С. Мұратбеков “Жусан иісі” әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

          Ақтөбе қаласы Ғ.Ақтаев  атындағы   № 6 орта мектеп

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі   Кушекбаева  Фарида  Абсатовна

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мен  -балаң,жарық күнде сәуле қуған

Мектеп:

Ақтөбе қаласы,Ғ.Ақтаев  атындағы   № 6 орта мектеп

Күні:  Мұғалімнің  есімі:  Кушекбаева  Фарида  Абсатовна
СЫНЫП: 6 А Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы С. Мұратбеков “Жусан иісі” әңгімесінің тақырыбы мен идеясы
Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

6. Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру
Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы  орындай алады:

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік  -қоғамдық мәселені идеясы арқылы  өз көзқарасын көрсетеді

Оқушылардың көбісі орындай алады:

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік  -қоғамдық мәселені идеясы арқылы дәлелдейді.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік  -қоғамдық мәселені идеясын түсіндіру үшін қолданады.

Бағалау  критерийі Үзіндінің 3 әлеуметтік  -қоғамдық мәселесі мен идеясын талдайды;

Өз көзқарасын жеткізеді;

Кестені тапсырмаға сай орындайды.

Тілдік мақсаттар Идея,тақырып,жусан.
Құндылықтарға баулу «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылық негізінде білімге, достыққа,..шындыққа баулу.
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі, өзін-өзі тану, биология
Алдыңғы бойынша алдыңғы білім
Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы.  7 минут

 

«Жусан иісі»әнін  тыңдайды.Ән баяу ойнап  тұрады.
Ширату  жаттығуы

МТ.«3 таяқша әдісі» бойынша оқушылар жауап береді.

Әрбір топ мүшесіне 3 таяқшадан үлестіріп,тақырып төңірегінде  1 сұрақ, 1 жауап,1идея  беруге тапсырылады.

Сабақ тақырыбы мен   мақсаты,бағалау критерийлері  оқушылармен бірге анықталады.

 

«3 таяқша» әдісі

МТ – мұғалім түсіндірмесі

 

Сабақтың ортасы   25 минут

Топтық жүмыс.

Әр  топ  мүшелеріне көркем шығармадан үзінді таратылады.Сол үзіндіден  3 әлеуметік –қоғамдық мәселені тауып,өзінің  идеясын ұсынады және түсіндіреді.

«Талқылау » кестесін толтырады.

Топ мүшелері  өз  көзқарасын білдіре отырып,дәлелін жазады.

Талқылау кестесі

 

Әлеуметтік –қоғамдық мәселе Мәтіннен үзінді Идеясы

 

     

Дескрипторлар:

–          Үзіндінің 3 әлеуметтік  -қоғамдық мәселесі мен идеясын талдайды;

–          өз көзқарасын жеткізеді;

–          кестені тапсырмаға сай толтырады.

Кері  байланыс жасайды.

Топ  мүшелерінің  2 ұнаған  идеясын, 1 жақсартуды қажет ететін  көзқарасын  көрсетеді.

Жеке  жұмыс

Ж

РАФТ әдісі бойынша жұмыс жасау.

Таңдалған роль,форма,аудиторияның тақырыбына түзету енгізе алады,белгіленген уақыт аралығында оқушылардың хат жазып,жазған хаттарын класта оқу.

Р – роль(тарихшы, журналист, оқушы, зейенткерт.б.)
А- аудитория(ақпарат кім үшін жазылады: оқушыларға, жастарға  т.б.)

Ф -форма(жарлық,арыз,жарнама,эссе,сұраныс,өтініш т.б.)
Т- тақырып

Кері байланыс:

Мен үшін бүгін ………………құнды болды,

себебі …….

Келесі сабақта …………..(талдасақ) екен

 

оқулық.

 

«Талқылау» кестесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАФТ әдісі

 

Аяқталуы 8 минут  Оқушының рефлексиясы «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Менде бәрі сәтті шықты …

Мен үйрендім …

Сабақта мен орындай алдым …

Бәрінен маған …

Бәрінен маған қиын болғаны …

 

 

 

 

 

 

  Үйге тапсырма:  Егер мен Аян болсам….

Оқиғаны немен аяқтар едің… Қазіргі қоғам мен ертедегі қоғамдағы жетім баланың айырмашылығы.Осы тапсырма бойынша өз ойларыңды жазыңдар.

 
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

«3 таяқша» әдісі бойынша тапсырма берілген уақытта жауап бойынша саралаймын.

 

Топтық жұмыс кезінде оқушыларды тапсырманы орындау деңгейіне байланысты  саралаймын.

Жеке тапсырма орындау барысында әр оқушыны жеке қолдау арқылы саралаймын.

Рефлексия арқылы.   Сыныптық жұмыс кезінде музыка тыңдалады.Музыка пәнмен байланыс болады
Рефлексия

 

 

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма?

 

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?

Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Ж бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *