Шығармашылық жұмыстарды орындау

Түркістан облысы, Келес ауданы, «№39 Лесбек Жолдасов атындағы ЖОББМ» КММ

 

Көркем еңбек пәні .  Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Шығармашылық жұмыстарды орындау

 

Мұғалімнің аты-жөні Тагаева Кунайим Манаповна

Күні.29.11.2019.   

СЫНЫП:  8 Қатысқан оқушылар  саны:

 

Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.1.1 Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін өз бетінше өнердің көркем құралдарын анықтау,таңдау және қолдану.
Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазақ халқының ежелден келе жатқан қолөнер туындыларын анықтайды

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Түрлі материалдармен қолөнер туындыларының жасау жолдарын таңдап , пайдалану барысы мен ерекшеліктерін ажырату

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: АКТ-ны қолдана отырып және түрлі ою-өрнектермен  әсемдеп , өз идеяларымен шығармашылық жұмыстарды орындау.

Бағалау  критерийі  Қазақ халқының ежелден келе жатқан қолөнер туындыларымен танысады

Түрлі материалдармен  қолөнер туындыларын жасап, пайдалану барысы мен ерекшеліктерін ажыратады .

АКТ-ны қолдана отырып және түрлі ою-өрнектермен әсемдеп , өз идеяларымен шығармашылық жұмыстарды орындайды .

Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология :

Элементтер – оюдың бір түрі, орнамент – ою – өрнек

Табиғи тері – натуральная кожа – leather

Аппликация – (латын . Application- жапсыру )- бір морфеманың екінші морфемамен бірігуі .

Нобай – (фр. Esquisse- алғашқы долбар сурет)- көркем сурет туындыларының ,құрылстардың, механизімдердің тұтас немесе жеке бөліктердің алдын -ала  жасалған жоба суреті қолмен , маштабы көз мөлшерімен есептеліп жасалынатын сызба .

Коллаж –(фран. collage – жапсыру , желімдеу )- бейнелеу өнеріндегі техникалық әдіс

Сабақта қолданылатын сұрақтар

1.Қол өнер бұйымдарының түрлерін білесіңдер ме?

2. Олардың ерекшелігі туралы кім айтады ?

3.Киіздің жасалу реті?

4. Ши тоқу өнерін білетіндеріңіз барма ?

5. Қол өнер бұйымдарындағы оюлардың  ролі қандай ?

 

Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел идеялары

-Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

-Жұмыс және шығармашылық , өмір бойы оқыту

– Сұрақтарға жауап беру барысында білім алушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыру

-Топпен жұмыс жасай отырып бір-бірлерінің ойын сыйластықпен тыңдау

-«Мәңгілік ел » ұлттық идеясы аясында ұлттық қолөнерді жаңғырта отырып қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтарды арттыру

 
Пәнаралық

Байланыс

·       Өзін – өзі тану – қоғамға қызмет етуге бағытталған мәселелерді шешуде жеке тұлға құндылықтарын ,алған білімдерін іс жүзінде шығармашылықпен қолдану дағдыларын қалыптастыру.

·       Қазақ әдебиеті- өнер туындылар туралы ізденеді

·       Қазақстан тарихы – қазақ халқының көне тарихы туралы зерттейді

Тақырып бойынша алдыңғы білім Бүгінгі тапсырмаларды орындау барысында алдыңғы сабақтарда алған білімдері мен дағдыларын одан әрі дамыту. Бұйымды жасаудың жеңіл түрлерін біледі .
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Сабақтың басы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды түгелдеу

«Социометрия» әдісімен  оқушылыарды топқа бөлемін . Қатысушылар өздерінің түстері , жұлдыз намалары  , сүиікті түстері , тұрғылықты жерлері , аттарының бас  әрпі т.с.с. арқылы бірін –бірі табады . Жүргізуші қандай белгі арқылы топқа бөлінетіндігін айтып отырады .

Үй тапсырмасын пысықтау « Бір қадам алға …» әдісі арқылы өткен материалдарга байланысты сұрақтар қойамын . Жауап дұрыс болса бір қадам алға жылжиды , қате болса , бір қадам артқа шегінеді . Мұғалім столына жеткенше , бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып аламын .

1.Қол өнер бұйымдарының түрлерін білесіңдер ме ?

2. Олардың ерекшелігі туралы кім айтады ?

3. Ши тоқу , киіз басу , құрақ  тоқыма тоқу өнерін білетіндеріңіз бар ма ?

4. Қол өнер бұйымдарындағы  оюлардың ролі қандай ?

