Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде интеграцияланған оқыту (ағылшын тілінде арнайы пәндерді оқыту әдістемесі TBLT, BOPPPS, CLIL)
Маңғыстау облыстық медицина колледжі
(Әдістемелік кеңес)
Дайындаған: Колледж басшысының ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары: Берсиева М.Е
Сабақты BOPPPS моделі бойынша жоспарлау
BOPPPS (КМАБЖҚ) – сабақты алты этапты жоспарлау моделі:
Bridge-in – көпір салу (К)
Objective – мақсат және нәтиже (М)
Pre-assesment – алдын-ала бағалау (А)
Participatory Learning – белсенді оқыту (Б)
Post-assesment – Жалпы бағалау (Ж)
Summary – қорытындылау (Қ)
Бұл компонент оқу циклын бастайды, студенттердің зейінін шоғырландырады, мотивация береді, жігерлендіреді.
Студенттер сабақтың мазмұны туралы, сабақта қандай ақпарат берілетіні туралы хабардар болады.
Objective – мақсат және нәтиже (М)
3. Pre-assesment – алдын-ала бағалау (А)
4. Participatory Learning – белсенді оқыту (Б)
Модельдің бұл бөлімі студенттер оқыту процесіне белсенді араласатын сабақтың ең мазмұнды бөлігі болып саналады. Алдын ала жоспарланған бірізділік сақтала отырып студенттердің берілген мақсатқа жетуін және қажетті нәтиже көрсетуін қамтамасыз етеді.
5. Post-assesment – Жалпы бағалау (Ж)
6. Summary – қорытындылау (Қ)
Студенттерге оқу циклын, сабақты бекіту кезінде оқытуды интеграциялауға, кері байланыс (рефлексия) жасауға мүмкіндік береді.
ІІ. Коммуникативтік тапсырмалар әдісі
ТВLT әдісінде тіл – үйрену емес, жаттығуды орындау құралы болып табылады. Яғни нәтижеге жету үшін қолданылатын коммуникация құралы болып саналады.
TBLT әдістемесінің құрылымы