Ұлттық тағамдар. Мәтін
Есполова Бейбіт
Қысқа мерзімді жоспар
Пән:Сауат ашу Сынып:1 |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар. Мәтін |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|
||||
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:Тыңдалым және айтылым |
Бөлімше:1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау |
Ортақ тақырып: Тағам және сусын |
||||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары |
1.1.3.1 мұғалімніңкөмегіменоқиғаныңретін сақтайотырыпбаяндау |
|||||
Смартмақсаттары |
Барлығы:Мұғалімнің көмегімен мәтінді оқып,оқиғаныңорналасуретінанықтау. Көбі:Оқыған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру. Кейбірі:Берілген мәтінің иллюстрациясы бойынша әңгіме құрау. |
|||||
Бағалаукритерийлері |
– Мұғалімнің көмегімен мәтінді оқып,оқиғаныңорналасуретінанықтайды. – Оқыған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. – Берілген мәтіннің иллюстрациясы бойынша әңгіме құрайды. |
|||||
Тілдікмақсаттар |
Түйе-верблюд-camel |
|||||
Құндылықтардыдарыту |
Оқуға, білімгедегенқызығушылықтарынарттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
|||||
Пәнаралықбайланыстар |
Дүниетану, қазақтілі, математика |
|||||
АКТқолданудағдысы |
Суреттер, слайд, видеоролик |
|||||
Алдыңғы меңгерілген білім
|
Ұлттық тағамдар. Мәтін. Уыз. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері |
Сабақтажоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Психологиялық ахуал: Балалар, бүгінгі күн қандай тамаша! Олай болса сабағымызды да тамаша тілектермен бастайық. Бір-бірімізге жақсы тілектер айтыңыздар. Оны мына «допты» бір-біріңізге лақтырып айтасыздар. (Тиімділігі: Ой тастайды, көңілін көтереді, сенім орнатады.)
Топқа бөлу Суреттер тарату арқылы топқа бөлу. 1топ- «Ет тағамдары» 2 топ- «Сүт тағамдары» 3 топ- «Ұн өнімдері» 4 топ- «Дән өнімдері» |
Шаттық шеңбер
|
||||
Сергіту сәті |
Акт тақта арқылы жүзеге асырылады. |
Мен қазақпын интер желісі |
||||
Сабақ ортасы
|
Бағалау критерийлері: Мұғалімнің көмегімен мәтінді оқып, оқиғаның орналасу ретін анықтайды. 1-тапсырма.Т.« Миға шабуыл» әдісі арқылы жүзеге асады.(Тиімділігі- ойлау қабілеттері дамиды, ойын жеткізе алады.) Берілген мәтінді оқып, оқиғаның орналасу ретін анықтау.
Дескриптор -Мәтінді оқиды, баяндайды. -Оқиғаның ретін анықтайды
Қалыптастырушы бағалау: Смайликтер. (Дескиптордағы екі тапсырманы орындаған әрі жылдам орындаған топты қуанып тұрған смайликпен, бір тапсырманы орындаған топты жымиған смайликпен, орындай алмаған топты мұңайған смайликпен бағалау)
Бағалау критерийлері: Оқыған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. 2- тапсырма. Ж.Ж.«Сұраққа жетіп ал»әдісмен жүзеге асады.(Тиімділігі -өз бетінше ойланады. Мәтінге сұрақ қояды, тұжырымдайды, сыныптастарының жауаптарын тыңдайды және сұрақтар қояды) Берілген сұрақтарға жауап беру.
Дескриптор: -Сұрақтарға жауап береді. -Сұрақтың мәнін түсінеді.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады. (Тапсырмаларды толық орындаған оқушылар жұптық жұмыс болғандықтан бір-біріне жасыл көзін көрсетеді, бір тапсырманы орындаған дар сары көзін көрсетеді, орындамағандар қызыл көзін көрсетеді)
Бағалау критерийлері: Берілген мәтіннің иллюстрациясы бойынша әңгіме құрайды. 3- тапсырма.Жеке жұмыс.«Бэкроним» әдісі арқылы жүзеге асады. (Тиімділігі-ойлау қабілеті дамиды,сөздік қоры молаяды.) Мәтін иллюстрациясы бойынша әңгіме құрау.
Дескриптор: -Берілген иллюстратция бойынша әңгіме құрайды. -Берілген суреттің мағынасын түсінеді. Қалыптастырушы бағалау: «Қол шапалақтау» арқылы бағалау. (Жеке жұмыс болған соң тапсырмаларды орындаған балаларды шапақтау арқылы бағалау)
Оқушылардың оқуға деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақты «Шаттық шеңбері» (сергіту сәті) әдісі арқылы бастадым.
1-тапсырмада: Топтық жұмыс жүргізу кезінде белсенді оқудың «Миға шабуыл» әдісі арқылы «Топтау» барысында ойлау қабілеттері жүзеге асады.
2-тапсырмада: Жұптық жұмыс кезінде оқушылар « Сұраққа жетіп ал» әдісі арқылы берілген сұрақтаріа жауап беріп, «Диалог» тәсілі арқылы пікір алмасады.
3-тапсырмада: Жеке жұмыс кезінде оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып,белсенді оқудың «Бэкроним» әдісі арқылы өз пікірін қалыптастырады, ойын анық айта алады. Оқушы өз бетінше ойын айта отырып, сараланудың «Нәтиже» тәсілі арқылы сараланады. |
|
||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия
Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|
||||
|
||||||