ТЫРНАЛАР ЖЫЛЫ ЖАҚҚА ҰШАДЫ
ДЖАРИЛКАНОВА А
Сабақ жоспары
САБАҚ Тақырыбы: «Тырналар жылы жаққа ұшады» |
МЕКТЕП: |
||
ПӘНІ: Қазақ тілі |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:
|
||
СЫНЫП: 3 |
ҚАТЫСҚАНДАР:
|
ҚАТЫСПАҒАНДАР:
|
|
САБАҚ МАҚСАТЫ:
|
ТЫҢДАЛЫМ: 3.1.2.1 – Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндерді түсіну; АЙТЫЛЫМ: 3.2.2.1. – Мұғалім ұсынған тақырып негізінде өз ойын айту ЖАЗЫЛЫМ: 3.4.1.1. – Тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу
|
||
КРИТЕРИЙЛЕР: |
1. Мұғалімнің көмегімен заттың атын, сынын, қимылын сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырата алады; 2. Тапсырманы мәнерлеп оқып, аудара алады; 3. Суреттер бойынша сөйлей алады.
|
||
ТІЛДІК МАҚСАТ: |
Оқушылар орындай алады: Тақырыпқа қатысты жаңа сөздердің мағынысын түсінеді. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Тырна, шығарып салу, ұшады Диалог құруға пайдалы тіркестер: Құстар қандай табиғатқа жатады? Нелер жоғары ұшады? Тырналар күзде не істейді? Талқылауға арналған сұрақтар: Бір аптада неше күн бар? Бүгін аптаның қай күні? Бүгін аптаның нешінші күні? Сендер құстар туралы не білесіңдер? Сен тырналар туралы не білесің? Ишара: Ымдау арқылы оқушы өзінің не істегенің көрсету( ишара арқылы тырналарды көрсету т.б)
|
||
АЛДЫҢҚЫ ОҚУ: |
Сұраққа жауап беру. Мәтінді әңгімелеу.
|
||
ЖОСПАР |
|||
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ |
ЖОСПАРЛАНҒАН ЖАТТЫҒУ ТҮРЛЕРІ |
РЕСУРСТАР |
|
БАСЫ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ: (2минут)
ТОПҚА БӨЛУ: (3минут)
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ КЕЗЕҢІ: (5минут)
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындық. – Сәлеметсіздерме балалар? – Бүгінгі көңіл – күй қалай? – Жаңа сабаққа дайынбыз ба? – Бүгінгі сабақты бастайық! – Бүгін мен сіздерге сәттілік тілеймін, жақсы жауап беруге тырысыңдар! Алдын ала дайындалған қағаз қиындылары беріледі. Сол қағаздағы суреттерге қарап үш топқа бөлінеді. І топ- Қарлығаш ІІ топ- Тырна III топ- Тоқылдақ
«Сұрақ-Жауап» әдісі арқылы оқушылар топта бір бірінен үй тапсырмасын сұрайды. |
Қағаздар, стикерлер, Суреттер
|
|
ОРТАСЫ ТАҚЫРЫПТЫ АШУ: (20минут)
ДЕСКРИПТОР: |
1. «Миға шабу» «Стоп кадр» әдісі. 2. Сұрақ қою арқылы тақырыпты ашамын. Топтық жұмыс. (әр бір топқа алдын ала дайындалған суреттер беремін, сол сурет бойынша фотоколлаж жасайды сөйлем құрастырады.) 3. Мәтінді әңгімелеу. (10 минут) 1.Суретке қарап мәтін дұрыс құрастыра алады; 2.Қазақ тіліндегі төл дыбыстарға көңіл бөледі; 3. Мәтінді мәнерлеп оқи алады. Адасқан дыбыстар ойыны. Алдын ала дайындалған аяқталмаған сөйлемдер беріледі. Жетіспейтін сөздерді қойып, дәптерге көшіріп жазады. |
Фотосуреттер
Суреттер
Жаттығу «Птица» |
|
J СЕРГІТУ СӘТІ J
|
|
||
СОҢЫ САБАҚТЫ БЕКІТУ СӘТІ: (10минут)
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН БЕРУ:
РЕФЛЕКСИЯ: |
Кері байланыс арқылы: «Бір сөз тіркесті таңдаймыз». Формативті бағалау. Сен жарайсың! Сенің жұмысына ризамын! Сен жұмысты жақсырақ атқара аласың! Оқушылар бір біріне сөз тіркесін айтады.
Келесі сабаққа тапсырма: Тырна туралы әңгіме құрастырып жазу. Бүгінгі сабақтан не білдім? Бүгінгі сабақ бізді неге тәрбилейді? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Сұрақтар бар ма? |
|
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718