Дескриптор

·       Сұрақтарға дұрыс дәлелмен жауап береді .

·       Ойларын жеткізеді

·       Қол өнер бұйымдарының ерекшеліктерін атайды

ҚБ Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау – марапаттау арқылы , оқушылардың жауабын қолдап отыру «Өте керемет » , «Жақсы жауап », «Қалай ойлайсың, мына жауап дұрыс па?  »

Саралау – Оқушылардың сұраққа жауап беру қабілетіне қарай деңгейлеп тапсырмалар беремін . Қабілетті оқушының жауаптарына қарай сұрақтарды күрделендіремін , әлсәз оқушыларға деңгейіне қарап сұрақ бере отырып , жетелеуді және қабілетіне қарай оқушылардың бірін – біріне көмек беруіне ықпал жасап отырамын .

 

 

Оқушылар түрлі-түсті стикерлерді өздеріне ұнайтынын таңдайды

 

 

Сабақтың ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

8 минут

1.     Топтық тапсырма .

Шығармашылық жұмыс орындау

Тапсырма АКТ-ны қолдана отырып ,қол сөмкенің түрлеріне  эскиз дайындап , оны қандай материалдардан дайындайтынын анықтай келе, оған технологиялық карта дайындайды , өлшеммен  кесіп , сөмкені құрастырады . Ою –өрнектермен әсемдеп , өз идеяларымен шығармашылық жұмыстарды орындайды .

Дескриптор

·       Жұмыстың ұқыпты болуы және бұйымның дұрыс пішілуі

·       Маериалдарды дұрыс таңдау

·        Жасалу жолын талқылау , түсіндіру , құрастыру

ҚБ Әрбір дұрыс жауапқа стикер тарқату арқылы бағалау

Саралау Көмекті қажет ететін оқушыларға «қарқын » тәсілін қолдана отырып , ойын жинақтау үшін уақыт беріледі , жылдам әрі ұқыпты жұмыс орындайтындар үшін қосымша сұрақтар немесе дереккөздермен жұмыс беремін . Шығармашылық жұмысты орындауда оқушылардың қабілеттерін ескере отырып , әр оқушының жұмысын қадағалап отырамын . Қабілетті оқушыға сөмкенің кейбір элементтерін безендіру тапсырмасы беріледі

Қайшы,ою –өрнек лекалолары , ине , жіп ,ыстық желім ,бисер т.б.

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

7 минут

 

 

Кері байланыс

3мйнут

Кері байланыс

БББ стратегиясымен бағалау

Оқушылар таратылған парақшаларға бүгінгі тақырып бойынша өз ойларын жазып шығады

 

«Білемін » «Білдім » «Білгім келеді  »
     
Бағалау парақшасы
 
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз

басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз ?

Бағалау- Сіз оқушылардың материалды  игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ барысында дарынды және қабілеті төмендеу , орта деңгейлі оқушылардың араласып отыруын қадағалаймын .

«Бір қадам алға …» әдісі арқылы өткен материалдарға байланысты сұрақтар қоямын .Жауап дұрыс болса , бір қадам алға

Оқушылардың сұраққа жауап беру қабілетіне қарай деңгейлеп тапсырмалар беремін .Қабілетті оқушының жауаптарына қарай сұрақтарды күрделендіремін , әлсіз оқушыларға деңгейіне қарап сұрақ бере отырып жетелеуді және қабілетіне қарай оқушылардың бірін біріне көмек беруіне ықпал жасап отырамын .

 

«Бір қадам алға …»әдісіне дескриптор

·       Сұрақтарға дұрыс дәлелмен жауап береді .

·       Ойларын жеткізеді

·       Қол өнер бұйымдарының ерекшеліктерін атайды

ҚБ Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау – марапаттау арқылы , оқушылардың жауабын қолдап отыру «Өте керемет » , «Жақсы жауап », «Қалай ойлайсың, мына жауап дұрыс па?  »

Шығармашылық жұмыс орындауда мынадай  дескриптор қолданылады

·       Жұмыстың ұқыпты болуы және бұйымның дұрыс пішілуі

·       Маериалдарды дұрыс таңдау

·        Жасалу жолын талқылау , түсіндіру , құрастыру

ҚБ Әрбір дұрыс жауапқа стикер тарқату арқылы бағаланады және стикерді не үшін бергендігі айтылып отырады . Оқушыларды қолдау, марапттау , көмек беру сабақ барысында жүріп отырады

 

Үшкір заттармен жұмыс жасағанда абай болу керектігін еске саламын . Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелері .

 

 
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *