Ауа-райы деген не?

Пән: Дүниетану

Мектеп: №1 Чернорецк орта жалпы білім беру мектебі

Мұғалім: Туленова Акмарал Сагатовна

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Елімнің табиғаты.

Сынып:1

Сабақтың тақырыбы Ауа-райы деген не?

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.2.3.1. Жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау.

 

 

Сабақтың мақсаттары:

 

Барлық оқушылар орындай алады:

Жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін біледі.

Көптеген оқушылар:

Өзіне тән белгілері бойынша жыл мезгілдерін анықтауды және салыстыруды үйренеді.

Кейбір оқушылар:

Жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізулерін әңгімелейді.

Бағалау критерийлері Жыл мезгілдерін салыстырады.

Жыл мезгілдеріне қатысты бос уақытты өткізу жолдарын түсіндереді.

Тілдік мақсаттар Оқушылар кеңістіктегі дүниені қоршаған ортаны және олардың орналасыуын сипаттайды.Үш тілде жыл мезгілдерін айтады.

ауа райы – погода – weather;

жыл мезгілдері – времена года – seasons; қыс – зима – winter;

көктем – весна – spring; күз – осень – autumn; жаз – лето – summer

Құндылықтарды дарыту Өз атамекеніне деген сүйіспеншілік сезімін ояту. Өзі тұратын елді мекенің мақтан етуге баулу.
Пәнаралық байланыс Өзін-өзі тану, жаратылыстану.

 

АКТ қолдану дағдылары Аудио жазба, слайд.
Бастапқы білімі Тұрғылықты елді мекендерін біледі.

 

Сабақтың жоспарланған кезеңі Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

Білу ойлау деңгейі

 

(Ұ)Шаттық шеңбері. «Гүлмен тілек» әдісі.

Балалар сиқырлы гүлді бір-біріне сыйлау арқылы сәттілік тілейді.

Топқа бөлу.

Балаларға жыл мезгілдерінің суреттерін ұсыну арқылы төрт топқа бөлу.

 

І-топ  Жаз           ІІІ – топ  Қыс

ІІ-топ  Күз    ІV–топ Көктем

 

Аудио жазба арқылы жаңбырдың,қардың,құстардың дыбысын тыңдату арқылы жаңа тақырыпқа шығу.

 

1-тапсырма (Т).«Галереяны шарлау» әдісі.

Оқушылар топпен постер жасайды.

Бағалау критерийі Дескриптор:

 

Жыл мезгіліне сай адам еңбегін біледі. – жыл мезгіліне сай суреттерді дұрыс қолданады.

– адамдардың еңбегін сипаттай алады.

Әр топ ортаға шығып өз постерін галереяға іледі.

(Қ)Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісімен бағалайды.

 

(Ж.Т)  2-тапсырма.

«Ойлан. Жұптас. Бөліс.»

 

Оқушылар жыл мезгілдерінің атауларын жеке, жұппен және топта талқылайды. Сұрақтарға жауап береді.

Жыл мезгілдері – времена года – seasons; қыс – зима – winter;

көктем – весна – spring; күз – осень – autumn; жаз – лето – summer

 

 

 

 

 

Бағалау критерийі Дескриптор:

 

Жыл мезгілдері

нің атауын үш тілде біледі.

– Жыл мезгілдерінің атауын үш тілде айта алады.

– Жыл мезгілдерінің атауын үш тілде жаза алады.

 

 

 

(Қ) Бармақ әдісі.

 

(Т)  3-тапсырма. «Елші» әдісі.

 

Әр топ өзінің жыл мезгілін арнайы белгілермен постерге түсіреді.

 

Бағалау критерий Дескриптор:

 

Жыл мезгілдеріне сай ауа-райының белгілерін белгілейді. – ауа-райына сай белгілерді біледі.

– ауа-райының белгілерін қолдана алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну ойлау деңгейі

 

 

 

 

 

(Т)  3-тапсырма. «Елші» әдісі.

 

Әр топ өзінің жыл мезгілін арнайы белгілермен постерге түсіреді.

 

Бағалау критерий Дескриптор:

 

Жыл мезгілдеріне сай ауа-райының белгілерін белгілейді. – ауа-райына сай белгілерді біледі.

– ауа-рауының белгілерін қолдана алады.

 

(Қ) «Білім ағашы» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

төрт түсті алма стикерлер, ағаш суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы Рефлексия: «Ашық микрофон» әдісі.

Кері байланыс орнату үшін балалар бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

 

 «Баспалдақ» әдісі арқылы сабақты бағалау.Түрлі түсті стикерлеріне аттарын жазып тақтаға іледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма.

 

Жыл мезгілдерін сәйкестендіреді.

Әр жыл мезгілінде бос уақытты қалай өткізетінін әңгімелейді.

 

 

 

 

Бағалау–оқушылардың материалды меңгеру  деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Бағдаршам,бармақ, білім ағашы, баспалдақ әдісі,гүлдер әдісі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерий Дескриптор:

 

Жыл мезгілдерінің атауын ажырата алады. -жыл мезгілдерінің атауларын атайды.

– жыл мезгілдерін әңгімелейді.

Бағалау:Екі жұлдыз бір тілек

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауы.

 

Интербелсен

ді тақтамен жұмыс істеу уақытын қадағалау, сабақ барысында

сыныптың жарықтануына көңіл бөлу.

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *