Ұлттық тағамдар. Мәтін

Есполова Бейбіт

 

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пән:Сауат ашу

Сынып:1

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар. Мәтін

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

 

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:Тыңдалым және айтылым

Бөлімше:1.3 Тыңдалған материалды

мазмұндау

Ортақ тақырып: Тағам және сусын

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу

мақсаттары

1.1.3.1 мұғалімніңкөмегіменоқиғаныңретін

сақтайотырыпбаяндау

Смартмақсаттары

Барлығы:Мұғалімнің көмегімен мәтінді оқып,оқиғаныңорналасуретінанықтау.

Көбі:Оқыған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру.

Кейбірі:Берілген мәтінің иллюстрациясы бойынша әңгіме құрау.

Бағалаукритерийлері

          Мұғалімнің көмегімен мәтінді оқып,оқиғаныңорналасуретінанықтайды.

          Оқыған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

          Берілген мәтіннің иллюстрациясы бойынша әңгіме құрайды.

Тілдікмақсаттар

Түйе-верблюд-camel

Құндылықтардыдарыту

Оқуға, білімгедегенқызығушылықтарынарттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралықбайланыстар

Дүниетану, қазақтілі, математика

АКТқолданудағдысы

Суреттер, слайд, видеоролик

Алдыңғы меңгерілген білім

 

Ұлттық тағамдар. Мәтін. Уыз.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақтажоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

 

 

 

Психологиялық ахуал:

Балалар, бүгінгі күн қандай тамаша! Олай болса сабағымызды да тамаша тілектермен бастайық. Бір-бірімізге жақсы тілектер айтыңыздар. Оны мына «допты» бір-біріңізге лақтырып айтасыздар.

(Тиімділігі: Ой тастайды, көңілін көтереді, сенім орнатады.)

 

Топқа бөлу

Суреттер тарату арқылы топқа бөлу.

1топ- «Ет тағамдары»

2 топ- «Сүт тағамдары»

3 топ- «Ұн өнімдері» 

4 топ- «Дән өнімдері»

Шаттық шеңбер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Акт тақта арқылы жүзеге асырылады.

Мен қазақпын

интер желісі

Сабақ ортасы 

 

 

 

 

Бағалау критерийлері: Мұғалімнің көмегімен мәтінді оқып, оқиғаның орналасу  ретін анықтайды.

1-тапсырма.Т.« Миға шабуыл» әдісі арқылы жүзеге асады.(Тиімділігі- ойлау қабілеттері дамиды, ойын жеткізе алады.) Берілген мәтінді оқып, оқиғаның орналасу ретін анықтау.

Дескриптор

-Мәтінді оқиды, баяндайды.

-Оқиғаның ретін анықтайды

 

Қалыптастырушы бағалау: Смайликтер.

(Дескиптордағы екі тапсырманы орындаған әрі жылдам орындаған топты қуанып тұрған смайликпен, бір тапсырманы орындаған топты жымиған смайликпен, орындай алмаған топты мұңайған смайликпен бағалау)

 

Бағалау критерийлері: Оқыған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

2- тапсырма. Ж.Ж.«Сұраққа жетіп ал»әдісмен жүзеге асады.(Тиімділігі -өз бетінше ойланады. Мәтінге сұрақ қояды, тұжырымдайды, сыныптастарының жауаптарын тыңдайды және сұрақтар қояды) Берілген сұрақтарға жауап беру.

Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді.

-Сұрақтың мәнін түсінеді.

 

Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.

(Тапсырмаларды толық орындаған оқушылар жұптық жұмыс болғандықтан бір-біріне жасыл көзін көрсетеді, бір тапсырманы орындаған дар сары көзін көрсетеді, орындамағандар қызыл көзін көрсетеді)

 

Бағалау критерийлері:

Берілген мәтіннің иллюстрациясы бойынша әңгіме құрайды.

3- тапсырма.Жеке жұмыс.«Бэкроним» әдісі арқылы жүзеге асады. (Тиімділігі-ойлау қабілеті дамиды,сөздік қоры молаяды.) Мәтін иллюстрациясы бойынша әңгіме құрау.

 

Дескриптор:

-Берілген иллюстратция бойынша әңгіме құрайды.

-Берілген суреттің мағынасын түсінеді.

Қалыптастырушы бағалау: «Қол шапалақтау» арқылы бағалау.

(Жеке жұмыс болған соң тапсырмаларды орындаған балаларды шапақтау арқылы бағалау)

 

Оқушылардың оқуға деген қызығушылықтарын арттыру  мақсатында сабақты «Шаттық шеңбері» (сергіту сәті)  әдісі арқылы бастадым.

 

1-тапсырмада: Топтық жұмыс жүргізу кезінде белсенді оқудың «Миға шабуыл» әдісі арқылы «Топтау»  барысында ойлау қабілеттері жүзеге асады.

 

2-тапсырмада: Жұптық жұмыс кезінде оқушылар        « Сұраққа жетіп ал» әдісі арқылы берілген сұрақтаріа жауап беріп, «Диалог» тәсілі арқылы пікір алмасады.

 

3-тапсырмада: Жеке жұмыс кезінде оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып,белсенді оқудың «Бэкроним» әдісі арқылы өз пікірін қалыптастырады, ойын анық айта алады. Оқушы өз бетінше ойын айта отырып, сараланудың «Нәтиже» тәсілі арқылы  сараланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

  Рефлексия

 

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *