«Көңілді сайқымазақ»

Білім беру саласы:«Таным»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: «КМҰҚ»

Тақырыбы: «Көңілді сайқымазақ»

Мақсаты: Балаларды ұзын, қысқа, ұзындықтары бірдей сөздерін пайдаланып, ұзындықтары бойынша екі затты салыстыру әдістерімен таныстыру. 

Дидактикалық ойын: «Пішінді ата» 

Мақсаты: Шаршы, дөңгелек геометриялық пішіндерді бекіту. 

Дидактикалық ойын: «Сенде соны көрсет» 

Мақсаты: Тәрбиеші көрсеткен геометриялық пішіндерді (шаршы, дөңгелек) тез тауып көрсетіп, оның пішінін атауға үйрету.

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, ойын, сұрақ-жауап, тосын сәт 

Көрнекі құралдар: сиқырлы қорапша, үш түсті, ұзындықтары әртүрлі ленталар.  

Үлестірмелі құралдар: пішіндер (шаршы, дөңгелек).

 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Балаларды оқу қызметіне ұйымдастыру.       Тосын сәт: Сайқымазақ кіреді.

Сайқымазақтың не үшін келгенін білгісі келеді.

Ұйымдастыру-

іздестіру

Сайқымазақ:

Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен түрлі сиқырлар жасағанды жақсы көремін. Менің қолымда сиқырлы қорапша бар. Егер сиқырлы қорапшаға үрлесе, ғажайып сиқырлар болады. Қане, сен үпірші.

 

– Балалар, сиқырлы қорапшадан нелер шықты?

Ленталардың ұзындықтарын беттестіру арқылы өлшейміз..

– Ұзындықтары қандай?

– Қайсы лента ұзын? . 

– Қайсысы қысқа?

– Міне біз ұзын-қысқаны салыстыру арқылы білдік.

– Мына лентаның түсі қандай? 

– Енді сары мен жасыл ленталарды салыстырайық.

– Ұзындықтары қандай?

 

Дұрыс айтасыңдар, себебі екі лентаның да ұшта-ры бірдей болып тұр. Бұларды біз «ұзындықтары бірдей» дейміз. 

Сергіту сәті: 

Бала-бала балақан,

Қане қайсы алақан.

Саусақтарың әйбат,

     Былай- былай ойнат.

Дидактикалық ойын: «Сенде соны көрсет» 

Ойынның шарты: балаларға шаршы, дөңгелек пішіндері таратылады. Сайқымазақ қорапшадан алып көрсеткен пішінді балалар тез алдарынан тауып, көрсетеді және атайды.

Сайқымазақ:

– Балалар, сендер көп білетін, тапқыр балалар екенсіңдер. Рахмет. 

 

Сайқымазақпен амандасады. Сиқырлы қорапшада не бар екенін білгісі келеді.

Балалар қорапшаны үрлеген кезде түрлі-түсті (қызыл, жасыл, сары) ленталар шығады. 

– Ленталар шықты.

 

 

– Әр түрлі

– Қызыл лента. 

– Сары лента. 

 

 

– Жасыл.

 

 

– Екі лентаның ұзындықтары бірдей.

 

 

 

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

 

 

 

Пішіндерді көрсетеді.

Рефлексивті

түзетушілік

– Сайқымазақ біздерге не көрсеті?

 

– Ұзындықтары қандай?

– Қайсы лента ұзын?

– Ленталардың түстері қандай?

– Дұрыс айтасыңдар, балалар, жарайсындар.

Балаларды мадақтау.   

– Сиқыр көрсетті. Қорапшадан ленталар шықты.

-Әр түрлі.    

– Қызыл лента ұзын.

– Қызыл, сары, жасыл.

 

 

 

 

Күтілетін  нәтиже:                                                                                                                                                        

Білу керек: Балаларды ұзындықтары ұзын, қысқа, ұзындықтары бірдей сөздерін пайдалану.

Болу керек: Баланың қызығушылығы болуы керек

Баланың қолынан келу керек: Заттарды беттестіріп ұзындықтарын өлшеу, пішіндерді танып біледі.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *