Үйшік

Қызылорда қаласы Қармақшы ауданы
№ 3 «Ертөстік» бөбекжай-бақша
Тәрбиеші : Тасбулатова Тураргул Орынбековна
І-санатты тәрбиеші
Тобы «Қызғалдақ» ортаңғы тобы
ББС Таным
ҰОҚ Математика негіздері
ҰОҚ тақырыбы Үйшік
ҰОҚ мақсаты Тәрбиелік
Ересектердің сөзін тыңдай алады .Топтық жұмыста бір-біріне қамқорлық танытады
Білімділік
Балалар геометриялық пішіндерді таниды және атайды шеңбер,шаршы,үшбұрыш. Көріп ұстау арқылы пішін түрлеріне зерттеу жасай алады.
Дамытушылық
Өзіне қатысты кеңістікті бағдарлай алады.

Қолданылатын Әдіс Тәсілдер 4К, (Коммандада жұмыс жасау) Бала үні(Дербестігі) Ойын(Құрылымдалған ойын)
Бақылау(Жаппай бақылау)

Ресурстар АКТ-тех-сы,суреттер, ойыншықтар.
Карточкалар,смайликтер
Күтілетін нәтиже Қолданады
Балалар топпен жұмыс жасау барысында гометриялық пышындерді зерттейді
Түсінеді
Ересектердің сөзін түсінеді тапсырмаларды орындайды
Жаңғыртады
Өз ойын жеткізе алады
Жоспар
Жоспарланған уақыт Тәрбиешінің жоспары Балалардың іс-әрекеті
Кіріспе Ширату
-Балалар көңіл күйлерің қалай
-Онда смайликтер арқылы өзіміздің көңіл күйімізді белгілейік
-Жәрайсыңдар балалар
-Олай болса біз сіздер мен ойын ойнасақ қайтеді ?
Тәрбиешінің жетекшілігімен ойналатын ойын
«Мен өзімді мақтаймын»
Балалар сендер өте ақылдысыңдар,алғырсыңдар,
білгірсіңдер,әдемсіңдер,
инабаттысыңдар.
Енді осы сөзерді қолданып бір өзімізді мақтап алайықшы кәне
-Мен өзім әдемімін
Жәрайсыңдар балалар
-Енді балалар ортаға Ақзерді шақырайық ол бізге жүргізуші болып өткен оқу қызметі жайында есімізге түсірсін.

Ғажайып сәт
Лэд экран арқылы байланысқа
Әли мен Аия шығады.
-Сәлем балалар қалдарын қалай?
-Сендер бізді таныдыңдар ма ?
-Біз ертегілер елінде ата мен әженің үйіндеміз.
-Қазір сендерде қандай мезгіл?
-Бүгінгі ауа райы қандай?
-Жақсы балалар бізде жылы күн шығып тұр.
-Балалар сендерден Әли екеуміз көмек сұрағымыз келіп тұр орындайсыңдар ма ?
-Бізде сендер секілді балабақшаға бармаймыз сондықтан көп нәрсені біле бермейміз
-Тамаша
-Иә
Балалар смайликтерді іледі

Мен сұлумын,жігітпін,мықтымын,
Күштімін,сымбаттымын т.б

Ақзер:
-Өткен оқу қызметінде не өттік?
-Сен өткен оқу қызметі жайында түсіндіңба?
-Саған өткен оқу қызметінде не ұнады ?
-Бүгінгі оқу қызметіне дайынсыңба ?

Сәлем
Иә
Иә

Негізгі бөлім Бізге мыналардың не екенін түсіндіріп өтесіңдер ма?

-Балалр бұларды недеп атайды ?
-Кәне аттарын атайық
Балалар бұл пішіндер неге ұқсайды?

Пішіндерден не жасауға болады ?
Қостілді кампонет:
Үш бұрыш-Треугольник
Шаршы- квадрат
Шеңбер-Крук
-Ондай болса балалар үш топқа бірігіп тапсырмалар орындайық.
-Топтарға бірігіу үшін мына карточкаларды алып әркім өзінің тобына барсын.

І-топ «Үш бұрыш»
Наутбук арқылы пішіндерден үйшік құрайды.

ІІ-топ «Шаршы»
Үйшікті құрасытады.

ІІІ- топ «Шеңбер»
Пішіндерді жапсыру арқылы үйшік құрайды.

Балалардың жұмыстарын сырттай бақылау .

Сергіту сәті
Әсем әуенге билеп бойларын жазу

Құрылымдалған ойын
«Секірмек»
Балалар секірмек ойынын ойнайды
Балалар бір-бірімізге кері байланыс береміз.
«Голерияны шарлау» әдісі арқылы
Орындаған тапсырманы ортадан бір спикер сайлап қорғап шығады.
Қалғанымыз кері байланыс береміз
Тапсырманы жақсы орындаған топқа балалар смайлик беру арқылы кері байланыс жасайды
Гометриялық пішіндер

Шаршы ,шеңбер,үшбұрыш

Үйшік жасауға

Топтарға бірігу арқылы тапсырмаларды орындайды.

Сергіту сәтін орындап бойларын сергітеді

Балалар ойын ойнайды

Бір біріне кері байланыс береді
Қорытынды Рефлексия жасау. Оқу қызметіне белсене араласқан балаларды мақтау, мадақтау.
Бағдаршам әдісі арқылы оқу қызметін қортындылау
Балаларға тәрбиеші рефлексия жасайды. Балалар бағдаршам әдісі арқылы түсінгендерін айтады.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *