Сабақтың тақырыбы: Қызғалдақты сақтайық!
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: «Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі»
|
Мектеп: Саумалкөл №2 мектеп- гимназиясы
Мұғалімнің аты- жөні: Жакенова Арайлым Сериковна |
||||
Сабақтың тақырыбы: Қызғалдақты сақтайық!
|
Күні: 11.10 | ||||
Сынып: 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) |
А.5.2.5.1.берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;
Ж.5.4.4.1.мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
||||
Сабақтың мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады:
Жетекші сұрақтарға жауап береді. |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Сұрақтарға лайықты жауап беріп, шағын диалогке қатысады. |
|||||
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасайды. |
|||||
Бағалау критерийі: | – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап береді;
– шағын диалогке қатысады; – тақырыпқа негізделген мәліметтерді жинақтапйды; – тақырып бойынша постер құрастрады |
||||
Тілдік мақсаттар: | Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты дауап беру.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қызғалдақ- тюльпан, талас- спор, көпжылдық- многолетний |
||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: қызғалдақты сақтайық, көктем кезінде, көп гүлдер, раушан гүлі, қалампыр
Талқылауға арналған сұрақтар: –сіз қандай гүлді ұнатасыз? – қызғалдақ гүлі ұнай ма, не себепті? – өсімдіктер әлемі туралы не білесіз?
|
|||||
Құндылықтарға баулу: | Қазақстандағы өсімдіктер әлемін аялай білуге тәрбиелеу. | ||||
Пәнаралық байланыс: | Жаратылыстану | ||||
Алдыңғы білім: | «Қызыл кітапқа» енген гүлдер туралы біледі. | ||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||
Сабақтың басы
2 мин
3 мин
2 мин |
Психологиялық ахуал тудыру
(Бір- біріне гүл беру арқылы тілек айту)
-Топқа бөлу(түстер арқылы бөлінеміз:қызыл, ақ, сары)
«Ой шақыру» мақсатында ребус шешу
роза-раушан
ромашка-түймедақ
гвоздика-қалампыр «Кім жылдам?» әдісі арқылы сөздікпен жұмыс жасау; – жаңа сөздерді жазады; – аударма жасайды; – сөз тіркесін құрап жазады.
|
ребус
интернет
сөздік
|
|||
Сабақтың ортасы
2 мин
10 мин
10 мин
9 мин |
Тақырыпты ашу мақсатында «Не артық?» әдісін қолданамын.
*раушан, түймедақ, қалампыр, сызғыш
1 – тапсырма 1 топ – «Пирамида» әдісі бойынша берілген сөзді қолданып, сөз тіркесін,сөйлем құрап жазады. 1. Қызғалдақ 2. Әдемі қызғалдақ 3. Мен әдемі қызғалдақты ұнатамын
Дескриптор: -берілген сөзді қолданып, сөз тіркесін құрайды; -берілген сөз тіркесін қолданып, сөйлем құрайды
БО: берілген сөзді қолданып, сөз тіркесін жаза алады; ББ: сөз тіркесі арқылы сөйлем жаза алады; КО: сөз тіркесін қолданып, күрделі сөйлем жазады.
2 топ – «Конверт- сұрақ» әдісі сұрақтарға жауап жазады. *Қандай гүлдер атауын білесіз? *Сіз қандай гүлді ұнатасыз? *Не себепті қызғалдақ гүлі ұнайды/ұнамайды? *8-наурыз анаңызға қандай гүл сыйлайсыз? *Не себепті ол гүлді ұнатасыз? *Өсімдіктер әлемі туралы не білесіз?
БО: Жетекші сұрақтарға жауап жаза алады; ББ: Кейбір сұраққа жауап жаза алады; КО: Берілген сұрақтарға лайықты жауап жаза алады. Дескриптор: –жетекші сұрақтарға жауап жазады; -сұрақтарға лайықты жауап жазады.
3 топ – «Сингвейн»әдісі арқылы бес жолды өлең құрап жазады. 1. Қызғалдақ 2. Сары, қызыл 3. Өседі, қурайды, аңқиды 4. Мен қызғалдақты жақсы көремін 5. Гүл
БО: Сөз таптарын (зат есім, сын есім, етістік) жаза алады; ББ: Сөйлем құрап жазады; КО: Ұсынылған тақырып бойынша жан-жақты түйіндеме жасай алады.
ҚБ: «Ғажап гүлдер» әдісі арқылы бағалау(жасыл- жарайсың, сары- жақсы, қызыл- талпын!)
Дескриптор: –мәлімет жинақтайды; -түйіндеме жасайды; -ойын қысқа да нұсқа жазбаша түрде тұжырымдай алады.
2- тапсырма «Көршіңмен сырлас» әдісі арқылы тірек сөздерді қолданып, диалог құрайды. Тірек сөздер: Қызғалдақ, көктем, сақтайық, көп
ҚБ: «Смайлик » беру арқылы бағалау
БО:Тірек сөзді орынды қолданады; ББ: Тірек сөздер арқылы диалог құрайды; КО: Тірек сөздерді орынды қолданып, шағын диалогке қатысады.
Дескриптор: -тірек сөздерді орынды қолданады; – диалог құрады;
3- тапсырма «Қызғалдақ» тақырыбына постер салып, қорғайды
БО: Мәліметтерді жинақтайды; ББ: қосымша ақпаратты орынды қолданады; КО: өз сөзімен, шығармаашылықпен постерді қорғайды.
Дескриптор: –мәліметтерді жинақтайды; -тақырып бойынша қосымша ақпаратты қолданады; -шығармашылықпен постерді қорғайды.
ҚБ: «Адвокат» ойынымен көшбасшының бағалауы. Әр топтан бір оқушы бағалайды.
|
флипчарт, маркер |
|||
Сабақтың соңы
2 мин |
Рефлексия «3-2-1» әдісі:
1. *Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат 2. *Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; 3. *Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. Рефлексия жасау үшін дайын құрылым беріледі, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды.
Кері байланыс: Стикер тарату арқылы бағаланады. |
||||
Қосымша ақпарат:
|
|||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс –жаратылыстану.
Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. |
|||
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Топқа бөлу арқылы оқушылар топтық және жұптық жұмыс жасады.
Тапсырмалар орынды, деңгей бойынша берілді. Аз қолдау: оқушылар мәліметтерді жинақтап, постер жасайды, шығармашылықпен оны қорғай алады, ауызша қолдаймын; орташа қолдау: оқушылар сұрақтарға лайықты жауап беріп, шағын диалогқа қатысады, ресурстар, тірек сөздер, сурет беремін; барынша қолдау: оқушыларға жетекші сұрақтар қою арқылы оқушыларды жетелеу, сөздік, тірек сөздер, үлгі, интернет, газет- журнал беремін; Жоспарланған саралау тапсырмаларға сәйкес болды, ресурстар тиімді қолданылды. Уақытты тиімді пайдаландым.
|
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау
ҚБ: «Смайлик » беру арқылы бағалау ҚБ: «Адвокат» ойынымен көшбасшының бағалауы. Әр топтан бір оқушы бағалайды.
|
Қауіпсіздік техникасын сақтау ережелерімен таныстыру. | |||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
.
|
||||
Жалпы бағалау:
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1:
2:
|