Теңдік және теңсіздік.Теңдеу.

Токаева Гульнара

 

 

 

Пәні:матемактика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Теңдік және теңсіздік.Теңдеу.

Күні:

Сынып:1

Мектеп: №157 жалпы білім беретін мектеп

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар:      Қатыспағандар:

Осы сабақты меңгеруге көмектесетін оқу мақсаттары

1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу  

Сабақ мақсаттары

 

Барлық оқушылар: таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу. 

Оқушылардың басым бөлігі:

Қосу мен азайту амалдарын пайдаланып теңдеуді шешу,теңдеу құру үшін әріпті өрнекті,санды пайдалану.

Оқушылардың кейбірі:

Әртүрлі теңдеуді шешкенде амалдың ұқсастығы мен айырмашылығын атау,ұқсас есептер құрастыру.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,қолдану.

Бағалау критерийі:

 

·        Таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді. 

·        Қосу мен азайту амалдарын пайдаланып теңдеуді шешеді,теңдеу құру үшін әріпті өрнекті,санды пайдаланады.

·        Әртүрлі теңдеуді шешкенде амалдың ұқсастығы мен айырмашылығын атайды, ұқсас есептер құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Суреттер,үлестірмелі текшелерді қолдану арқылы тапсырмаларға теңдеу құруды,оны шешуді түсіндіремін.Сонша,тең,теңдік,қысқаша жазба сөздерін қолданады.Теңдеу-уравнение-equation

Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

-Өлшеу нәтижесінде не болады?

-Таразы теңестірілмегенде, бұл нені білдіреді?

Құндылықтарды дарыту

 

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға,жауапкершілікке жеке және топпен жұмыс жасай білу қабілетіне дағдыландыру ынтымақтастық құндылықтарын нығайту.

Пәнаралық байланыстар

 

Көркем еңбек-сызбалар бойынша,геометриялық фигураларды қолдану арқылы теңдеулер құрастырады,суретін салады.

Жаратылыстану пәні– суреттер арқылы есептің шартын түсіндіру.

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта,слайд, үлестірмелі текшелер.

 

 

 

 

Жоспар

 

 

 

Ресурстар/

Дереккөздер

Сабақтың басталуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психолгиялық ахуал орнату

Қатар-қатар тізіліп,

Оқушыға лайық,

Түп-түзу боп тұрайық.

1-қатар жәй отыр,

2-қатар сенде отыр,

3-қатар тез отыр.

Оқушыларды үлестірмелі текшелерде жазылған есептердің түрлеріне байланысты арқылы топқа екі топқа бөлемін.

1-топ.Санды өрнек.

2-топ.Әріпті өрнек.

 

   1 тапсырма

 «Сұрақ қою және талқылау» әдісі

Мақсаты: оқушының ойлау қабілетін, сыни ойлауын, өз ойын еркін жеткізуін дамытып қана қоймай таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді.

Барысы . Жаңа сабақтан алған білімдерін сұрақ қою арқылы тексеремін.

-Санды өрнек деген не?

-Әріпті өрнек деген не?

-Теңдік және теңсіздікті қалай ажыратамыз?

Оқушыларға «Үйін тап» ойыны арқылы  қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді ажыратады, құрастырады.

Аңдарға өз үйін табуға көмектесіңіз.Өрнектерді оқыңыз.

санды өрнек:70-у;    теңдік:18+2; әріпті өрнек:40+20  60

Теңдеудегі белгісізді әріппен белгілеп анықтау,теңдіктегі белгісіздің мәнін табу,теңдеу құрастыру және оны шешу жолдарын топта талқылайды.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Бағалау тәсілі

Таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді. 

 

-қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді құрастырды;

-теңдеулерді шешті;

  «Қошемет  көрсету» арқылы бағалайды.

 3 рет шапалақтау-өте жақсы

2 рет шапалақтау-жақсы

1 рет шапалақтау-қалыпты

Саралау әдісінің « Диалог және қолдау» тәсілі

Оқушылардың жаңа материалды қалай меңгергендерін анықтау,оқушылардың қажетілігіне қарай түзету енгізу,алған білімдерін бағалау.

 

 

   2 тапсырма (ТЖ) оқулықпен жұмыс

 «Белгісіз бөлікті тап» тәсілімен

Мақсаты: Сурет бойынша белгісіз бөліктің мәнін табу үшін қосу мен азайту амалдарын пайдаланып теңдеуді шешеді, осыған сәйкес теңдеу құру үшін әріпті өрнекті,санды пайдаланып топтық тапсырмалар беріледі.

Барысы: 1-топ.Санды өрнек:а)3+х  9

2-топ.Әріпті өрнек:ә)10+у  50

Бірлесе ақылдасып,сурет бойынша есептің шартын құрастырып,сұрағын қояды, есепті шешудің жолын түсіндіреді,теңдеу құру мен теңдеуді шешудің жолдарын көрсетеді.

 

Бағалау критерийі

Дескриптор

Бағалау тәсілі

Қосу мен азайту амалдарын пайдаланып теңдеуді шешеді,теңдеу құру үшін әріпті өрнекті,санды пайдаланады.

 

– Қосу мен азайту амалдарын пайдаланып теңдеуді шешті.

– теңдеу құру үшін әріпті өрнекті,санды пайдаланды.

«От шашу» арқылы бағалайды.

 

 

Саралау әдісі «Тапсырма» тәсілі білім денгейі әр түрлі оқушыларға арналған оқушы қажеттілігіне тапсырма беріледі.

    3 тапсырма« Геометриялық фигуралар»  ойыны оқулықпен жұмыс

Мақсаты: Сурет бойынша теңдеу құрастырады және оны шешеді,сызбаға қарап сұрақ қояды. Теңдеуді  шешкенде амалдың ұқсастығы мен айырмашылығын атайды, ұқсас есептер құрастырады.

Барысы: 1 топ. Санды өрнек. Сурет бойынша теңдеу құрастырады  және оны шешеді. Сызбаға қарап,есепке сұрақ қояды.

2 топ. Әріпті өрнек. Шығарып көр.

 

 

Бағалау критерий

Дескриптор

Бағалау

Әртүрлі теңдеуді шешкенде амалдың ұқсастығы мен айырмашылығын атайды, ұқсас есептер құрастырады.

-әртүрлі теңдеуді шешкенде амалдың ұқсастығы мен айырмашылығын атады.

-ұқсас есептер құрастырды.

Геометриялық фигуралармен бағалаймын

 

 

Саралау әдісі: «Қолдау» тәсілі

 Балалардың барлығы бірдей тапсырманы орындайды, бірақ олардың кейбіреуіне басқаларға қарағанда көбірек немесе азырақ қолдау көрсетемің.

 Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *