Шығармашылық жұмыстарды орындау
Түркістан облысы, Келес ауданы, «№39 Лесбек Жолдасов атындағы ЖОББМ» КММ
Көркем еңбек пәні . Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Шығармашылық жұмыстарды орындау
|
Мұғалімнің аты-жөні Тагаева Кунайим Манаповна
Күні.29.11.2019. |
||||||||||||
СЫНЫП: 8 | Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: | |||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 8.2.1.1 Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін өз бетінше өнердің көркем құралдарын анықтау,таңдау және қолдану. | ||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазақ халқының ежелден келе жатқан қолөнер туындыларын анықтайды
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Түрлі материалдармен қолөнер туындыларының жасау жолдарын таңдап , пайдалану барысы мен ерекшеліктерін ажырату Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: АКТ-ны қолдана отырып және түрлі ою-өрнектермен әсемдеп , өз идеяларымен шығармашылық жұмыстарды орындау. |
||||||||||||
Бағалау критерийі | Қазақ халқының ежелден келе жатқан қолөнер туындыларымен танысады
Түрлі материалдармен қолөнер туындыларын жасап, пайдалану барысы мен ерекшеліктерін ажыратады . АКТ-ны қолдана отырып және түрлі ою-өрнектермен әсемдеп , өз идеяларымен шығармашылық жұмыстарды орындайды . |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология :
Элементтер – оюдың бір түрі, орнамент – ою – өрнек Табиғи тері – натуральная кожа – leather Аппликация – (латын . Application- жапсыру )- бір морфеманың екінші морфемамен бірігуі . Нобай – (фр. Esquisse- алғашқы долбар сурет)- көркем сурет туындыларының ,құрылстардың, механизімдердің тұтас немесе жеке бөліктердің алдын -ала жасалған жоба суреті қолмен , маштабы көз мөлшерімен есептеліп жасалынатын сызба . Коллаж –(фран. collage – жапсыру , желімдеу )- бейнелеу өнеріндегі техникалық әдіс Сабақта қолданылатын сұрақтар 1.Қол өнер бұйымдарының түрлерін білесіңдер ме? 2. Олардың ерекшелігі туралы кім айтады ? 3.Киіздің жасалу реті? 4. Ши тоқу өнерін білетіндеріңіз барма ? 5. Қол өнер бұйымдарындағы оюлардың ролі қандай ?
|
||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Мәңгілік ел идеялары
-Жалпыға бірдей еңбек қоғамы -Жұмыс және шығармашылық , өмір бойы оқыту – Сұрақтарға жауап беру барысында білім алушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыру -Топпен жұмыс жасай отырып бір-бірлерінің ойын сыйластықпен тыңдау -«Мәңгілік ел » ұлттық идеясы аясында ұлттық қолөнерді жаңғырта отырып қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтарды арттыру |
||||||||||||
Пәнаралық
Байланыс |
· Өзін – өзі тану – қоғамға қызмет етуге бағытталған мәселелерді шешуде жеке тұлға құндылықтарын ,алған білімдерін іс жүзінде шығармашылықпен қолдану дағдыларын қалыптастыру.
· Қазақ әдебиеті- өнер туындылар туралы ізденеді · Қазақстан тарихы – қазақ халқының көне тарихы туралы зерттейді |
||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Бүгінгі тапсырмаларды орындау барысында алдыңғы сабақтарда алған білімдері мен дағдыларын одан әрі дамыту. Бұйымды жасаудың жеңіл түрлерін біледі . | ||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||
Сабақтың басы
10 минут
2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды түгелдеу
«Социометрия» әдісімен оқушылыарды топқа бөлемін . Қатысушылар өздерінің түстері , жұлдыз намалары , сүиікті түстері , тұрғылықты жерлері , аттарының бас әрпі т.с.с. арқылы бірін –бірі табады . Жүргізуші қандай белгі арқылы топқа бөлінетіндігін айтып отырады . Үй тапсырмасын пысықтау « Бір қадам алға …» әдісі арқылы өткен материалдарга байланысты сұрақтар қойамын . Жауап дұрыс болса бір қадам алға жылжиды , қате болса , бір қадам артқа шегінеді . Мұғалім столына жеткенше , бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып аламын . 1.Қол өнер бұйымдарының түрлерін білесіңдер ме ? 2. Олардың ерекшелігі туралы кім айтады ? 3. Ши тоқу , киіз басу , құрақ тоқыма тоқу өнерін білетіндеріңіз бар ма ? 4. Қол өнер бұйымдарындағы оюлардың ролі қандай ? Дескриптор · Сұрақтарға дұрыс дәлелмен жауап береді . · Ойларын жеткізеді · Қол өнер бұйымдарының ерекшеліктерін атайды ҚБ Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау – марапаттау арқылы , оқушылардың жауабын қолдап отыру «Өте керемет » , «Жақсы жауап », «Қалай ойлайсың, мына жауап дұрыс па? » Саралау – Оқушылардың сұраққа жауап беру қабілетіне қарай деңгейлеп тапсырмалар беремін . Қабілетті оқушының жауаптарына қарай сұрақтарды күрделендіремін , әлсәз оқушыларға деңгейіне қарап сұрақ бере отырып , жетелеуді және қабілетіне қарай оқушылардың бірін – біріне көмек беруіне ықпал жасап отырамын . |
Оқушылар түрлі-түсті стикерлерді өздеріне ұнайтынын таңдайды
|
|||||||||||
Сабақтың ортасы
10 минут
8 минут |
1. Топтық тапсырма .
