Дыбыстардың үндесуі
САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 37-сабақ. Дыбыстардың үндесуі |
МЕКТЕП: |
|||
КҮНІ: |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: |
|||
СЫНЫП: 3 |
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
||
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл); 3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету. |
|||
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: |
Барлық оқушылар жасай алады: · Уақыт бірліктерін ажырата алады. Дыбыстардың үндесуі туралы түсінігі бар. |
|||
Оқушылардың көбі жасай алады: · Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады. |
||||
Оқушылардың кейбірі жасай алады: · Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. |
||||
Алдыңғы білімдер |
Тіл жəне сөйлеу, мəтін, мəтін жəне оның түрлері, сөйлеу мəдениеті |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
||
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут) |
||||
1 минут
2 минут |
(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз». Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.
(Ұ) «Уақыт бірліктері» тақырыбына кластер жасау. Үлгі:
Уақыт бірліктері
Кластерді интерактивті тақтада толтырып, ой бөлісу. |
Көңілді əуен қосып қою
Интерактивті тақтаның көмегімен кластерді қолдану |
||
2 минут |
«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы.
«ББҮ» кестесімен жұмыс. Дыбыстардың үндесуі
Кестенің алғашқы екі бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау. |
«ББҮ» кестесімен жұмыс |
||
ІІ. |
Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут) |
||
6 минут |
3.2.4.1 (Ұ; Т; Қ) Мəтінді тыңдау. Мəтіндегі негізгі ойды анықтап, ат қою. Мəтін мазмұны бойынша жоспар құру. 1-жаттығу. Ертегіні мұқият тыңдайды. Ертегіде не туралы айтылғанын анықтайды. Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Ертегі неліктен «Таңды іздеу» деп аталған деп ойлайсың? сұрағын топта талқылап, өз ойларымен бөліседі. Төменде берілген суреттердің қайсысы ертегі мазмұнына сай келетінін анықтап, өз ойын дəлелдейді. |
Оқулық |
|
2 минут |
(МК; Ұ) Дереккөздерден сұрақ бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. Мұғалімнің сабақ мазмұнына байланысты алдын ала дайындаған сынып бұрышындағы материалдармен іздену жұмысы ұйымдастырылады. «Қараңғы түн», «таң» сөздерінің мағынасына назар аудартылады. Талдау жасатылады. |
Сынып бұрышы |
|
2 минут |
3.2.4.1 (Ұ; Т; ОТ; Қ) Жұмбақты оқып, шешуін табу. 2-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін табады: əтеш. |
Оқулық |
|
4 минут |
3.1.7.1 (Ө; Қ) Сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту. Сөздерді оқып, көшіріп жазу. 3-жаттығу. Сөздерді оқып, көшіріп жазады. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып, өз ой тұжырымдарын жасайды. Оқулықта берілген жаңа ақпаратты оқып, өз ой тұжырымдарымен салыстырып, талдау жасайды. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. |
Оқулық №2 дəптермен жұмыс |
|
6 минут |
3.3.6.1 (Ө; Ж; Ұ; Қ) Тыйым сөздерді көшіріп жазу. Мазмұынына талдау жасау. 4-жаттығу. Тыйым сөздерді көшіріп жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды. Тыйым сөздердің мағынасына талдау жасап, өз пікірін білдіреді. |
Оқулық №2 дəптермен жұмыс |
|
5 минут |
(МК; Т; Қ) «Уақытты тиімді пайдалану» туралы суреттердің көмегімен əңгіме құрастыру. Мұғалімнің басшылығымен оқушылардың сыни ойлау жəне коммуникативтік дағдыларын дамыту мақсатында «Коллаж əңгіме» стартегиясы топтық жұмыс түрінде жүзеге асырылады. Сипаттамасы: Мұғалім оқушыларға түрлі түсті суреттері бар журналдар береді. Олар журналдардан ұсынылған тақырыпқа сəйкес суреттерді қиып алып, флипчартқа жабыстырып, əңгіме құрастырады. Мұғалім оқушыларға топтық жұмысты қорғаудың мақсаты мен қойылатын талаптарын белгілейді жəне қағазға түсіріп, сынып қабырғасына іліп қояды. Үлгі: |
Флипчарттар Маркерлер Суреттер Желім |
|
|
· сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау; · берілген тақырыпқа сəйкес өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал-мəтелдермен нақтылау; · интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану; · сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау. Жұмыстарын топта жариялау. |
|
||
2 минут |
(Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысу. Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстыру. «Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия жасау. Басқа топтың постерлерін оқиды. Оқушылар стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстырады. |
Стикерлер |
||
3 минут |
«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы. «ББҮ» кестесімен жұмыс. Дыбыстардың үндесуі |
«ББҮ» кестесімен жұмыс |
||
|
Кестенің үшінші бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау. Топта жариялап, диалог құрау арқылы ой бөлісу. |
|
||
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут) |
||||
3 минут |
(Ө; Қ) Үлгіге сүйеніп, сауалнама жүргізу сұрақтарын дайындау. Оқушылар парталас досына уақытты тиімді пайдалану туралы сауалнама жүргізу үшін, берілген үлгіге сүйеніп сұрақтарды толықтырады. Дайындаған сұрақтары бойынша парталас досына сауалнама жүргізеді. |
№2 дəптермен жұмыс |
||
2 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
№2 дəптермен жұмыс Түрлі түсті қарындаштар |
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциация: Балаларға |
Бағалау: Оқушылардың |
Пəнаралық байланыс: |
||
қалай көмектесесіз? Қабілетті |
білімдерін қадағалауды қалай |
Денсаулық пен қауіпсіздік |
||
балаларға қандай |
жоспарлайсыз? |
АКТ |
||
тапсырмалар бересіз? |
|
Құндылықтар |
||
· |
· |
· |
||
· |
· |
· |
||
· |
· |
· |
||
· |
· |
· |
||
|
Бақылау: Сабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-əрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағалау: Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1. Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сəт. 1. Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы жəне жеке оқушылар жайлы не білдім? |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718