясы Сұрақтар қою арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту. -Жасуша сөзінің мағынасын аш? -Жасуша деген сөзді қалай түсінесіздер? -Жасуша қандай бөліктерінден тұрады? – Жасуша қалай көбейеді?
Қалыптастырушы бағалау.Жақсы,керемет
|
Ресурстар
Карточкалық суреттер
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5-минут
Сабақтың ортасы. Сын тұрғысынан ойлау 5мин
15мин
Дарынды және таланты балаларды оқыту. 15мин
Сабақтың соңы. 5-мин
|
4.ДЖИГСО» әдісі.Әр топ өз тақырып бойынша мәтінді оқып,топ ішінде талқылап,әр мүшенің,әр мүшенің атқаратын рөлін бөліп алып,постер жасап,оны қорғайды.Топта жұмыс істеу арқылы жаңа білім алады,топқа жеткізуге дайындалады. «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау: 5.Жеке жұмыс.Жұмыс парақшалары таратылады. А– деңгейді оқушылар сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.
В-денгейді.
Венн диаграмманы. Жасуша мен ұлпа ұқсастықтары туралы жазады, дәлелдейді. Ұлпа
С– деңгей: карточкалық жұмыс сұрақтарға жауап береді. 1.Цитология ғылымы нені зерттейді? 2. Жасушаның зерттеудің қандай әдістерін білесіңдер? 3.Қазіргі заманғы цитологияның негізгі міндеттері? 4.Цитогенетика нені зерттейді? Жұмыс парағы Оқушының аты –жөні—————————
6 Рефлексия «Алма ағаша» Сабақтан алған әсерін алманың түсіне қарай бағалап жабыстырады стикерлер түстерімен.
Ұй жұмысы.ЭССЕ Жасуша тарихы. |
Оқулық,ватман, түрлі-түсті маркерлер
Таратпа кағаздары
Таратпа парақтары |
||||||||||||||||||||||||||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс. | ||||||||||||||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушылар: Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазіргі заманғы цитологияның негізгі міндеттерін және жасушаны зерттеу әдістерін біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Цитология басқа ғылым үшін маңызын түсініп біледі. Оқушылардың ойлау қабілетінің жүйріктігін,сөздік қорын дамыту мақсатында терминдермен жұмыс тәсілін қолданамын.Сабақтың мақсатын анықтау үшін Миға шабуыл тәсілі бойынша сұрақ қою арқылы ойларын жылдам дамытуға болады.Ал сабақты менгеру мақсатында Джигсо әдісін және оқушылардың қабілеттеріне қарай денгейлік тапсырмаларды беремін.Осы барлық әдістерді қолдану аясында оқушылардың ойлау дағдылары дамып,терең және жылдам ойлауына септігін тигізеді. |
Қалыптастырушы бағалау,Бас бармақ,бағалау парақшасы бағалаймын, және бірін-бірі бағалауға үйрете аламын. Бір-бірін бағалаған кезде оқушылар,өз білімінің денгейін анықтайды,және өз білімін басқа оқушымен ойымен салыстыра алуды үйренеді. Қате жіберген жерлерін түсінеді,әділ бағалауға дағдылынады. | Биология кабинетінде жұмыс ережелерін сақтау,көңіл-күйлерін қадағалап отыру. | ||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарымда қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікірінізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыныздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап берініз. | |||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты болды(оқыту да,оқу оқуды да ескерініз?) 1 2 Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқыту да, оқуды да ескеріңіз?) 1 2 Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||
Түсініктеме: Қазіргі уақытта жаңа оқыту әдістерін пайдалану барысында, ең басты міндет сапалы білім беру.Оқушылардың сапалы білім алуына, қазіргі кезде маңызды іс-әрекеттерді зерттеуді қажет ететінің білу қажет.Осы оқу барысында мен қысқа мерзімді жоспарды құрадым.Биология пәнің 10-сыныпты тандап алдым. Биология пәнінен « Цитология және жасуша теориясы» атты тақырыпты алдым. Мен өзім ең бірінші тапсырмада Сын тұрғысынан ойлау модулін алдым,себебі: бұрынғы сабақтарымда оқушылар өз ойын,еркін жеткізуге қиналатын,айтар ойы қалай шығар екен,дұрыс айта алмасам деп қысылатын. Сол себепті оны болдырмау үшін осы модульды алып отырмын. Ең маңызды іс-әрекетім оқушыларды топқа бөлу талдау, оқушылардың түсінігін жетілдіру,оқушыларды ынтымақтастыққа,татулыққа, бір-бірін пікірін тындау арқылы арттыруды көздеп отырмын.» Сыни тұрғыдан ойлау» тақырып бойынша қойылған сұрақтарға оқушылар жауап беріп сабақтың тақырыбын ашады. Терең ойлануына ықпал жасау. «Миға шабуыл»әдісі арқылы сұрақ қою арқылы пысықтау,оқушылардың қызығушылығы арттады ой өрісі дамиды.Әрі қарай 2-тапсырма «Джиксо» әдісі» өз алған тақырыпшаларын оқып,талдап түсінгенің постерге салады және оны қорғайды. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Денгейлік тапсырмаларды орындау барысында ,әр берілген тапсырмалар олар:А-денгей сәйкестендіру,В-денгей Венн диаграмма,С-деңгей жоғарғы денгейдегі сұрақтар оқушылардың қабілетіне сай болуы тиіс. Денгейлік тапсырманы орындау барысында оқушылар өз берілген тапсырманы нақты орындап түсінеді,оны жақсы орындай алады. Сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында ықпал жасаймын. Баланың дарындылығы мен талантты жақтары зерттеу,іздену арқылы жүзеге асырылады,әрқашан мұғалім көмекші ретінде жүруі керек,алған ақпараттарын шектеліп қана қоймай,әрі қарай терең білімін жетілдіру, мақсатында қол жеткізіп нәтижеге жету. Осы тапсырманы орындау барысында,ойлау қабілеті,сөйлеу мен тындау дағдылары дамиды.Бағалау кезінде оқушылар сабақтан алған әсерлерін алманың түсіне қарай бағалайды. Осы барлық әдістерді қолдану аясында оқушылардың ойлау дағдылары дамып, терең әрі жылдам ойлауына септігін тигізеді, сабаққа деген қызуғушылықтары ой-өрістері арттады.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718