Аққала

Күні: 16.01.2019 жыл

Тобы: «Ертөстік»

Білім беру саласы:Шығармашылық

Бөлімі: Мүсіндеу,Құрастыру, Жапсыру

Тақырыбы:Аққала

Мақсаты: Аққаламен таныстыру,аққаланың жасалу жолдарын көрсету,ермексазды пайдаланып,әртүрлі көлемдегі домалақтар жасау және оларды өзара біріктіруді үйрету,табиғатқа деген қызығушылықтарын арттыру,табиғатты аялауға тәрбиелеу.Саусақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.Балалардың тілін дамыту және сөздік қорын молайту.

Көрнекіліктер,қажетті құрал-жабдықтар: қыс көрінісі,үлестірмелі материалдар,ақ түсті ермексаз,мүсіндеуге арналған тақтайша,ермексаз кесетін құрал,тұз, тіс пастасы,аққала суреті, фетрадан жасалған кітап.

Қолданылған технология: “Тәй -тәй технологиясы”. АКТ терапиясы

Әдіс – тәсіл: Дәстүрден тыс әдіс-тәсілдер

Билингвальды компонент:  шана-санки-sledge, аққала- снеговик-snowman.

Оқу іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеттері

Балалардың іс-әрекеттері

Мотивациялық –қозғаушылық

Балалар бүгін бізге көп апайлар қонаққа келді. Қане апайлармен сәлемдесейік.

-Сәлеметсіздер ме!

-Здравствуйте!

-Good moonimg (балалар амандасады)

– Балалар, қазір  жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілінде неше ай бар?

 

Аққала жайлы мультфильм көрсетіледі.

– Балалар, сендердің ақылды, алғыр екенсіңдер мен сендерге жұмбақ жасырамын.

Мені ешкім өсірген жоқ Қыста ғана боламын Көздерім қара көмірден Мұрным менің сәбізден Суықпын,аппақпын              Мен кім екенмін?

Ғажайып сәт:

Аққала  кіреді.

Балалар апайлармен үш тілде cәлемдеседі.

 

 

 

 

 

Сұрақтарға  жауап береді.

 

Желтоқсан,Қаңтар, Ақпан,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық-ізденістік

– Дұрыс, бүгін біз оқу қызметімізде қыс  туралы,аққала жасауды білеміз.

Бүгін  біз 4 белсенді орталықтармен жұмыс жасайтын  боламыз.               «Өнер», «Үстел-үсті», «Зерттеу», «Құм мен су» орталықтары.

«Өнер» орталығында              Мақсаты: көпіршік арқылы аққала жасау, қағаз бетіне аққаланы жапсыру, көк қағаз бетіне аққаланы губкамен бастыру, ермексазбен аққала мүсінін жасайды,қолдан жасалаған қар мен аққала  құрастыру .

 

 

 

 

«Үстел-үсті» орталығында

Дидактикалық ойындар ойнайды.

Фетрадан жасалған қорапшаны ашып ішіндегі тапсырмаларды орындайды.

 

«Зертеу» орталығында

Мұзды, қарды, зерттейді.

 

 

 

«Құм мен су» орталығында

Ақ түске боялған тұзды беріледі. Балалар өз қиялындарынан сурет салады.

 

 

 

Балалардан қай орталықта болғандарын сұрау.

Сергіту сәті

    

       Аққала әні

1.Қыздырайық ойынды

Көрсін бізді кең далам

Суық салмас бойымды

Билесең  шыр айнала

  Қайрмасы:

Кел, достарым,келіңдер

Би билейік шаттана

Үйреніңдер көріңдер,

Қардан соқтық аққала,аққала

2.Денеміз бар ақ қардан

Мұрнымыз сәбізден

Қалпағымыз шелектен

Көзіміз бар көмірден.

 

Балаларды қалаған орталықтарына барып жұмыс жасауға бөлу.                                                                       

Балалар тәрбиешіні тыңдайды.

 

 

Балалар белсенді орталықтарға таратылған текше арқылы бөлінеді.

 

 

Балалар көпіршік арқылы мақталы таяқшамен қағаз бетіне аққала салады, қағаз бетіне аққаланы жапсырады, қардан аққаланың  мүсінін құрастырады.

 

 

 

Балалар дидикактикалық ойындар ойнайды.

 

 

 

 

 

Мұзды, қарды зерттейді.

 

 

Балаларға боялған тұзды беріп өз қиялдарынан қыс мезгілін салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жаппай орындайды.

 

 

 

 

 

 

Рефлекция-қорыту

Балалар аққала жайлы тақпақ айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аққала: Ой, бәрекелді балалар сендер білімді, ақылды балалар екенсіңдер.Сендерге сыйлығым бар.

– Бүгінгі оқу қызметін балаларды марапаттап, мадақтап оқу қызметін қорытындылау.

 

 

Көне шелек басында,

Сыпырғышы қолында.

Мұз айдынға ойнауға.

Келгендей ақ бұл мұнда.

                      Сағадат

Қар жауғанда топ бала

Соқты келіп аққала.

Мұрны сәбіз,үп үшкір

Көзі көмір қап қара.

               Ақзер

Аққала мен ақ бала

Сырғанайды сырғанақта

Жаздым тақпақ бәріне,

Ақ құс сұлу ақ өлең,

Ақ бала жасады аққала

Ақ қар жатыр далада.

               Әли

 

Айналама  қарасам

Қар жауып тұр далада

Аққала жасап ойнадық,

Балалар жүр далада.

                      Нұрәли

Балалар шықты далаға.

Ойнап,күліп жүр енді,

Шаналармен озады

Аққаланы соғады.

                      Айару

Аппақ ұлпа қары бар

Қаңтардың өзі сәні бар,

Айналаңа құлақ тұр

Болсаң егер ән ұғар.

              Нұрлы

 

 

 

Балалар аққаламен қоштасады.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Қайталай алады: Қыс мезгілінің ерекшеліктерін,ауа райын,адамдардың киіну ерекшеліктерін.                                                                                   Түсінеді: Аққала жасау жолдарын және әшекейлеу тәсілдерін түсінуі.

Қолдана алады: Аққаланы жасай білуі.

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *