7 «Г» сыныбы Әдебиет Қазып айтқан Қазыбек

 

 

 

Мектеп:   №262  мектеп- гимназия

 

Күні: 21.11.19ж. Мұғалімнің аты-жөні:Дабылова Альбина
СЫНЫП: 7 «Г»  сынып Қатысқандар :   25

 

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Қазып айтқан  Қазыбек
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Оқылым бойынша мәтін   мазмұнын меңгереді.
Оқушылардың  басым бөлігі:
Мәтін желісіне талдау жасайды.
Кейбір оқушылар:
Шығармадағы оқиға желісі мен  кейіпкерлерді салыстырады.
Ойлау деңгейі Талдау, қолдану, бағалау
Бағалау критерийі 1.Мәтіндегі  негізгі ойға лайық проблемалық сұрақ дайындайды

2.Кейіпкерлер іс-әрекетін    саралайды. Өзіндік ой түйеді.

 

 

Құндылықтарға баулу  

Отбасы және рухани  құндылықтарды бағалауға үйрету

 

 

Тілдік мақсат
Оқушылар : мазмұндау мәтінін біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер:           
Орхон- Енисей ескерткіштері,жыршы мен   жырау, жыр
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
        Жәдігер сөзінің түп төркінін қалай түсінуге болады?
          Шешен дегеніміз кім?
Жазылым бойынша ұсыныстар:

Шешендік  туралы жадынама

Пәнаралық байланыс  

Музыка өнері

Алдыңғы оқу

 

Қазыбек  би туралы  деректер
Сабақ барысы

 

 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

             Ресурстар

 

 

Сабақтың басы

8 мин.

 

 

2 мин.

 

 

2 мин.

 

 

 

4 мин.

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

Сыныпқа жағымды ахуал туғызу

Топқа бөлу

 

І.Ойтүрткі

Тыңдалым дағдысы бойынша   шешендік сөз   тыңдату

 

 

«Ашық пікір алаңы…»

 

Шешендік сөзде  не айтылған?

Оның тақырыбы не? Оның өзектілігі неде? Несімен құнды деп ойлайсың? Сен шешен болсаң    нені айтар едің?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейне таспа үзіндісі

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

32  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

10 мин.

 

 

 

 

 

 

10  мин.

 

 

 

 

 

7 мин.

 

 

 

 

2 мин.

 

2 мин.

 

1 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              ІІ.  Мәтінмен жұмыс

Топ алдында толғаса…

 

Оқылым дағдысы бойынша  толғау үлгілерімен танысады.

 

 

ІІІ.  Жыраулар  галереясы

Топтық жұмыс

 

І.      Қазыбек

ІІ.    Төле би

ІІІ.    Әйтеке

ІV.  Жиренше

 

ҚБ  .«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

    Шығармашылық жұмыс

   Мен егер  жырау болсам…

 

ҚБ. Дескриптор арқылы

 

 

Рефлексия

«Табыс сатысы»

 

Бағалау

 

 

Кейінгі  тапсырма

Қазыбек бидің шешендік сөздері

 

 

 

Бағалау критерийі дескриптор
 

 

шешендік сөз мәтіндері

 

 

 

 

 

 

Би өмірінен деректемелер

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме парақшалар

 

 

 

 

 

 

 

       
Қосымша ақпарат      

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

 

 

 

 

 

   

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа  сабақ туралы  өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы  Сіздің сабағыңыздың  тақырыбына  сәйкес  келетін  сұрақтарға  жауап беріңіз.

 

 

 

 

 
Қорытынды  бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды  да, оқуды  да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды  да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында  мен сынып  немесе жекелеген  оқушылар туралы менің келесі  сабағымды  жетілдіруге  көмектесетін  не білдім?

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *