Циклограмма
«Балапан» II кіші тобының балаларын тәрбиелеу мен оқытуды жоспарлау циклограммасы
Күні :
Өтпелі тақырып: «Өмір қауіпсіздігі»
Күн тәртібінің үлгісі және қысқаша мазмұны | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||||
Коммуникация
Таным Шығармашылық |
Коммуникация
Денсаулық Таным |
Коммуникация
Таным
|
Денсаулық
Шығармашылық Таным
|
Коммуникация
Шығармашылық Таным |
|||||||
«Сәлеметсіңдерме, балалар!»
Таңертеңгілік қабылдау. |
Тәрбиешінің балалармен және ата- аналармен қарым-қатынасы: Балаларға көтеріңкі көңіл- күй қалыптастыру. Жағымды жағдай орнату.
Таңғы шеңбер: Арайлап таң атты! Алтын сәуле таратты! Жарқырайды күніміз, Жайнай түсті даламыз. |
||||||||||
Ойындар
(үстел үсті, саусақ және т.б)
|
Дидактикалық ойын: «Артығын тап»
Қызыл және жасыл түсті қорапшаларға қауіпті, қауіпсіз заттарды ажырату.
|
Дидактикалық ойын:
«Ия немесе жоқ» Жақсымен жаманды, болады мен болмайдыны айыра білуге тәрбиелеу. |
Дидактикалық ойын:
«Бола ма, әлдеболмайма?» Есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
Логикалық ойын:
« Қауіпті заттар» өмірімізге, денсаулығымызға қауіпті заттар туралы түсініктерін қалыптастыру, бекіту. |
Дидактикалық ойын:
«Қарап ал да, есіңе сақта» Көрген суреттерді есіне сақтап, ретімен атап шығуға үйрету. |
||||||
Таңертеңгілік жаттығу
5 мин |
Ертеңгілік жаттығулар кешені № 1 | ||||||||||
Гигиеналық шаралар
Таңғы ас |
Сүлгілерін өз орындарына ілгізу, өз сүлгілерін қолдана білуге дағдыландыру.
Таңғы ас мәзірімен таныстыру, тамақты ұқыпты, шашпай ішуге дағдыландыру.
|
||||||||||
Ойын, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық | Қимылды ойын: «Ұшты-ұшты». Шапшаңдыққа тәрбиелеу. | Музыка ұйымдастырылған оқу қызметінде жаттаған өлеңдерін қайталату. | Логикалық ойын:
«Не жасырылғанын тап?» М/ты: Зейінін тұрақтандыру, жасырынған ойыншықты атай білуге баулу. |
Дидактикалық ойын: «Не артық?» М/ты: Қауіп қатердің алдын алуға, өмірге қауіп төндіретін заттарды тануға, олардың денсаулығымызға, өмірімізге төндіретін қатерін түсіне білуге үйрету. |
Қимылды ойын: «Бағдаршам не дейді?» М/ты: Бағдаршам көздерінің түстерімен таныстыра отырып, оның беретін белгілері туралы түсінік беру және ол белгілер бойынша жүргіншілердің іс – әрекеттерімен таныстыру, бекіту. |
||||||
«Ойнайық та, ойлайық» (кесте бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі) |
«Денсаулық»
1.Дене шынықтыру 1.Тақырыбы: «Допты жоғары лақтыру» Сап-тізбекте бірінің соңынын бірі дағдылы, аяқты тырпылдатпай басып жүру. Бірінің соңынан бірі жүру, жүгіру. Доппен орындалатып жалпы дамыту жаттығулары Шеңбер бойы тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады. Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді. Балаларға орындатады. Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды. “Сылдырмаққа үрлейік” тыныс алу жаттығуы. Негізгі қимыл- қозғалыс жаттығулары. –Допты жоғары лақтыру және және оны екі қолмен қағып алу жаттығулару -Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін, қимыл үйлесімділігін, ұсақ сезім мүшелерін дамыту. “Тиіп кетпе!” қимыл-қозғалыс ойыны. |
1.Музыка
«Шығармашылық» Ж/ж
|
«Денсаулық»
1.Дене шынықтыру Тақырыбы: «Допты қақпаға домалату» Жалпы дамыту жаттығулары Шеңбер бойы тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады. Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді. Балаларға орындатады. Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды. Негізгі қмаимыл- қозғалыс жаттығулары. – Допты қақпаға домалатуды үйрету. ә) қос аяқпен бір мезгілде екпінмен итерілу және жартылай бүгілген аяқтың ұшына тұра білуін бекіту. “Бақалар” қимыл-қозғалыс ойыны.