Шығармашылық жұмыс орындау Тапсырма АКТ-ны қолдана отырып ,қол сөмкенің түрлеріне эскиз дайындап , оны қандай материалдардан дайындайтынын анықтай келе, оған технологиялық карта дайындайды , өлшеммен кесіп , сөмкені құрастырады . Ою –өрнектермен әсемдеп , өз идеяларымен шығармашылық жұмыстарды орындайды . Дескриптор · Жұмыстың ұқыпты болуы және бұйымның дұрыс пішілуі · Маериалдарды дұрыс таңдау · Жасалу жолын талқылау , түсіндіру , құрастыру ҚБ Әрбір дұрыс жауапқа стикер тарқату арқылы бағалау Саралау Көмекті қажет ететін оқушыларға «қарқын » тәсілін қолдана отырып , ойын жинақтау үшін уақыт беріледі , жылдам әрі ұқыпты жұмыс орындайтындар үшін қосымша сұрақтар немесе дереккөздермен жұмыс беремін . Шығармашылық жұмысты орындауда оқушылардың қабілеттерін ескере отырып , әр оқушының жұмысын қадағалап отырамын . Қабілетті оқушыға сөмкенің кейбір элементтерін безендіру тапсырмасы беріледі |
Қайшы,ою –өрнек лекалолары , ине , жіп ,ыстық желім ,бисер т.б.
|
|||||||||||
Сабақтың соңы
7 минут
Кері байланыс 3мйнут |
Кері байланыс
БББ стратегиясымен бағалау Оқушылар таратылған парақшаларға бүгінгі тақырып бойынша өз ойларын жазып шығады
|
Бағалау парақшасы | |||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз
басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз ? |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||||||
Сабақ барысында дарынды және қабілеті төмендеу , орта деңгейлі оқушылардың араласып отыруын қадағалаймын .
«Бір қадам алға …» әдісі арқылы өткен материалдарға байланысты сұрақтар қоямын .Жауап дұрыс болса , бір қадам алға Оқушылардың сұраққа жауап беру қабілетіне қарай деңгейлеп тапсырмалар беремін .Қабілетті оқушының жауаптарына қарай сұрақтарды күрделендіремін , әлсіз оқушыларға деңгейіне қарап сұрақ бере отырып жетелеуді және қабілетіне қарай оқушылардың бірін біріне көмек беруіне ықпал жасап отырамын . |
«Бір қадам алға …»әдісіне дескриптор · Сұрақтарға дұрыс дәлелмен жауап береді . · Ойларын жеткізеді · Қол өнер бұйымдарының ерекшеліктерін атайды ҚБ Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау – марапаттау арқылы , оқушылардың жауабын қолдап отыру «Өте керемет » , «Жақсы жауап », «Қалай ойлайсың, мына жауап дұрыс па? » Шығармашылық жұмыс орындауда мынадай дескриптор қолданылады · Жұмыстың ұқыпты болуы және бұйымның дұрыс пішілуі · Маериалдарды дұрыс таңдау · Жасалу жолын талқылау , түсіндіру , құрастыру ҚБ Әрбір дұрыс жауапқа стикер тарқату арқылы бағаланады және стикерді не үшін бергендігі айтылып отырады . Оқушыларды қолдау, марапттау , көмек беру сабақ барысында жүріп отырады |
Үшкір заттармен жұмыс жасағанда абай болу керектігін еске саламын . Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелері .
|
|||||||||||