2 кіші топ жаз айы шілде циклограмма
Бекітемін «Балапан» бөбекжайының меңгерушісі Е. Е. Сапронова
_________________
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (01 – 05 шілде 2019 ж.)
ІІ кіші «Ботақан» тобы
Өтпелі тақырып «Жәдіктер біздің досымыз»
Мақсаты:Жәндіктермен таныстыра отырып, олардың алуан түрлі болатындығы жайлы түсіндіру.
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
01.07.19 |
Сейсенбі
02.07.19 |
Сәрсенбі
03.07.19 |
Бейсенбі
04.07.19 |
Жұма
05.07.19 |
||||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар үстел үсті, саусақ және т.б. Таңертеңгі жаттығу (5 мин)
|
8.00-8.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балабақшада сақтайтын әдептілік ережелері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Еңбек тапсырмалары: Табиғат бұрышындағы гүлдерді суғару.
|
||||||||||||||
Үстел үсті ойыны
«Лото» Мақсаты: сурттердің сәйкестігін бақылауға баулу |
Дидактикалық ойын:
«Үй жануарлары не істейді?» Мақсаты; Сұраққа бөгелмей жауап қайтару Жолдастарының айтқанын қайталамауға, тапқырлыққа, зейінділікке үйрету. |
«Менің қиялым»
Мақсаты: Балалар құрастырғыштардан өз қиялдарындағы заттарды жасауға баулу. |
Құрылыс ойындары.
Мақсаты: әр түрлі кубиктардан балабақша ғимаратын құрастыруға үйрету.
|
Суретпен жұмыс:
«Орманда» Мақсаты: сөздік қорларын дамыту |
||||||||||||
Жаттығулар кешені № 2 | ||||||||||||||||
Таңғы ас |
8.30-9.00 |
Ойын- жаттығу :
Астың алды үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз. |
||||||||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
9.00-9.10 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | ||||||||||||||
«Не артық?»
Мақсаты: мұқият қарай отырып, артық заттың атауын айтуға үйрету |
«Жеміс, жидектер»
Мақсаты: жемістерге және жидектерге нені жатқызатынымызды түсіндіріп, ажырата білуге үйрету
|
«Түрлі түсті доптар» Мақсаты: түстерді
ажыратып, атай білуге үйрету. |
«Не қайда өседі?» Мақсаты: жемістер мен көкөністердің қайда өсетіндігі жайлы білім қалыптастыру. | «Үй жануарлары қалай дыбыстайды»
Мақсаты: үй жануарларын танып, білуге баулу |
||||||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған оқу қызметі
( үзілістермен қоса алғанда) |
9.10- 9.25 |
Денсаулық
Дене шынықтыру 1. Допты бастан жөғары ұстап лақтыру. Допты екі қолмен бастың жоғарғы жағында ұстап, екі қолын жоғары созып, допты лақтыруды қалыптастыру.
|
Көркем әдебиет
Ертегі: «Құмырсқа» Мақсаты: Ертегіні мұқият тыңдауға баулый отырып, табиғатқа байланысты түсініктерін кеңейту. Жәндіктерді қызықтаудағы ойларымен бөлісе білуге үйрету. Табиғатты аялауға тәрбиелеу
|
Дене шынықтыру
1. Жылдамдықта жүгіру. Бір – біріне кедергі келтірмей жылдам жүгіруге үйрету. Ойыны:«Ақсерек пен көксерек» |
Музыка «Отанымыздың жүрегі Астана»
Аудио-бейне таспадан ән тыңдауға, аспаптың сүйемелдеуіндегі дауысқа бейімделуге, музыканың би сипатын игеруге үйрету.
|
Сурет салу
«Көбелектер» Саусақпен сурет салу техникасын жалғастыра отырып. Сұқ саусақты бояуға батырып нүктелер салу арқылы, көбелектің суретін салғызу.
|
||||||||||
Серуенге дайындық: | 9.25-10.00 | Киіну: серуенге шығу. | ||||||||||||||
Серуен
|
10.00-11.30
|
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
Құмырысқаларды бақылау Мақсаты: Құмырсқалардың тіршілік ету әрекеті, мекен ететін жерлері, өзара қарым-қатынастары туралы оқушылардың білімдерін анықтау .Сонымен қатар, күзде олар ұзақ мезгіл – қысқа дайындалатынын жете түсіндіру. Көркем сөз Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай (Құмырсқа Қимылды/ойындар : «Батыл, еңбекқор құмырсқалар», «Кім күшті» Еңбек : жапырақтарды жинау Мақсаты: еңбекке деген қабілеттерін арттыру |
||||||||||||||
Серуеннен оралу
|
11.30-12.00 | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті | ||||||||||||||
Түскі ас
|
12.00-12.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | ||||||||||||||
Түскі ұйқы
|
12.30-15.10 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.10-15.30 | Баларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізу
Ойын- жаттығу : Сылдырлайды мөлдір су, |
||||||||||||||
Бесін ас
|
16.00-17.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||||||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Ойын:
«Танып ал да, атын ата» |
Дидактикалық ойын:
«Бір сөзбен айт» |
Ойын – жаттығу
«Даусыңа қарай ажырат» Мақсаты: Балалардың үй жануарларының дауыстары жөнінде білімдерін тексеру және жетілдіру |
Дидактикалық ойын:
«Не жоқ?» Мақсаты: балалардың логикалық ойлауын дамыту, жылдамдыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу. |
Сюжетті-рөлдік ойын
«Дәрігер» Мақсаты: Балалардың достық қарым-қатынастарын, ұжымдық сезімдерін дамыту |
|||||||||||
Аңсарға пішіндерді қайталату.
Мақсаты:салыстыра білуге баулу, тілін дамыту |
Үстел үсті ойыны «Лото»
Мақсаты: сурттердің сәйкестігін бақылауға баулу |
Аидаға түстерді үйрету | Еркін ойын. Мақсаты: Жанындағы балалармен ой бөлісіп, өзгенің ойын тыңдай білуге үйрету | Алинурға сызықтан шықпай бояуды үйрету | ||||||||||||
Серуенге дайындық | Киіну: серуенге шығу. | |||||||||||||||
Серуен | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
Күнді бақылау Мақсаты: Күн туралы түсінік беру. Күннің түсін, оның жылуы табиғатқа пайдасы туралы таныстыру. Қимылды/ойындар : «Күн мен түн», «Күннің көзі мен жаңбыр»(2-3рет ) Мақсаты:Балаларды ептілікке, жылдамдыққа, ажыратуға баулу. Дербес ойын әрекеті ( өз қалаулары бойынша) Еңбек: Ойыншықтарды жинастыру Мақсаты: еңбектене білуге талпындыру |
|||||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
17.00-17.30 |
Психологтің кеңесі:
«Егер бала балабақшаға жылап келсе, өзін қалай ұстау қажет. |
Ата-аналарға ақыл -кеңес:
«Баланың бақшаға бейімдеуі»
|
Ата-аналарға кеңес:
Ертеңгі уақытта үйден ойыншық әкелмеу |
«Тазалықпен дос бол»
. |
Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру. | ||||||||||