Төрт түліктің пайдасы

Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің пайдасы Мұғалімнің аты-жөні:Набиева Б.Қ.

 

СЫНЫП:  7 «а» Қатысқан оқушылар  саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары 7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің негізгімазмұның түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

7.3.5.1.Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

 
Сабақтың

мақсаты

– тақырып бойынша жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын  түсіну

– оқыған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

– мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын мәтіннен таба білу

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үйлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре алады.

Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдікмақсаттар Жаңа сөздер: жамылғы көрпелер, балқаймақ, асыраушысы, иленген терісі, ұшқалақ, жалы, киелі жануар.

Тірек сөздер:  көлік,  қазы – қарта,  жүні, жүк артса-көлік, шұбат, емдік қасиеті.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
АКТ қолдану АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Алдыңғы оқу Жылқы – ер қанаты
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

5  минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

1-топ «КӨКТЕР»     2-топ «ҚЫЗЫЛДАР»      3-топ «ЖАСЫЛДАР»                                               

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Шаттық шеңбері»

 

Үй тапсырмасын тексеру: Үй жануарлары туралы мақал-мәтел жаттап мағынасын ашу.

 

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқушылар барлықтарымыз тақтаға қараймыз. Оқушыларға үй жануарлары туралы бейнежазба көрсетіледі. Оқушылар берілген бейнежазбаның көмегімен жаңа тақырыпты болжайды

 

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

 

Оқушылар гүл шоғын ұсынып бүгінгі сабаққа бір-біріне жақсы, жағымды, мейірімді сөздер айтады.

 

https://youtu.be/aqdN8wBwXuE

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

Тыңдалым. Оқылым. Жазылым.Айтылым

Әр топқа төрт түлік туралы мәтін беріледі. Оқыған мәтіннің ішінен «Түртіп ал» әдісі арқылы үш бейтаныс сөздерді постерге жазады. «Әткеншек» әдісі: жазған постерді үш топ бір – бірімен алмастырып, түсіндірме   сөздік  арқылы түсінік береді.

Оқушылар төрт түлік туралы не білетінін БЛОБ ағашына жазады. Сіздер осы ағаштың қай деңгейінде екенін толтырасыңдар.

 

Бағалау критерийі: Тыңдаған мәтіндегі жаңа  сөздердің мағынасын түсінеді.

Дескриптор:   Білім алушы:

–          Бейтаныс сөздерді жазады.

–          Түсіндірме мен аударма сөздікпен жұмыс істейді.

–          Бейтаныс сөздерге түсінік береді.

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер

 

 

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

Төрт түлік туралы берілген мәтін бойынша

1-топ: төрт түліктен алынатын тағамдарды жазады;

2-топ: төрт түліктің шаруашылыққа тигізетін пайдасы туралы жазады;

3-топ: төрт түлікті пайдалану арқылы жасалатын бұйымдарды жазады.

Толтырылған кластерді әр топ ортаға шығып қорғайды.

Бағалау критерийі:

Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды.

Дескриптор:   Білім алушы:

– Тірек сөздердің мағынасын түсінеді.

– Төрт түлік туралы мәліметті сипаттай алады

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

 

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті “Қызыл гүлім – ай” Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорытыу

Берілген мәтін бойынша Сүттен жасалатын тағамдарды бірінші бағанға, еттен жасалатын тағамдарды екінші бағанға жазады. Ал үшінші бағанға жылқынық қатысуымен болатын жарыстар мен ойындар жазылады.

 

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

 

Кері байланыс

3 минут

«Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі

 

Чемодан – қажет ақпаратты алдым

Еттартқыш – алған ақпаратты өндеймін

Себет – маған керексіз ақпарат

Кері байланыс кемесі
Сабақтың соңы

5 мин

Оқушылар сіздер сабақтың басында ағаштың қай бұтағында болғанын толтырдыңдар. Ал енді сабақ соңында  ағашты толтырыңдар.  

 

 

Үйге тапсырма: 63-бет, 10 – тапсырма (берілген сұрақтарға оқыған мәтін бойынша жауап бер).
Рефлексия:Сабақта «БЛОБ ағашы», «Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі

«Бас бармақ» бағалауларын қолдандым.

Қорытындыбағамдау

 

 

3– жаңа сөз

 

 

 

 

 

1-топ

Төрт түліктен алынатын тағамдар

2-топ

төрт түліктің шаруашылыққа тигізетін пайдасы

3-топ

төрт түлікті пайдалану арқылы жасалатын бұйымдар

1-топ «КӨКТЕР»
 2-топ «ҚЫЗЫЛДАР»   
 3-топ «ЖАСЫЛДАР»

 

Қажет ақпаратты алдым Алған ақпаратты өндеймін Маған керексіз ақпарат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің пайдасы Мұғалімнің аты-жөні:Набиева Б.Қ.