«Шығармашылық» 3.Сурет салу Тақырыбы:«Мерекелік от шашу» Шаттық шеңбер. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды күніміз Қайырлы таң ,балалар. 1.Сиқырлы дорбаша. (дорбаша ішінде сурет).Мына суретке қараңдаршы бұл суретте не салынған? 2.Әңгімелесу. Көз алдыңа не елестеді? Той, мереке деген не? Мерелерді қалай атап өтесіңдер? Суреттермен жұмыс. Отшашудың түрлерімен таныстыру.-Отшашу болғанда аспан қандай түстерге боялады екен? 3.Сергіту сәті. 4.Сурет салу жолдары: 1.Қалың қылқаламмен парақты сулап аламыз.2.Бояуға жіңішке қылқалам ұшын тигізіп,ақ парақтын жоғары жағына нүкте түсіріп алып,жан-жағына үзік сызықтар арқылы түрлі-түсті сызықтар түрлі түсті отшашуды саламыз.Отшашудың іздерін немесе жолдарын салу үшін сүйкей жағу тәсілі арқылы төменнен жоғарыға қарай сызықтар сызамыз. Қорытындылау. |
1. «Коммуникация»
Көркем әдебиет Тақырыбы:«Қауіпсіздік ережесі» Шаттық шеңбері: Сөнбе ешқашан күніміз, Тілейді мұны жеріміз. Тілейді мұны еліміз, Тілейміз мұны бәріміз Суреттермен жұмыс. Әр адам өз отбасын түрлі қауіптен сақтауға тиіс. Қауіптің түрлері көп. Мысалы: газдан сақтан. Ол тез тұтанғыш, жарылғыш зат. Тіпті түссіз, көзге көрінбейді. Газ өте улы. Сондықтан газдан аулақ бол! |
«Денсаулық»
1. Дене шынықтыру Тақырыбы:«Бір мезгілде екі аяғымен екпінмен итерілу» Жалаушалармен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары Шеңбер бойы тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады. Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді. Балаларға орындатады. Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды. “Қорбаңбай қонжықпен жасырынбақ” ойыны. Негізгі қмаимыл- қозғалыс жаттығулары. –Бір мезгілде екі аяғымен екпінмен итерілу және жартылай бүгілген аяқпен алға қарай секіре жылжып түсе білуін бекіту. “Үш аю” қимыл- қозғалыс ойыны.
|
||||||
Серуенге дайындық | Сыртқы киімдерін ауыстырып киюді қадағалау, ұқыпты киіне білуге, бір- біріне көмектесе білуге үйрету. | ||||||||||
«Табиғат аясында» Серуен | Картотека№ 1 | Картотека№2 | Картотека№3 | Картотека№4 | Картотека№5
|
||||||
Серуенен оралу | Топ бөлмесіне арналған киімді ауыстырып кие білуге, киімдерін сөресіне ұқыпты жинауға дағдыландыру. | ||||||||||
Гигиеналық және шынықтыру шаралары | «Су, су, беті- қолымды жу» Сабынды қолданып, суды шашпай жуына білуін қалыптыстыру, тазалыққа баулу. | ||||||||||
Түскі ас | Балалардың назарын тағамға аудару, ас мәзірімен таныстыру, мәдениетті тамақтануға баулу. | ||||||||||
«Тәтті ұйқы» | «Алтын балық» ертегісін айтып ұйықтату. | Ертегі оқып беру: «Қызыл телпек».
|
«Үш аю»
ертегісін оқу
|
Ертегі оқып беру: «Ақылды лақ». | Әңгіме айтып беру:«Қонжық». | ||||||
«Ұйқымызды ашайық»
Ояну. Шынықтыру шаралары. |
Маусым айы 1 – түрі (1;2 – апта) | ||||||||||
Бесін ас | Балалардың назарын асқа аударып, тамақтану ережесін сақтау әдебіне үйретуді жалғастыру. | ||||||||||
«Алақай! Ойын!»
Ойындар, дербес әрекет |
Ұлттық ойын:
« Сақина салмақ» |
Қимылды ойын: « Тауып ал»
Зейінділікке тәрбиелеу. |
Ү/о: «Құрастырмалы ойыншықтар беру»
Мақ: ойлау қабілеттерін дамыту. |
Сюжетті ролді ойын:
«Құрылысшы» Балаларды бір-бірімен тату ойнауға төселдіру.
|
Саусақ театры:
«Жеті лақ» ертегісі. Балалардың өздері ролдерге бөлініп ойнай білу қызығушылықтарын арттыру. |
||||||
Баланың жеке даму картасы бойынша жеке жұмыс | ————————
тілін жаттықтыру мақсатында Қанша бала, қанша қыз өлеңін жаттату. |
————————–
қауіпті, қауіпсіз заттарды ажыратуға үйрету. |
————————
ойлау қабілеттерін жетілдіру мақсатында бағдаршамның көздерін қайталатып, жаттықтыру. |
————————–
мазмұнды сурет бойынша әңгімелесу, сөйлем құрап айбілуге, өз ойын жетікізе білуге, балаларды жаттықтыру.
|
——————————-
ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту мақсатында жаз мезгілі туралыәңгімелету. |
||||||
Серуенге дайындық | Киіну, Серуенге шығу. Балалардың дербес ойындары. | ||||||||||
Серуен | Қ/о: «Аққу -қаздар»
Шапшаңдыққа баулу, жеңіске жете білуге ұмтылдыру. |
Қ/о: «Көгілдір добым, о менің»
Дене қимылдарын шынықтыру, белгі бойынша іс- қимылдарын ауыстыра білуге жаттықтыру. |
Қ/о: «Ұшты-ұшты»
Мақсаты:Ненің ұшатының, ненің ұшпайтынын, аңғарымпаздыққа тәрбиелейді |
Қ/о: «Мысық пен торғайлар»
Бойларынсергіту, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. |
Қ/о: «Тез жүгіріп өт!»
Дене қимылдарын шынықтыру. Қамқорлыққа баулу, дұрыстыныс ала білугежаттықтыру. |
||||||
«Ертеңге дейін…»
Балалармен, ата-аналармен қарым-қатынас. Балалардың өздігінен ойыны. |
Балалардың тазалықтарын тексеру. | Таңертен балабақшаға кешікпей алып келу туралы ескерту. | Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі әрекеті, не істегені, көңіл- күйі туралы әңгімелесу
|
Демалыс күндеріне сәттілік тілеп, шығарып салу. | ||||||
Тәрбиеші: Ергалиева Г. К