 

СЫНЫП:  7 «а» Қатысқан оқушылар  саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары 7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің негізгімазмұның түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

7.3.5.1.Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

 
Сабақтың

мақсаты

– тақырып бойынша жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын  түсіну

– оқыған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

– мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын мәтіннен таба білу

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үйлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре алады.

Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдікмақсаттар Жаңа сөздер: жамылғы көрпелер, балқаймақ, асыраушысы, иленген терісі, ұшқалақ, жалы, киелі жануар.

Тірек сөздер:  көлік,  қазы – қарта,  жүні, жүк артса-көлік, шұбат, емдік қасиеті.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
АКТ қолдану АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Алдыңғы оқу Жылқы – ер қанаты
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

5  минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

1-топ «КӨКТЕР»     2-топ «ҚЫЗЫЛДАР»      3-топ «ЖАСЫЛДАР»                                               

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Шаттық шеңбері»

 

Үй тапсырмасын тексеру: Үй жануарлары туралы мақал-мәтел жаттап мағынасын ашу.

 

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқушылар барлықтарымыз тақтаға қараймыз. Оқушыларға үй жануарлары туралы бейнежазба көрсетіледі. Оқушылар берілген бейнежазбаның көмегімен жаңа тақырыпты болжайды

 

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

 

Оқушылар гүл шоғын ұсынып бүгінгі сабаққа бір-біріне жақсы, жағымды, мейірімді сөздер айтады.

 

https://youtu.be/aqdN8wBwXuE

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

Тыңдалым. Оқылым. Жазылым.Айтылым

Әр топқа төрт түлік туралы мәтін беріледі. Оқыған мәтіннің ішінен «Түртіп ал» әдісі арқылы үш бейтаныс сөздерді постерге жазады. «Әткеншек» әдісі: жазған постерді үш топ бір – бірімен алмастырып, түсіндірме   сөздік  арқылы түсінік береді.

Оқушылар төрт түлік туралы не білетінін БЛОБ ағашына жазады. Сіздер осы ағаштың қай деңгейінде екенін толтырасыңдар.

 

Бағалау критерийі: Тыңдаған мәтіндегі жаңа  сөздердің мағынасын түсінеді.

Дескриптор:   Білім алушы:

–          Бейтаныс сөздерді жазады.

–          Түсіндірме мен аударма сөздікпен жұмыс істейді.

–          Бейтаныс сөздерге түсінік береді.

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер

 

 

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

Төрт түлік туралы берілген мәтін бойынша

1-топ: төрт түліктен алынатын тағамдарды жазады;

2-топ: төрт түліктің шаруашылыққа тигізетін пайдасы туралы жазады;

3-топ: төрт түлікті пайдалану арқылы жасалатын бұйымдарды жазады.

Толтырылған кластерді әр топ ортаға шығып қорғайды.

Бағалау критерийі:

Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды.

Дескриптор:   Білім алушы:

– Тірек сөздердің мағынасын түсінеді.

– Төрт түлік туралы мәліметті сипаттай алады

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

 

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті “Қызыл гүлім – ай” Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорытыу

Берілген мәтін бойынша Сүттен жасалатын тағамдарды бірінші бағанға, еттен жасалатын тағамдарды екінші бағанға жазады. Ал үшінші бағанға жылқынық қатысуымен болатын жарыстар мен ойындар жазылады.

 

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

 

Кері байланыс

3 минут

«Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі

 

Чемодан – қажет ақпаратты алдым

Еттартқыш – алған ақпаратты өндеймін

Себет – маған керексіз ақпарат

Кері байланыс кемесі
Сабақтың соңы

5 мин

Оқушылар сіздер сабақтың басында ағаштың қай бұтағында болғанын толтырдыңдар. Ал енді сабақ соңында  ағашты толтырыңдар.  

 

 

Үйге тапсырма: 63-бет, 10 – тапсырма (берілген сұрақтарға оқыған мәтін бойынша жауап бер).
Рефлексия:Сабақта «БЛОБ ағашы», «Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі

«Бас бармақ» бағалауларын қолдандым.

Қорытындыбағамдау

 

 

3– жаңа сөз

 

 

 

 

 

1-топ

Төрт түліктен алынатын тағамдар

2-топ

төрт түліктің шаруашылыққа тигізетін пайдасы

3-топ

төрт түлікті пайдалану арқылы жасалатын бұйымдар

1-топ «КӨКТЕР»
 2-топ «ҚЫЗЫЛДАР»   
 3-топ «ЖАСЫЛДАР»

 

Қажет ақпаратты алдым Алған ақпаратты өндеймін Маған керексіз ақпарат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *